Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 22 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Ja, van tv en internet enz Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Nee Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Nee, niet uit mn hoofd Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? - Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? - Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? Nee |
![]() |
|
Leeftijd: 23 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Ja, mijn moeder kocht altijd Sultana. Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Ik eet tegenwoordig 'neppe' Sultana's, omdat die net zo goed smaken, maar minder kosten. Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Nee. Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? Naturel of met appel. Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? Ik kies niet voor Sultana, omdat huismerk goedkoper is en net zo goed smaakt. Het product op zich eet ik omdat het een redelijk gezond tussendoortje is en makkelijk verpakt is. Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? Ik train 2x per week voor wedstrijdzwemmen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 22 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Ja, mijn ouders hebben altijd die koekjes Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Ja, een paar keer per jaar. En je bent geen zeven dus schrijf alsjeblieft 'wel eens' in plaats van 'welleens'. Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Ja, de reclames van het afgelopen jaar met het 'grommende hongermonster' Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? Weet ik niet, mijn ouders hebben altijd naturel dus ik ken alleen die. Bij soortgelijke koekjes van goedkopere merken (die ik zelf regelmatig koop) vind ik appel het lekkerst. Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? Als ik bij mijn ouders ben liggen ze daar in de kast dus dat is dan wel handig mee te nemen. Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? Ja, maar onregelmatig. Per maand ongeveer 4 keer hardlopen en 2 keer zwemmen schat ik. En af en toe een keer BOM'men of pilates. |
![]() |
|
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Ja, uit de supermarkt, van internet, mond-op-mond reclame enz. Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Nee, ik vind ze niet zo lekker Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Nee Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? - Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? - Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? Nee, niet meer. Geen tijd voor en geen zin in.
|
Leeftijd: 22 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Ja, van vroegah toen ik het mee naar school nam vooral. Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Nee, niet meer. Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Ja, die met die gave beesten. Die is van Sultana toch? Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? - Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? - Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? Nee.
|
Verwijderd
|
Geslacht: v
Leeftijd: 21 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? ja Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? nee Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? nee Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? geen Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? ik kies niet voor sultana Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? nee |
![]() |
|||
Citaat:
Geslacht: Mannelijk Leeftijd: 22 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Ja, van vroegah Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Nee, vroeger wel Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Niet zo uit mijn hoofd, kan me nog vagelijk een of andere gaye stem herrinneren die me sultana probeerde op te dringen en stomme poppen die mij er van weerhouden om dit beschamende product ooit uit te schappen te halen. Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? Er is toch zo'n appel/kaneel dinges? of niet? Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? Ik kies niet voor sultana Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? Ja, fitness, 2 keer per week (een enkele week 3 keer als er tijd voor is) Citaat:
|
![]() |
Geslacht:vrouw
Leeftijd:16 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Ja van de koekjes Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Ja, mee naar school. Ongeveer 1/2 x per week Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Ja die met al die poppetjes die uit buikjes komen! Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? Naturel Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? Nee, vaak hebben we ook sultana's van de huismerken of andere koekjes. Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? Ja. Hockey. 3x per week |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 18 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Ja, gewoon van de reclames en uit de supermarkt. En natuurlijk van andere mensen die het meenamen. Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Nee niet zo heel vaak. 1 keer in de 1 a 2 maanden denk ik. Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Ja die met die knorrende beesten toch? ![]() Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? Gewoon die normale met de rozijntjes erin. Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? Neuh, gewoon als ik er zin in heb. Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? Nee niet meer, helaas. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geslacht: V
Leeftijd: 22 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Die hadden wij altijd thuis bij m'n ouders. Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? soms. 1 x in de 3 maanden? Yo fruit heb ik de laaste tijd wel vaker gegeten. Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Van Yo Fruit, met het poppetje. Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? Yo fruit. Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? nee want als er een huismerk staat pak ik die. Het merk zelf boeit mij niet. Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? Ik fiets veel en hard, maar ik weet niet of je dat sport kan noemen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geslacht: man
Leeftijd: 20 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Ja, de koekjes. Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Ja. 1 keer per maand Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Nee. Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? Geen. Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? Nee. Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? Ja, kung fu/karate 1-3 keer per week Laatst gewijzigd op 22-09-2007 om 22:32. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Enquête Sultana
Naar aanleiding van een opdracht voor school willen we een klein onderzoek houden over Sultana, nu wilden wij aan je vragen of je deze korte enquête voor ons in zou willen vullen. Geslacht: vrouw Leeftijd: 22 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Ja, de koekjes die per drie verpakt zijn; we namen die vroeger altijd mee op vakantie en naar pretparken, soms ook naar school. Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Heel soms gewoon op een normale dag als tussendoortje, maar meestal eet ik ze alleen in pretparken/dierentuinen/tijdens wandelingen. Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Ja, die met die knorrende magen ![]() ![]() ![]() Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? Appel. En ik heb een paar keer die hartige varianten gehad, en die zijn ook lekker. Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? Makkelijk, vooral. (Maar dat is ook de reden waarom ik makkelijk voor andere merken/soorten koekjes kies; ik ga niet per sé voor Sultana.) Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? Nee. Laatst gewijzigd op 22-09-2007 om 22:23. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 19 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Ja, want half Nederland eet die dingen. Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Tegenwoordig niet meer, een paar jaar geleden een enkele keer wel. Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Nee. Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? Naturel, denk ik. In ieder geval niet die hartige soorten. Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? Ik kies niet voor Sultana. Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? Ja, 1x per week salsadansen en 3 a 4x per week zwemmen. |
![]() |
|
Leeftijd: 20 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Ja, omdat iedereen het eet/kent. Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Vroeger wel, tegenwoordig lunch ik liever met brood ![]() Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Die met de poppetjes (omdat ik de reacties van anderen had gelezen, anders had ik het ook niet geweten). Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? Appel Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? Is makkelijk te eten, maar sultana heeft geen voorkeur boven liga of andere koekjes in verpakking. Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? Ja, 1x per week zwemmen + 1 uur fietsen ernaar toe, soms 2 uur per week klimmen.
