Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2002, 22:10
Skankurrr
Skankurrr is offline
Ik ben zelf nogal verlegen en terughoudend op het lichaamelijke gebied zeg maar, ik ben nogal afstandelijk. Ik zou nooit zomaar een arm om een vriendin (of vriend) heen slaan of omhelzen. Ook al is het zonder verdere bedoelingen Om een of andere reden kan ik dit niet en wanneer ik het wel doe voelt het of dat het moet

Laatst ook op de verjaardag van een vriendin van mij, ik zag dat ze me wou omhelze (arme kwamen naar mijn richting ) toen ik haar feliciteerde maar ik reageerde er gewoon niet en ze trok d'r armen weer terug...

Dit heb ik ook in een relatie, ik ben gewoon heel afstandelijke terwijl ik wel graag klef doe Heb daardoor maar 1 korte relatie gehad (toen ging ze vreemd...). En een nieuwe relatie wil niet echt lukken, ik val op verlegen meisjes (te bang om door een te populair meisje weer bezeikt te worden..) en die nemen niet snel iniatief, dat moet toch meestal van de jongen afkomen. Sja en ik ben gewoon heel onzeker op dat gebied, of ze me wel leuk vind enzow... En dan durf ik dus niet de eerste stap te nemen en dan wordt ut niks. En later wanneer het betreffende meisje een vriend heeft en we gewoon vrienden zijn krijg je te horen dat ze toen wel verliefd op mij was... en ik dacht van niet en durfde ook niks

Dit is me nu afgelopen jaartje 2 keer gebeurd bij 2 hele leuke meiden. Nu heb ik vandaag via internet wat met een meisje afgesproken. Ik wist dat ik er niet teveel van moest verwachten, maar het bleek heel erg mee te vallen en ik vond d'r best leuk! We waren de stad in geweest en op msn zei ze vanavond dat ze het heel erg leuk gevonden had! Ze was aan het vertellen dat ze in Eindhoven wou gaan winkelen, ik zei dat ik daar ook eens heen wou en dat we misschien samen konden gaan! Dat leek haar wel leuk en ze stelde dinsdag voor, maar de precieze dag moeten we nog afspreken Nou hoop ik dat er dus wel meer gebeurd eigenlijk, want ik vond haar wel erg leuk enzow Hele dag goed humeur gehad en nu vanavond voel ik me weer kut omdat ik bang ben dat weer hetzelfde gebeurd Wat moet ik nu doen om haar te laten merken dat ik haar wel leuk vind? Ik zou zo graag een arm om d'r heen slaan, maar dat durf ik toch niet op dat moment. Op dat gebied ben ik verlegen,maar ik ben niet extreem stil ofzo, praten is absoluut geen probleem, ik heb vandaag best veel verteld tegen haar maar zei was nogal stil en verlegen. Maar op zich voelde het wel goed en ze heeft ook veel om me moeten lachen (positief wel )

Ik weet het gewoon ff niet meer, ben zow bang dat het weer misgaat. Of dat ik een blauwtje loop...Maar eigenlijk is me dat nog nooit gebeurd omdat ik gewoon weinig actie zelf onderneem Het is ook niet zow dat ik perse een vriendin wil, maar sommige meisjes zijn gewoon zow leuk

Zow dat was me een heel verhaal...zit me aardig dwars

Laatst gewijzigd op 03-08-2002 om 22:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2002, 22:42
Verwijderd
ga dr voor!!!!!!!

zo te zien ben je al deels over je verlegenheid heen

veel succes

het zal door de jaren heen ook wel steeds beter worden
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 07:46
Verwijderd
Misschien kun je er wel over praten met haar? Is beter dan dat je jezelf gaat forceren dichter bij haar te komen, kan namelijk aarzelend en ook een beetje eng overkomen op haar, omdat het niet natuurlijk is (vanzelf gaat) op dat moment.

Overigens vinden meisjes het soms wel schattig
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 11:28
Gothic
Gothic is offline
Vertel dit aan haar, laat haar dit lezen... misschien dat er zo met je over kan praten, dat je het uiteindelijk toch durft? Waar ben je bang voor? Dat ze je arm niet wil? Dat je te dichtbij komt? Dat zij te dichtbij komt dan? Vind je het dom?
Oud 04-08-2002, 11:46
Shoot Me
Shoot Me is offline
Het zal wel lukken
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 01:15
Skankurrr
Skankurrr is offline
Ik ga haar waarschijnlijk binnenkort weer zien (we gaan niet naar eindhoven) maar denk niet dat het wat wordt, heb nu andere zaken aan mijn hoofd helaas ze weet er gelukkig al een beetje vanaf (andere probs )dus ze zal me wel een beetje snappen....hoop ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten