Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2007, 13:22
Mindfields
Mindfields is offline
Hallo,

Ik heb sinds gisteren een nieuwe laptop en dit is gelijk mn eerste kennismaking met Vista, dus das sowieso al erg wennen..
Nu heb ik gelijk de 60 dagen trial van Norton 360 installeerd, en er zit nu in een balkje in mijn internetexplorer van Norton 'Fraudecontrole is ingeschakeld'. Heeft iemand een idee hoe ik dat balkje weg krijg? Want ik vind het nogal irritant staan.... Bedankt!
Oud 27-10-2007, 14:31
Verwijderd
Norton deďnstalleren is de beste tip die ik je kan geven.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 15:20
Mindfields
Mindfields is offline
En dan heb ik geen antivirus programma..want ik neem niet aan dat ik dan nog verder kan gaan met de trial of wel?
Oud 27-10-2007, 15:54
Koning
Koning is offline
Norton is een matig pakket dat verkoopt door gebruik te maken van een vals gevoel van veiligheid, de software nestelt zich overal. En de firewall is ronduit vervelend en onwerkbaar, ik heb met aardig wat pakketten geworsteld maar ik heb nooit duidelijk program control kunnen vinden. Het pakket vertraagd het booten van je pc vaak ook nog eens 10 a 20 seconden.

Neem gewoon een lichtgewicht virusscannertje en eventueel als je dat nodig vindt een firewall.
Oud 27-10-2007, 16:03
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
En dan heb ik geen antivirus programma..want ik neem niet aan dat ik dan nog verder kan gaan met de trial of wel?
Zoek bijvoorbeeld eens op avg free.
Oud 28-10-2007, 15:09
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Norton deďnstalleren is de beste tip die ik je kan geven.
Dat. Dit is een goeie gratis virusscanner, als je een firewall nodig vindt dan is de standaard Windows firewall meer dan voldoende
Oud 29-10-2007, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Dat. Dit is een goeie gratis virusscanner, als je een firewall nodig vindt dan is de standaard Windows firewall meer dan voldoende
Zeker die van Vista. Eigenlijk is een 3rd party firewall sinds XP SP2 niet meer echt nodig voor consumenten.
Qua antivirus zou je inderdaad kunnen kijken naar AVG, Anti-Vir of A-Vast.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten