Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2007, 17:39
Lietje87
Lietje87 is offline
Hoi allemaal,

Ik word binnenkort opgenomen in een kliniek in Apeldoorn, GGNet genaamd. (voorheen heette het spatie)
Ik verblijf daar 5 dagen in de week en ben in de weekenden thuis. Mijn vraag is wie daar ook is opgenomen of ooit is opgenomen geweest. Hoe is/was je ervaring?

Groetjes,
Lisette
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2007, 17:32
Lietje87
Lietje87 is offline
Echt niemand? Ook geen ervaringen met een dergelijke opname?
Het is dus zo dat ik 5 dagen in de week in de kliniek ben waar ik dagelijks verscheidene therapieen krijg; van muziektherapie tot sociotherapie. Ook krijg ik individuele gesprekken met een psycholoog.
Ik zou graag willen van de mensen die ook zoiets hebben gehad wat je ervaringen zijn (goed/slecht en waarom). Hopelijk reageert er nog iemand!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 17:44
Verwijderd
Er zijn op het forum wel ervaringen te vinden van mensen die in andere klinieken hebben gezeten, misschien dat je daar iets aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 18:08
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik ken wel iemand die daar (even) heeft gezeten.
Er was toen een hele vervelende groep en het ging gewoon tever, het personeel had het niet meer in de hand.
Dus zij had er niet zo'n goede ervaring, maar ik ben van mening dat, dat echt een momentopname was en door de groep kwam.
Maar wat ik zag qua therapie aanbod lijkt het mij een hele goede kliniek. (ik zou er stiekem zelf ook wel heel willen)
Verder heb ik zelf ook zo'n opname gehad, maar dan in een andere kliniek. Daar mag je mij wel over PM'en als je wilt.

liefs, Dolce
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 14:43
Verwijderd
Ik heb er deze zomer gewerkt, schoongemaakt, ik weet dat dat heel wat anders is natuurlijk maar ik vond het er naar omstandigheden niet naar uitzien.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 12:28
Verwijderd
Ik heb een dergelijke opname gehad, maar niet bij GGnet.
Als je vragen hebt: PM maar!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 21:31
Lietje87
Lietje87 is offline
Bedankt voor jullie reacties.
Ik zal een aantal van jullie 1 dezer dagen even pm-en
Morgen heb ik een meeloopdagje in de kliniek dus ben zeer benieuwd! Nou tot pms!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten