Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @verfblik: haha die knakker in je avatar is een oud-collega van me!
|
ik heb een hekel aan drukte, zatte mensen en kutmuziek; ik ga dus zelden "uit" tenzij het een concert naar mijn smaak is. En heel soms weet men mij over te halen om mee te gaan naar Eindhoven, waar ik elke keer weer concludeer dat het niet aan mij besteed is maar dankzij een hoog alcohol promilage is het dan soms wel leuk.
|
ik ga naar mijn smaak te weinig uit maar ik slaap ook heel graag.
![]() ![]() en t leukste is nog om uit te gaan zonder plan en in foute café's, bars, disco's te belanden en je kapot te lachen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”...................................“-., .........................,/...............................................”:, .....................,/......................................................\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:”........./ ............../.....__.........................................:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../ .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,.................................\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,...........................`\..... .........__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\..........._,-%.......`\. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Concerten even buiten beschouwing gelaten:
Kraakfeesten blijven het vetste, maak er alleen weinig mee de laatste tijd. Wat toppers waren techno/dnb/goa(*kots*) feestjes in de kraakkerk in breda en vroeger toen het geluid nog megahard ging en het hele landbouwbelang pand in maastricht van buiten kraakte van de drum n bass. Huisfeesten zijn ook cool! Nu ga ik meestal uit naar wat kleine zaaltjes/poppodia waar minimal/electro/drum n bass/pop enzo gedraaid wordt, bijv in maastricht de backstage of ipanema. Of sporadisch een keer naar aken of keulen (in duitsland leeft het alternatieve wat meer). Het hoeft van mij niet extreem groot te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik ga ook naar bovenstaanden maar omdat ik vrij veel nachten werk en ook studeer heb ik niet zo veel tijd om uit te gaan. meestal als ik uitga neem ik me voor allemaal kroegjes bij langs te gaan maar het komt er vaak op neer dat ik de hele avond in de tent hang waar ik werk en word ik vrij dronken want ja ik moet het ervan nemen oid. maar dat is juist ook wel heel leuk want daar ken ik veel mensen. oh en qua feestjes vind ik themafeestjes leuk alleen heb ik die bijna nooit
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb trouwens ook wel regelmatig (thema)feestjes van mijn studievereniging die meestal ook heel leuk zijn. Al dan niet verkleed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik eindig altijd in de tent waar urm werkt, en daarvoor ehh. ben ik nog aan het indrinken of zit ik bij iets wat LIJKT op de tent waar urm werkt. wat veelzijdig
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Melkweg en Paradiso ben ik in het verleden best vaak geweest, feesten als "Baseline", "Noodlanding" maar vooral "Qua pasa" in melkweg vond ik 1 van de leukere omdat ze ook spaansstalig muziek draaide. De 11e verdieping is denk ik de mooiste tent (uitzicht p'ownt) in amsterdam, maar iets te arty...qua muziek, ben er niet heel vaak geweest maar 1 keer stond er een boeddhist die je verwelkomt, echt een weirde dude ik werd wel een beetje bang straks kan hij toveren en shit. Maar mijn vraag had idd te maken met het feit dat ik Amsterdam saai vind worden...qua discotheken. Misschien wordt ik oud en impotent, maar de laatste tijd vind ik de feesten in ieder geval minder... Huisfeesten zijn idd leuk, omdat je ook gewoon relaxt kan praten en mensen leert kennen. Praten in een discotheek sucks asswhipe. Misschien moet ik meer naar concerten en die shit, doe dat in tegenstelling tot clubs/dicotheken minder... En nog iemand anders hier heb ik volgens mij weleens gezien, maar ik zeg lekker niet wie, want ik moet natuurlijk wel een mythe blijven net als stalin, echt een moordgozer ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |