Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb er nog eens over nagedacht. ![]() - 'Hurly burly' van de Praktijk, regie Ivar van Urk, met o.a. Monique van der Werff. Ik heb daarna pas de film gezien, helaas... Want volgens mij is het best een goede film (met Sean Penn en Kevin Spacey o.a.). Maar wat een verschrikkelijk langdradig en vervelend toneelstuk. Werkelijk alle acteurs waren vreselijk irritant, en het maken van een spanningsboog konden ze geen van allen. Laat staan één van 2,5 uur. Ik snap niet hoe een regisseur naar zoiets kan kijken en zeggen dat het goed is. - 'Blessuretijd', regie Ivar van Urk, met o.a. Monique van der Werff. (wederom) Na deze voorstelling werd voor mij bevestigd dat ik nooit meer een voorstelling van Van Urk wilde zien, en dat Monique van der Werff NIET moet proberen te acteren; op de bonte avond van een groep 8-kamp worden er nog betere prestaties geleverd. Een stuk van Jeroen van den Berg, met - behalve Van der Werff dan - eigenlijk heel aardige acteurs, maar het verhaal en de teksten hingen zo aan elkaar van de clichés over ouderdom, dat het me nergens raakte en dat de acteurs er ook niet veel van konden maken. Zeer vervelende voorstelling ook. - 'Catwalk' van Cosmic Theatre. Eigenlijk wel een beetje een makkelijke keuze. Dit was van dat typische multiculti CKV-toneel, met bekende koppen van tv (gtst) die niet konden acteren, alleen maar mooi konden zijn. En ik hecht nu eenmaal niet zoveel waarde aan uiterlijk vertoon. Oninteressant verhaal, volstrekt overbodige pauze middenin het stuk en vooral dus zeer slechte acteerprestaties. Ze kregen wel een staande ovatie, het was dan ook schouwburgpubliek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus een lijstje kan het nooit worden. En naar de allerslechtste ben ik dan best benieuwd. ![]() Bij mij is het toch ook een musical: A Chorus Line. Dat ging neeeergens over en was niet boeiend, niet mooi, niet goed gespeeld.. helemaal niks. Enkel pure verveling. Ik ben wel blijven zitten though.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Uhm.. de allerslechtste musical... ik heb vooral musicals bij ons op de Fontys gezien, van de opleidingen muziektheater en musicaldans. Ik geloof dat ik 'Into the woods' wel echt de slechtste vond. Totaal niet interessant, voldeed vast wel aan de eisen voor een musical, maar het boeide me gewoon totaal niet. En de kwaliteit van de zang was ook niet altijd even optimaal. (wat dat betreft voldeed het dus niet aan de eisen voor een musical). Maar wat me vooral nog het meest irriteerde, was dat alle spelers/zangers aan het soleren waren, van samenspel was weinig sprake. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
|
|