Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2007, 15:41
mr.smith
mr.smith is offline
Voor alle meiden hier,

vinden jullie een lang lichaam aantrekkelijk? Dan praat ik over 1.95m
Zou ik graag willen weten.

Mr. Smith
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 15:46
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ja, tuurlijk. Zolang alles een beetje in verhouding is (niet te dun of te dik). Lange jongens vind ik juist vaak mooi om te zien.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 15:59
Verwijderd
Lange slungels niet. Anders wel.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 16:57
Southtown
Southtown is offline
Als je je lengte weet te gebruiken kan het aanrekkelijk zijn, ja. Vrouwen vinden langere mannen over het algemeen aantrekkelijker, met de grote uitzondering van slungels die zich met hun lengte geen weg weten. En ik zeg het er maar bij: onzekerheid is nooit aantrekkelijk. Sommigen vinde het "schattig" maar laat ons daar over zwijgen...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 17:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ookal ben je een 'slungel', dan kun je door goed passende kleding nog best een leuk lichaam om naar te kijken krijgen. (Niet te wijd en dus zeker ook niet te strak.)
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 17:08
Verwijderd
Lang en breed, prrr Als het niet die combi is, sta ik er neutraal tegenover.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 17:31
Verwijderd
Lang en gespierd. *dr00l*
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 17:42
Bloem
Bloem is offline
Iemand van 1.95 is niet per defenitie aantrekkelijk natuurlijk, maar lange mannen hebben wel mijn voorkeur boven kleine(re) mannen. 1.95
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 17:42
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik vind het er niet uitzien als lange mensen krom lopen om hun lengte te verbergen, uit eh, schaamte ofzo. Mijn vader is ook 1.95 en dus groot, maar verder heeft hij er ook niet echt problemen mee.

Kleine mannen vind ik dan weer uiterst lachwekkend .
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 18:45
Verwijderd
Lang, als in dun en krom vind ik een nono. Lang is inderdaad ook niet per definitie aantrekkelijk, als je oerlelijk bent is het allemaal méér oerlelijk, omdat er meer van je is.

Maar ik persoonlijk heb liever iemand van boven de 1.95 dan van onder de 1.75. Ik heb ook met iemand gehad van 2.03 m en dat beviel wel, dus ja.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 19:01
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik had een Nederlands-leraar die 2.10 was en best aantrekkelijk was (klinkt raar, maar hij zag er gewoon goed uit ). Geheel in verhouding. Wat breder, gespierd, broeken lang genoeg, geen wijde truien, polo's met brede streepjes, enz. Ja, dan is lang zeker mooi. Mooier dan een kleine jongen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 19:38
Verwijderd
als de verhouding klopt
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 20:24
Verwijderd
Bij een jongen vind ik 1m95 wel een mooie lengte. Mits alles in verhouding is idd.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 20:55
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 28-08-2007 @ 18:42 :
Ik vind het er niet uitzien als lange mensen krom lopen om hun lengte te verbergen, uit eh, schaamte ofzo. Mijn vader is ook 1.95 en dus groot, maar verder heeft hij er ook niet echt problemen mee.

Kleine mannen vind ik dan weer uiterst lachwekkend .
Oh, maar niet-veel-langer-dan-ik-maar-wel-breed-en-sexy heeft ook wel wat
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 21:02
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-08-2007 @ 21:55 :
Oh, maar niet-veel-langer-dan-ik-maar-wel-breed-en-sexy heeft ook wel wat
Yesh, dat is zeker zo, maar écht klein, of nét kleiner dan zijn vriendin bijvoorbeeld, dat is altijd net alsof het niet hoort. Mannen horen langer te zijn dan hun vriendin. (Hoe dat bij homostellen zit weet ik nog niet ).
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 22:12
Fantôme
Fantôme is offline
mijn vriend is 1,94 m.
hij is niet heel breed (geen 2 bij 2 om het ff zo te zeggen) maar hij komt niet onzeker over. en ik ben op hem gevallen dus blijkbaar vind ik het aantrekkelijk
Oud 28-08-2007, 22:21
Verwijderd
Waarom staat dit bij Lichaam en Gezondheid?

Ot: ja, aantrekkelijk net als middelmatig aantrekkelijk is en niet al te klein dat in sommige gevallen ook kan zijn. Werkelijk, nog nooit van persoonlijk smaak/voorkeur gehoord? Alsof iedereen op dezelfde lichaamsbouw valt.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 13:46
gurl19
gurl19 is offline
Mijn vriend is 1.90. Voor mij als dwerg van 1.60 is dat dus erg lang. Maar ik vind het wel mooi! Maar niet als hij mager was geweest, dan is hij zo'n slungel. Hij heeft gelukkig een normaal postuur!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 14:21
Verwijderd
ik vind lange mannen zeker wel mooi! Moeten ze wel gespierd zijn, iig een atletisch lichaam. Zo heel dun enzow is maar nix, zeker niet bij heeel lange mannen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 15:20
luchtballon
luchtballon is offline
Boeiend. Iets met verhouding.
Oud 29-08-2007, 16:15
Sushii
Sushii is offline
ik vind het wel fijn, omdat ik zelf 1.80 ben en het wel fijn vind als de man groter is dan de vrouw. Daarnaast zijn verhoudingen het belangrijkst. Denk je dat daar iets niet pluis mee is, ga dan naar de sportschool om aan de breedte te werken oid.
Oud 29-08-2007, 19:54
marrel
marrel is offline
Zolang het in verhouding is, men zich er naar kleed en weet om te gaan met zijn lengte, zeker wel!
Oud 30-08-2007, 09:03
Lilium
Lilium is offline
Oh ja, dat is aantrekkelijk. Ik ben zelf vrij lang (1,76 m.), en ik heb graag 'houvast' aan mijn vriendje. Ik vind het een gek gezicht als een jongen kleiner is dan zijn vriendin. Jongens horen groter.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 09:06
Verwijderd
Ik vind een lichaam niet aantrekkelijk of onaantrekkelijk puur omdat het lang is...net zo min als dat ik alleen een bepaalde haarkleur of oog kleur of wat dan ook aantrekkelijk/onaantrekkelijk vind.