|
Geslacht: meisje
Leeftijd: 16 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Van de winkel, uit de schappen. Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Ja, ik neem het mee als tussendoortje naar school. Tegenwoordig eet ik het elke dag ![]() Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Ja, wel eens gezien op TV. Vreselijke reclame ![]() Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? Bosbessen Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? Leuke verpakking, redelijk gezond, er staan van die groene gezonde dingetjes tekens op. En bovendien is het smaakvol. Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? Nee, Hartelijk dank voor je medewerking en je tijd. Geen dank ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 18 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? ja, van die koekjes Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? ja, 3 keer in de week ofzo? Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? nee Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? bosvruchten Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? nee Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? ja, korfbal 3 keer per week wat is het doel van deze enquette?? ![]() |
![]() |
|
Enquête Sultana
Naar aanleiding van een opdracht voor school willen we een klein onderzoek houden over Sultana, nu wilden wij aan je vragen of je deze korte enquête voor ons in zou willen vullen. Geslacht: Vrouw Leeftijd: 20 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Ja, van de supermarkt waar ik werk/boodschappen doe. Het ligt gewoon in de schappen bij de andere 'gezonde tussendoortjes koeken'. ![]() Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Ja, en hoevaak hangt er vanaf of ik een pak in huis heb. Als ik het heb, iedere dag zo'n pakje sultana, maar kan het ook weken niet eten. Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? nee. Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? Hartige. Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? Omdat Sultana die hartige variant heeft. Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? ja. de afgelopen week niet en normaal 3 keer in de week in totaal ong. 4 uur of 4,5 uur. Hartelijk dank voor je medewerking en je tijd.[/QUOTE]
|
Verwijderd
|
Geslacht:Man
Leeftijd:12 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? ja, van die 3 koekjes in een pak ![]() Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? soms Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? euhhh nee.... Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? die met tomaat en bacilicum ![]() Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? nee... Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? hardlopen, 4× in de week. |
![]() |
|
Geslacht:………..V
Leeftijd:………….20 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Ja, gewoon van het te eten ![]() Eet je wel eens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Soms als ik moet tafeltennissen en m'n ouders me een pakje meegeven, of als ik met m'n ouders een dag ergens heen ben, dan heeft m'n moeder ze altijd bij. Komt neer op één keer per maand ongeveer. Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Nee Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? Uhh.. die met die paarse verpakking, ik denk dat het bosvruchten is. Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? Zelf kies ik er dus niet voor, m'n moeder doet dat. Ik denk omdat het een handig tussendoortje is. Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? 1 of 2x per week tafeltennissen 4x per week 30km fietsen 1x per week hardlopen |
![]() |
|
[QUOTE=Sultana10;25999402]Enquête Sultana
Naar aanleiding van een opdracht voor school willen we een klein onderzoek houden over Sultana, nu wilden wij aan je vragen of je deze korte enquête voor ons in zou willen vullen. Geslacht: V Leeftijd:21 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Ja. Reclame (sultana hartig), supermarkt, tankstation, drogist... Overal kom je ze tegen ![]() Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Soms, gemiddeld 1 keer per maand. Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Ja. Sultana hartig, dat is de meest recente reclame. Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? Hartig! Met Italiaanse kruiden. Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? Sultana lijkt minder schadelijk dan een chocoladereep. Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? Nee, nooit. Hartelijk dank voor je medewerking en je tijd.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Geslacht: Man.
Leeftijd: 19. Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Ja. Ik zie het liggen in de supermarkten Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Nee. Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Nee. Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? Geen Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? -nvt. Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? Nee. |
![]() |
|
Geslacht: M
Leeftijd: 18 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Ja: reclame op TV + uit de supermarkt Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? NEE! Niet te vreten (veel te droog en te weinig smaak) Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Ja, die irritante met zo'n achterlijk groen knorrend monster uit je buik Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? nvt Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? nvt Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? Nee Hartelijk dank voor je medewerking en je tijd. graag gedaan |
![]() |
|
Geslacht: V
Leeftijd: 22 Kent je het merk Sultana? Zo ja, waarvan? Wel eens gehad en gezien in de supermarkt. Eet je welleens Sultana? Zo ja, hoe vaak? Heel soms, misschien 1x per jaar ofzo. Ken je een reclame van Sultana? Zo ja, welke? Nee. Welke variant van Sultana heeft je voorkeur? Die met appel. Is er een bepaalde reden dat je voor Sultana kiest? Nee. Sport je ? Zo ja, welke sport en hoe vaak per week? 1x per week aerobic en 1x zwemmen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|