![]() |
|
Hey allemaal!
Ik heb vorige maand de Amilo Xa 2528 gekocht, met Vista als standaard geinstalleerd. Maar omdat ik niet tevreden was met Vista, heb ik dit eraf gegooit en XP erop gezet. Maar nu heeft de laptop helemaal geen drivers meer. Zo wordt mijn 3d-kaart niet meer herkend, er is geen geluid, ik zie niet meer hoeveel accu-duur ik heb enz. Het enige wat ik nog heb kunnen installeren is het Ethernet apparaat waardoor ik wel internet heb. Aan de stuurprogramma's en drivers van de bijgeleverde cd-rom heb ik niets, want die werken alleen op Vista. Waar en hoe kan ik die stuurprogramma's vinden zodat mijn PC weer fatsoenlijk werkt (ook op de site van Siemens kan ik onder drivers voor mijn laptop alleen de Vista- drivers installeren). Dit is de laptop: http://www.fujitsu-siemens.com/home/...o_xa_2528.html Help aub ![]()
|
![]() |
|
Volgends het artikel waarnaar je verwees, heb je een NVIDIA® GeForce® 8600M videokaart, deze kan je op de site van nvidia binnenhalen.
zoek ff met everest homeediton uit welke onderdelen je nog meer hebt en download dan daarvoor de drivers.
|
Verwijderd
|
Sommige drivers hebben ook Service Pack 2 nodig trouwens. Mijn geluidskaart bijvoorbeeld werd alleen door de passende driver gevonden toen ik SP2 geïnstalleerd had:
http://www.microsoft.com/netherlands...2/default.aspx Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de versie die je via het Downloadcentrum kunt downloaden. Als je een redelijke verbinding hebt haal je die toch snel binnen. Maar je kunt 'm ook via de Windows Update site binnenhalen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Tips voor laptop kopen duivelaartje | 43 | 30-05-2010 09:36 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Welke kopen? Shadina | 74 | 02-10-2005 22:29 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Periodieke Winkel Aanbiedingen Verwijderd | 142 | 15-08-2005 22:35 | |
Software & Hardware |
[laptop] goed merk? Chloe Siere | 146 | 04-02-2005 15:25 | |
Lifestyle |
Nerd topic Verwijderd | 162 | 08-12-2004 15:33 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Nieuwe laptop sanderrr | 49 | 18-09-2004 08:59 |