Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Spoiler
Laatst gewijzigd op 27-11-2006 om 15:46. |
![]() |
|
![]() |
woooot wat een ep weer
![]() ![]() Bellick in FOX River Mehehe ik zat me echt te bescheuren dat ze de eerste keer in de cel van bellick precies zo hadden gefilmd als met Michael ![]() Avocado zegt tegen Fish C.O. "welcome home boss" ![]() Krevecki schiet Corporal Cuckoo Mahomie neer ![]() ik hoop alleen niet dat T-bag weer een slachtoffer veroorzaakt heeft al lijkt et we wel op ![]() |
![]() |
||
trouwens:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 28-11-2006 om 17:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat Bellick zonder enige vorm van proces, terwijl hij zelf donders goed weet en de bewijzen heeft van zijn onschuld, wordt vastgezet slaat helemaal nergens op natuurlijk. Verder, gezien de promo [spoilr]denk ik dat Linc erachter komt wat Kellerman allemaal met zijn familie heeft gedaan en.... Terrence Steadman in de openbaarheid[/spoiler]
Laatst gewijzigd op 29-11-2006 om 10:19. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Leuk om te zien dat Kellerman ipv Mahone de 2 broertjes gaan helpen. Had eerlijk gezegd zelf ook op Mahone gegokt. Props Carn
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Damn was wel erg spannend dit keer, T-Bag blijft gewoon heel goed.
Mahone is nu dood, jammer toch wel vond hem ook wel heel goed. En weet niet wat ik nou moet vinden van Kellerman, hij was toch wel de ergste slechterik uit de hele serie en die gaat nu inneens mensen helpen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hoop dat die William Kim vermoord wordt, wat heb ik een hekel aan die vent. T-bag blijft idd heeeel goed, ben benieuwd of hij die vrouw een flink pak rammel geeft ![]() Waar is Haywire trouwens gebleven? Hij was zo onder de indruk van Nederland.. Ik ben benieuwd ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 01-12-2006 om 22:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en nu maar wachten
|
Ik heb Haywire inderdaad al een paar afleveringen niet meer gezien, ik ben wel benieuwd of hij inmiddels al klaar is met zijn vlotje om Holland te verkennen! Hij was zo in de ban van molens, wat een hummel.
En ik vind W. Kim een irritante vent, ik wil dat ze hém even lekker onder druk gaan zetten de aankomende afleveringen.. Dat arrogante hoofd van hem trek ik niet meer. Kan niet wachten om verder te kijken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Dat gedoe met Kellerman he.
Het plan was om de broertjes uit die tunnel te lokken en vervolgens neer te schieten. Michael koos voor een andere richting in dat gangenstelsel. Stel ze waren naar buiten gekomen waar Kellerman zat, had Kellerman ze dan neergeknald of toch nog Mahone? Ik snap niet waarom Kellerman de broertjes gaat helpen. Of hij wil Sarah nog vermoorden. I dunno.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
ik vraag me alleen af welk voordeel hij zal hebben behalve wat koppen laten rollen; het is niet zo dat ie opeens een medaille zal krijgen voor zijn heldhaftig gedrag oid
||
Citaat:
Ik ben dus benieuwd wat er gaat gebeuren. En Mahone levend of niet. Die heeft het ook verprutst en de kans dat hij zijn leven terug krijgt is ook erg klein. En Sucre komt denk ik wel bij zijn vrouwtje terug.
||
![]() |
Citaat:
en het is Bill Kim niet Will Kim Laatst gewijzigd op 04-12-2006 om 12:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 04-12-2006 om 16:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ff tussendoor : lane garrison is verongelukt : Acteur Lane Garrison, beter bekend als Tweener uit de populaire tv-serie Prison Break, is zaterdagavond gewond geraakt bij een auto-ongeluk. Een andere jongen vond de dood en nog twee anderen, buiten Garrison, raakten gewond. Garrison crashte met zijn sportwagen tegen een boom in Beverly Hills. De politie weet echter nog niet of hij ook de bestuurder van het voertuig was, dit wordt nog onderzocht. Over de aanleiding van de botsing met de boom is evenmin niets bekend. De acteur kwam er goed vanaf, met wat lichte verwondingen, maar zijn 17-jarige vriend niet. Hij overleed in het ziekenhuis. Twee 15-jarige meisjes raakten ook gewond, waarvan er één nog in kritieke toestand verkeerd. Laatst gewijzigd op 05-12-2006 om 09:12. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[spoilertopic] Prison Break Season 3. Verwijderd | 1 | 19-08-2007 15:53 |