Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2007, 12:08
D-sire
D-sire is offline
Hoi,

Mijn vorige telefoon is een Nokia en daar staan wat smsjes op die ik graag zou willen overzetten naar mijn nieuwe (Sony Ericsson). Via PC suite van Nokia kan ik alle sms berichten die op de telefoon staan inzien en opslaan op de computer, maar ik krijg het niet voor elkaar om met de software die Sony Ericsson heeft meegeleverd de smsjes vervolgens in de nieuwe telefoon te zetten. Is dat gewoon niet mogelijk of doe ik iets fout?

Ik heb ook al geprobeerd om alle smsjes op te slaan op de simkaart, maar Nokia geeft daar geen optie voor??

Alvast bedankt
Oud 21-10-2007, 17:48
ILUsion
ILUsion is offline
Je zou kunnen proberen om die sms'jes met FMA te importeren (enig probleem is dat FMA eigenlijk vooral voor oudere SE-gsm's is; voor nieuwere SE's bestaat er een ander (stabieler en ook gratis) programma waarmee je hetzelfde kan doen als die Nokia PC Suite). Maar ik heb geen idee of ze van elkaar kunnen importeren (maar in ieder geval kan je van SE wel sms van en naar de telefoon overzetten, dus is het voor een stuk vooral een kwestie van het op de pc te laten omzetten naar iets wat ze allebei aankunnen.
Oud 24-10-2007, 16:39
remy476
remy476 is offline
verstuur ze gewoon per sms kost toch niet zo veel
Oud 24-10-2007, 17:07
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
verstuur ze gewoon per sms kost toch niet zo veel
bv. 100 sms'en (wat eigenlijk niet veel is) @ 10 cent per sms (en als ik me niet vergis is Nederland duurder voor sms'en dan België?), dat geeft al snel 10 euro; lijkt me niet handig, laat staan goedkoop.

Het kan (in principe) via de computer, vermits je alles kan afhalen en terug opzetten en met enkele programma's (ik kom nu juist op de naam van het tweede betere programma: MyPhoneExplorer). Of er daarvoor een makkelijke weg bestaat is iets anders natuurlijk
Oud 27-10-2007, 17:07
remy476
remy476 is offline
alsof je 100 smsjes wilt opslaan ok ik heb er 3 die ik op mijn mobiele opgeslagen heb...maar 100!!
Reageren

Regels voor berichten