Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2007, 14:21
wanhopighaard
wanhopighaard is offline
beste leden

Ik zit met een enorm probleem. Er zit een vriendin in men klas die ik enorm graag zie. daarom wil ik mijn best doen om haar terug te winnen, ja terugwinnen, want we hebben al 2 keer een relatie gehad (van korte duur weliswaar). vanaf de eestee keer dat we samen waren zie ik haar al doodgraag, maar ze heeft al 2 keer zonder een reden het beeindigt. wanneer ze dat doet negeert ze me voor een lange tijd (ze is aangezien heel koppig en een beetje verlegen). de tweede keer dat we samen waren verliep heel anders, de bevestiging van onze relatie was als in een sprookje, maar wanneer ik haar daarna op school zag, kende ze me bijna niet, een glimlachje hier en een gesprekje daar was het meeste dat ze deed. Ik deed men best om haar zoveel mogelijk te spreken, maar ze stond altijd wel bij iemand van haar vriendinnen en maakte me het daarom heel moeilijk.
wanneer ze helemaal niet meer tegen mij praatte heb ik (via verdomde msn) gezegd dat het zo niet meer verder kon, al hield ik nog altijd enorm van haar.

daarom, alstublieft, enige wijze raad zou mij enorm verderhelpen

laat jullie alstublieft niet bedotten, ze is heel koppig en verlegen, en ze heeft haar liefde voor mij niet gespeeld dat weet ik zeker.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2007, 14:35
Verwijderd
Hoe oud ben je?

Geen handvol maar een land vol!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 14:41
Verwijderd
Ze schaamt zich voor je.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 16:58
verfblik
verfblik is offline
Citaat:
Ze schaamt zich voor je.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:28
wanhopighaard
wanhopighaard is offline
wel...
I denk het niet want ze begint terug contact op te nemen, maar via msn weliswaar. Ik wil gewoon zeker zijn dat ze me geen 3de keer in de steek laat, en of ze me echt wel terug ziet zitten
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:29
Verwijderd
Citaat:
wel...
I denk het niet want ze begint terug contact op te nemen, maar via msn weliswaar.
Lees deze zin nog eens goed, en trek dezelfde conclusie als ik.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:39
wanhopighaard
wanhopighaard is offline
ja.. mmm..

ik begrijp je punt maar toch, ik ben nu niet echt een of andere bimbo. ik ben welgekend bij overige meisjes and heb goede vrienden. ik zou niet direct weten waar ze beschaamd voor moet zijn. Kun je me misschien zeggen waar ik dan op moet letten
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:41
Verwijderd
Citaat:
ja.. mmm..

ik begrijp je punt maar toch, ik ben nu niet echt een of andere bimbo. ik ben welgekend bij overige meisjes and heb goede vrienden. ik zou niet direct weten waar ze beschaamd voor moet zijn. Kun je me misschien zeggen waar ik dan op moet letten
Kan natuurlijk ook zijn dat ze hele strenge ouders heeft, en niemand mag weten dat ze een vriend heeft o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:43
wanhopighaard
wanhopighaard is offline
nee
daar zit het probleem niet, want ik heb haar ouders al ontmoet en haar oma. Die konden niet wachten om me te ontmoeten.

ze woont natturlijk een eindje verder dan ik, dus het afspreken viel zowiezo al zwaar
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 18:34
wanhopighaard
wanhopighaard is offline
kan , niemand mij nu helpen??
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 18:57
KiMZz
KiMZz is offline
Als je al 2x een soort van relatie met haar hebt gehad en ze op school net doet alsof jullie niks hebben met elkaar lijkt het me toch een soort van schamen.. Maar dan is ze je dus gewoon niet waard. Er zwemmen meer vissen in de zee, blijf niet de rest van je leven plakken aan iemand die jou niet (meer) ziet staan want daarvan krijg je alleen maar spijt!
Oud 03-10-2007, 19:01
wanhopighaard
wanhopighaard is offline
ja ik weet het, ik ben nog altijd enorm verbaasd dat ik voor haar zoveel kansen lat schieten. Maar elke keer als ik haar dan zie krijg ik een schop in men maag. ook al weet ik dat ze me na een paar weken terug zou kunnen laten vallen als het iets moest opnieuw worden
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 23:18
Fosca
Fosca is offline
Trek haar een keertje bij haar vriendinnen vandaan en vraag haar op de man (vrouw) af hoe en wat nou eigenlijk. Ik krijg nu de indruk dat ze je leuk vind als scharrel maar zich achteraf bedenkt. Niet echt iemand die jou waard is.

