Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
www.chinchilla's.nl: Dingen waar u bij stil moet staan voor de aanschaf: (...) Een chinchilla is geen knuffeldier, hij zal niet op schoot komen zitten en houdt er over het algemeen niet van om vaak opgepakt te worden en veel geaaid te worden. Die van mij dus wel. De oudere chinchilla's inderdaad niet echt nee, maar één van de kleintjes zit graag dicht tegen je aan, zoals in je nek, onder je trui/vest enzo in een lekker warm holletje. De andere rent liever rond, die is heel nieuwschierig. Als alles goed gaat heb ik vanavond een fotootje. |
![]() |
|
Het lijkt me handig nu weer ontopic te gaan, ik wilde alleen maar zeggen dat een chinchilla opvang misschien een betere optie is. het was niet de bedoeling een hele discussie te ontketenen
![]()
|
Verwijderd
|
offtopic: ikzelf vind die discussie niet eens zo erg hoor. Zo is er meer kans dat ze terechtkomen bij iemand die er verstand van heeft.
ontopic: ik heb waarschijnlijk, buiten dit topic om, iemand gevonden die ze overneemt. Iemand die er ook verstand van heeft ![]() dat even afwachten dan kan er straks een slotje op |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Ervaring met een fret, chinchilla, tamme rat? Stepsje | 39 | 21-08-2005 11:04 |