Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wat mij zoal uit mijn omgeving bekend is:
- urineer over hun tandenborstels - urineer over andere spullen - laat ongedierte(kakkerlakken) los in hun kamers - organiseer voortdurend feesten waarbij zij geterroriseerd worden met harde muziek en dronken types die proberen hun kamer binnen te komen. Is de deur op slot, beuk deze dan in en geef als excuus dat je dacht dat de persoon in de kamer stervende was. |
![]() |
|
![]() |
Quis schreef:
Als ik een van hen was en jij me wegpeste omdat ik ''lelijk'' was, danwel ''niks toevoegde'' (aan jullie zielige minimaatschappij?) danwel ''saai'' was, zou ik jullie/de vereniging linea recta een proces aan de broek hangen. Iemand ervaring met garnalen in de gordijnrails? Schijnt goed te werken. Wat zou je in vredesnaam met een proces willen bereiken? Voor zover ik weet staat er geen straf op het irriteren/wegpesten van mensen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er staat wel degelijk straf op het berokken van schade aan iemand, of dat nou materiëel of immaterieel is. Zodra iemand dit soort dingen met je uithaalt, kun je m aanklagen. Schending van je integriteit en dat soort dingen. |
![]() |
|
![]() |
ngmaals dan moet je niet in een verenigingshuis gaan wonen, die rechters zelf zijn ook niet gek. Daarbij probeer het maar is te bewijzen.
||
![]() |
Citaat:
Dat is dus al meerdere keren gezegt
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het wegpesten van mensen is gewoon vreselijk laag. Probeer anders via het bestuur te regelen dat zij ervoor zorgen dat deze 3 meisjes een andere kamer kunnen/mogen zoeken. Maar asjeblieft zeg, gedraag je eens volwassen.
Verder gaat dit topic dicht, omdat het scholierenforum niet bedoeld is om advies/tips te krijgen hoe je anderen het leven zuur kunt maken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaindoeningen #1695 Verwijderd | 500 | 15-08-2012 19:34 | |
De Kantine |
Lekker onsaaidig zijn tegen elkaar! #1010 Verwijderd | 500 | 16-06-2010 23:32 | |
De Kantine |
Gaat niemand de volgende Saai openen? #21 Little Phoebe | 500 | 16-05-2010 22:08 |