Advertentie | |
|
![]() |
|
je kent het 3d toch wel? moet je zo`n suf brilletje op en krijg je gigakoppijn.
Tegenwoordig is het een hip brilletje, geen koppijn en een erg overtuigend 3d-effect.
||
![]() |
Citaat:
Ik vrees dat deze Hollywood productie om te janken is... Eens zien hoe hard ze het verhaal verkracht hebben! |
![]() |
|||
Citaat:
Verder zag ik gisteren het begin van een trailer en dat kwam zowel qua special effects als qua acteerwerk bespottelijk over. Citaat:
||
Citaat:
http://www.imdb.com/title/tt0120604/ Maar ja, dat is niet helemaal hetzelfde verhaal.
|
Verwijderd
|
Ik bedoelde deze:
http://www.beowulfandgrendel.com/ Die vond ik best ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben er gisteren dus heen geweest en ik heb hem in 3D gezien. Het 3D gebeuren voegt veel toe, het maakt de film stukken leuker vind ik.
Ik denk dat ik, als hij bij mij niet in 3D had gedraaid, ik hem niet in de bios had hoeven zien. Naja en sowieso, hoeveel films komen er in 3D in de bios uit? Dus het is wel bijzonder vind ik dan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
BIER! ..eh, ik bedoel: een fototopic. Verwijderd | 498 | 17-05-2005 20:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Weer brand in Islamitische basisschool Uden McCaine | 385 | 01-04-2005 13:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Grappige, opvallende of andere niet-serieuze nieuwsberichten autodropje | 257 | 01-12-2003 10:13 | |
Films, TV & Radio |
Beowulf Verwijderd | 16 | 05-03-2002 10:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
tentamen engelse literatuur (Beowulf) 11001-110 | 2 | 25-01-2002 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Franse/Engelse literatuur Cart | 2 | 17-06-2001 17:29 |