![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gehad.
![]() Vroeger had ik iets te vaak een middenoorontsteking en op een gegeven moment moest die ontsteking of een gezwel oid weggehaald worden. Dat lukte, maar bij mijn linkeroor waren mijn trommelvlies en gehoorbeentje dusdanig door de ontsteking aangetast, dat ze niet functioneel meer waren. Dus in 2 volgende operaties zijn een nieuw, kunstmatig trommelvlies en gehoorbeentje gezet. Dat lukte, ik kon voor 50% links horen. Gehoor ging echter in de loop der tijd achteruit en later nog wat gehoortesten gedaan waaruit bleek dat het allemaal voor niets is geweest, door verrotting van de kunstmatige onderdelen. Dus: operatie 1: mislukt, ziekenhuis had niet de benodigde middelen, bleek tijdens de operatie. operatie 2: gelukt: ontsteking weg operatie 3: trommelvlies gezet operatie 4: gehoorbeentje gezet. Controle van 7, 9 jaar later: trommelvlies en gehoorbeentje weggerot, ik ben doof aan m'n linkeroor. Middenoor werkt goed en d.m.v. een baha kan ik weer horen, maar ik voel niets voor een plug in m'n hoofd die hersenvliesontsteking kan veroorzaken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat aanhechtingsstukje is bij mij dus iets te ver weggerot, waardoor ze er niets kunstmatigs terug kunnen zetten. Let wel, toen ze dat bij mij deden, dat was lang geleden en toen nog experimenteel, nu is de geneeskunde vast beter, dus waarschijnlijk is wat jij krijgt veel beter dan hetgeen wat ik kreeg. ![]() Wel bedankt, maar ik vind het wel meevallen met hoe erg het is. Het is gewoon iets om rekening mee te houden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb wel een oor operatie gehad ong 2-3 jaar geleden omdat ik met me linkeroor minder goed hoor. Ik weet niet meer hoelang het duurde maar toen ik wakker werd had ik een heel dik groot verband om me hele hoofd en ik moest in het ziekenhuis blijven slapen de volgende dag mocht ik in de avond naar huis ja echt fijn vond ik het ook niet want het heeft uiteindelijk niks geholpen.. ze hadden ook niet gezegd dat het betr zou worden ze zeiden 60 % dat het lukt ofzo maar helaas ik hoor met me andere oor harstikke goed dus zit r niet zo mee. Ik lag ook zo 3 a 4 uur onder narcose nou succes er mee en ik hoop dat alles goed gaat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Klinkt misschien creepy, maar ik vond het mooi en geruststellend. Toen ik wakker werd dacht ik hem nog heel erg lang in de hoek van de kamer te zien staan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd