Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je al 2x een soort van relatie met haar hebt gehad en ze op school net doet alsof jullie niks hebben met elkaar lijkt het me toch een soort van schamen.. Maar dan is ze je dus gewoon niet waard. Er zwemmen meer vissen in de zee, blijf niet de rest van je leven plakken aan iemand die jou niet (meer) ziet staan want daarvan krijg je alleen maar spijt!
|
Trek haar een keertje bij haar vriendinnen vandaan en vraag haar op de man (vrouw) af hoe en wat nou eigenlijk. Ik krijg nu de indruk dat ze je leuk vind als scharrel maar zich achteraf bedenkt. Niet echt iemand die jou waard is.
Maar dit kan ik natuurlijk helemaal fout hebben. Zij is de enige die weet waarom ze zo doet dus vraag het haar. Als ze erom heen draait, het ontkent... nouja, dan weet je genoeg
||
Citaat:
Zoals je het hier vertelt, klinkt het voor mij alsof je iedere vrije minuut op school met haar wilde praten, terwijl ik haar groot gelijk geef als ze die tijd graag (ook) met vrienden wil doorbrengen. Ik neem aan dat ze je buiten school wel vaak zag. Misschien zit je haar te veel op de huid zonder dat je het door hebt? Heb je zelf geen vrienden waarbij je in de pauze zit? En heb je haar er uberhaupt ooit naar gevraagd waarom ze afstandelijk doet op school? Misschien ziet ze het zelf wel heel anders. Je noemt jezelf niet voor niets wanhopighaard. Misschien dat ik je daardoor verkeerd inschat, maar het kan nooit kwaad om eens een goed gesprek (en dan niet op msn) met elkaar te hebben over dit soort dingen die je dwars zitten, voor je een nieuwe poging gaat wagen. |
![]() |
|
het is helemaal fout dat ik haar overrompel zoals jij het voorstelt. Ik praatte daarna bijna nooit tegen haar, knikje hier, glimlachje daar... ze was altijd bij haar vriendinnen, en ja ik heb goede vrienden waarbij ik de hele puze rondhang. zelfs na school had ze NOOIT tijd om is te praten, ze woont namelijk een uur vanwaar de school is dus ze moet altijd vertrekken wanneer het school gedaan is. als we een vrij uur hadden, dan kon ik zwat het enige moment, bij haar zijn, al liep dat ook nogal brokkelig.
en ja ik wil niks liever dan met haar praten, maar ze doet dan zo afstandelijk. ik wil haar vaak vertellen hoe het zit, maar ik krijg er de kans niet toe. veel van haar vrienden wisten van onze relatie, ze is gewoon redelijk afstandelijk en praat moeilijk over zon dingen, waardoor ze wel is naar de grond durft staren en mmm zeggen. ik vraag me gewoon af of ik het weer zou wagen om iets met haar te beginnen want ik zie haar echt wel graag, maar ik wil niet verstrengeld raken in een drift van haar, en weten dat ze het wel meent. want het is gewoon verschrikkelijk als je elke dag op school haar ziet en het gevoel hebt alsof je een stomp in je maag krijgt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
>> Geloven in God << Lord Dolphin | 378 | 17-11-2005 22:03 | |
Liefde & Relatie |
19 jaar single. Wat doe ik fout? herby | 345 | 18-11-2004 13:30 | |
Liefde & Relatie |
dat slaat toch gewoon fucking nergens op !! antigone | 59 | 17-08-2003 13:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Plotseling idee Hannibal | 8 | 24-11-2002 15:19 | |
Liefde & Relatie |
De wanhoop nabij.. Deefje | 8 | 31-07-2002 23:25 |