Maar dit kan ik natuurlijk helemaal fout hebben. Zij is de enige die weet waarom ze zo doet dus vraag het haar. Als ze erom heen draait, het ontkent... nouja, dan weet je genoeg
Oud 04-10-2007, 10:57
Myuki
Myuki is offline
kijk naar je naam... wanhopige mensen zijn niet aantrekkelijk.
Oud 04-10-2007, 15:22
wanhopighaard
wanhopighaard is offline
fosca bedankt voor je hulp

en ja ik heb misschien een rare naam (ben dit account gestart voor deze vraag) maar ik ben dan ook wanhopog omdat dit al 3 jaar aan de gang is en ik nog nooit eerder een echte liefde heb gehad
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 16:20
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
de tweede keer dat we samen waren verliep heel anders, de bevestiging van onze relatie was als in een sprookje, maar wanneer ik haar daarna op school zag, kende ze me bijna niet, een glimlachje hier en een gesprekje daar was het meeste dat ze deed. Ik deed men best om haar zoveel mogelijk te spreken, maar ze stond altijd wel bij iemand van haar vriendinnen en maakte me het daarom heel moeilijk.
Hoe reageerde ze precies? Wilde ze niet dat anderen wisten dat jij haar vriend bent? Of had ze gewoon geen zin om met je te praten?
Zoals je het hier vertelt, klinkt het voor mij alsof je iedere vrije minuut op school met haar wilde praten, terwijl ik haar groot gelijk geef als ze die tijd graag (ook) met vrienden wil doorbrengen. Ik neem aan dat ze je buiten school wel vaak zag. Misschien zit je haar te veel op de huid zonder dat je het door hebt?
Heb je zelf geen vrienden waarbij je in de pauze zit?

En heb je haar er uberhaupt ooit naar gevraagd waarom ze afstandelijk doet op school? Misschien ziet ze het zelf wel heel anders.

Je noemt jezelf niet voor niets wanhopighaard. Misschien dat ik je daardoor verkeerd inschat, maar het kan nooit kwaad om eens een goed gesprek (en dan niet op msn) met elkaar te hebben over dit soort dingen die je dwars zitten, voor je een nieuwe poging gaat wagen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 18:35
wanhopighaard
wanhopighaard is offline
het is helemaal fout dat ik haar overrompel zoals jij het voorstelt. Ik praatte daarna bijna nooit tegen haar, knikje hier, glimlachje daar... ze was altijd bij haar vriendinnen, en ja ik heb goede vrienden waarbij ik de hele puze rondhang. zelfs na school had ze NOOIT tijd om is te praten, ze woont namelijk een uur vanwaar de school is dus ze moet altijd vertrekken wanneer het school gedaan is. als we een vrij uur hadden, dan kon ik zwat het enige moment, bij haar zijn, al liep dat ook nogal brokkelig.

en ja ik wil niks liever dan met haar praten, maar ze doet dan zo afstandelijk. ik wil haar vaak vertellen hoe het zit, maar ik krijg er de kans niet toe. veel van haar vrienden wisten van onze relatie, ze is gewoon redelijk afstandelijk en praat moeilijk over zon dingen, waardoor ze wel is naar de grond durft staren en mmm zeggen. ik vraag me gewoon af of ik het weer zou wagen om iets met haar te beginnen want ik zie haar echt wel graag, maar ik wil niet verstrengeld raken in een drift van haar, en weten dat ze het wel meent. want het is gewoon verschrikkelijk als je elke dag op school haar ziet en het gevoel hebt alsof je een stomp in je maag krijgt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten