Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Oké, maar die vervangingen zullen ook weer geld kosten. De line 6 lijkt mij handig omdat er al veel effecten op de versterker zitten en daar hoef ik dan ook niet extra geld aan uit te geven. Dat je je eigen sound kan ontwikkelen vind ik ook mooi. Dat ik geen buizenversterker ga kopen ben ik al uit, mocht het ooit echt wat worden met de band waar ik in zit, dan zie ik wel verder. Maar ik ben dus vooral benieuwd naar de ervaringen die mensen hebben met line 6 om te kijken of het wat is. |
![]() |
|
![]() |
Mijn broer heeft een klein broertje uit de zelfde serie. Ik vind het een steriel ding dat tevens niet met mijn gitaar overweg kan. De ingebouwde effecten hebben maar weinig tweak-mogelijkheden wat gewoon heel jammer is. De ingebouwde galm is zeker wel ok. De versterkers zijn heel geschikt voor de zwaardere rock sounds en ook voor metal issie zeer geschikt.
Persoonlijk zal ik voor de peavey gaan, maar wat voor mij een minpunten zijn van de line 6 kan natuurlijk helemaal je ding zijn. Test ze in ieder geval eens uit en kijk hoe het klinkt met je gitaartje. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zelf heb ik een Line 6 Flextone III, 2x75W. Deze gaat opzich nog goed met de rest mee. Voor eigen muziek kun je beter buizen aanschaffen, dan heb je gelijk een beter eigen geluid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het meer goede/redelijke sounds ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
IZSADC-topic en nu fatsoenlijk Verwijderd | 500 | 16-01-2006 22:32 | |