Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2002, 15:32
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
voordat ii verkering kreeg met me ex had ik niet veel vrienden nu nog steeds niet, maargoed ik ging me dus in die tijd dat ik met hem had 4 maanden ( tis nu uit) ik ging hem erg claimen ik werd erg afhankelijk van hem, voor me gevopel kon ik niet zonder hem, nu ist uit en val ik in ene gat voel me erg eenzaam en heb het gevoel of dr een steen in me maag zit die dr niet uit wil , zo'n zwaar gevoel :$ die paar vrienden die ik wel had die vragen wel of ik met hn mee ga stappen, maar ik hebd r eigelik geen behoefte aan, mnaar toch aan de amdere kant weer wel, de ene dag dnek ik ik ga lekker feesten met hun een jongen zoeken voor een avondje want vrijgezel zijn kan ook leuk zijn, en aan de andere kan heb ik gene zin om zo uit me dak te gaan en wil ik gewoon serieus zijn, en een serieus vriendje hebben en niet eimand voor een avond eno,, beetje vaag verteld

maar het komt er dus op neer dat ik twee vrschillende kanten heb

aan de ene kant vijnd ik feesten hartsikke leuk , lekker lol trappen enzo en wil ik best iemand voor een avondje,
maar aan de andere kant kan ik me ook erg terug trekken en wil ik gewoon alles serieus doen enzo en iemand om van te houden das erg verwarrend het lijkt alsof ik me eigen ik nog niet heb gevonden ofzow, want ik vind het erg irri twee verschillende personen hebben
oja door me vriend ( ex dus) ben ik ook best in de war geraakt want ik wist af en toe niet hoe ik me moest gedragen das wel verwarrend voor zo iemand, ik was erg afhankelijk van hem ik kon niet zonder hem weet je

wie kan me een beetje helpen

sorry dat ut zo'n vaag verhaal is maar k kon het ff niet anders brengen

xuzzz
Oud 23-07-2002, 16:39
lady_x
lady_x is offline
Die twee kanten heb ik ook hoor, zo van de ene keer lol trappen en de andere keer jezelf afvragen wat je daar in godsnaam doet en dat je eigenlijk liever alleen zou zitten met een jongen om je heen. Ik denk gewoon dat je het eenbeetje moeilijk hebt die relatie die gedaan is te verwerken. Dat komt wel goed, ga gewoon uit met die vrienden, misschien leer je wel een leuke jongen kennen. Denk niet te veel na daarbij, alleen thuis zitten en zitten panikeren is toch ook niet de oplossing he.
Oud 23-07-2002, 17:51
Monica
Monica is offline
Zo'n periode had ik twee jaar geleden ook. Het ging uit met mijn vriend, totaal onverwacht voor mij, ik wist niet meer wat ik moest. Mijn vriendinnen begrepen mij niet en ik voelde me alleen, hoewel ik dat eigenlijk niet was.
Die twee gevoelens horen. Je wil weer gewoon kunnen leven, vrolijk zijn, uitgaan, leuke dingen doen met vrienden. Maar momenteel heb je iets dat je moet verwerken en dat gebeurt niet in een dag.
Neem de tijd voor beide kanten, ga leuke dingen doen om even niet aan je verdriet te hoeven denken, maar verdring je verdriet niet. Dan duurt het alleen maar langer. Zoek iemand waarmee je goed kan praten, aan wie je je verhalen kwijt kan, iemand die luistert. Schaam je niet voor je twee kanten en verberg ze niet.
Het is even donker, maar je komt er weer overheen. Dan zie je alles weer gewoon positief en zijn er weer genoeg leuke dingen te doen waar je ook vol voor gaat. Zo ook jongens waar je weer om kunt geven.
Het komt goed, met geluk kom je er zelfs beter uit. Dat is mij overkomen en ik ben blij dat ik ervan geleerd heb. Maar dat is misschien nog niet in te denken voor je (logisch).
Reageren

Regels voor berichten