Het gaat om het geheel, niet om één bepaald stukje van het lichaam.
Lijkt me vrij logisch.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 11:07
snoopy
snoopy is offline
Mja, ik ben zelf best klein dus dan is het niet zo handig om een heel lange vriend te hebben.
Om gewoon op straat te zien lopen maakt het me niet echt uit of ie nou lang of klein is, eerlijk gezegd. Als het maar in verhouding is.
Oud 31-08-2007, 19:23
Verwijderd
1.95 m is wel erg lang of het moet echt passen bij iemand en natuurlijk moet deze gene dan gespierd zijn niet zo lange slungel.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 14:54
dallie
dallie is offline
Lange mannen zijn vaak niet mooi qua verhouding (net zoals lange vrouwen overigens). De benen zijn vaak niet erg mooi en superdun.

Kleinere mannen (1.75-1.85) zijn vaak beter geproportioneerd, maar gezien de reacties boeit dat de vrouwen hier niet echt
Oud 05-09-2007, 20:23
Encrypted
Encrypted is offline
Citaat:
Voor alle meiden hier,

vinden jullie een lang lichaam aantrekkelijk? Dan praat ik over 1.95m
Zou ik graag willen weten.

Mr. Smith
Ik ben geen vrouw maar toch: Ja, vrouwen vinden over het algemeen eerder een lange man dan een korte man aantrekkelijk, iets met 'goede genen' etc. Dus wees blij dat je lang bent. Maar zoals hierboven al te vaak is gezegd, het moet in verhouding zijn, dus spieren kweken!
Oud 06-09-2007, 13:20
Lyne
Lyne is offline
Ik vind 1.85-1.90 de perfecte lengte, anders worden het vaak van die slungels.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 14:27
Verwijderd
Oeh ja lange mannen! maar ik ben dan ook 1.86 en val niet op mannen die kleiner zijn dan ik. Ik wil een man naast mij hebben lopen die langer is dan ik (als ik hakken aan heb mag ie ook best even groot zijn), dat vind ik sexy: ik vind zulke mannen dan zelfverzekerd en stoer overkomen. Kleinere mannen (alsin: mannen die kleiner zijn dan hun vriendin) lijken altijd een beetje op schoothondjes. Aandoenlijk, maar niet mijn ding.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 15:38
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Citaat:
Kleinere mannen (alsin: mannen die kleiner zijn dan hun vriendin) lijken altijd een beetje op schoothondjes. Aandoenlijk, maar niet mijn ding.

ot:

ik ben zelf ook vrij lang (1,93) ofzo, ik vind lange vrouwen vaak wel aantrekkelijk, maar echte extremen zijn nooit goed, het totaal plaatje is overigens altijd het belangerijkste
Oud 06-09-2007, 16:21
Droyd
Droyd is offline
Ik heb ooit een uitzending op tv gezien waar idd werd beaamd dat vrouwen over het algemen de voorkeur geven aan grotere mannen. Ik vind het eigenlijk erg vreemd dat het best duidelijk is dat vrouwen het echt niet hebben op kleinere mannen. Een vriend van mij is iets groter dan een 1m70 ofzo en voor hij een vaste relatie had, kreeg hij het wel voor elkaar om elke 2 maand een andere vriendin te hebben.
Oud 06-09-2007, 16:31
HaspCross
HaspCross is offline
Lange mensen hebben een lange penis.

Ik ben zelf 1.97m, dus trek je conclusie.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 02:25
luchtballon
luchtballon is offline
ohja, voor als je onzeker bent: mijn vriendje is ongeveer een kop groter dan ik. Ik ben 1.68. dus hij 1.85 ofzo. Das niet extreem groot, maar hij weegt tussen de 50 en 55 kilo, en das is objectief niet in verhouding, maar ik vind hem wel aantrekkelijk. Hij is helemaal geen slungel en heeft ook best veel vrouwelijke aandacht.
ja natuurlijk is dat nogal ondergewicht, maar een dieet heeft ook niet geholpen en dus boeiend.
Oud 07-09-2007, 12:54
Verwijderd
Citaat:
hij 1.85 ofzo. Das niet extreem groot, maar hij weegt tussen de 50 en 55 kilo

Is hij heel dun gebouwd dan? Ik ben 1.89 en weeg 65kg.. en ik vind mezelf veel te dun
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Een vriend van mij is iets groter dan een 1m70 ofzo en voor hij een vaste relatie had, kreeg hij het wel voor elkaar om elke 2 maand een andere vriendin te hebben.
Een oud collega van mij was ook iets van 1.70, woog rond de 100kg.. en bij die waren we de tel allang kwijt wat betreft het aantal vrouwen

Maar goed, hij is wel heel sociaal en gaat heel makkelijk met vrouwen om, maakt altijd grapjes etc. Met gedrag en uitstraling kan je dus ook veel bereiken. Lengte zegt niet alles.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 13:05
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:

Is hij heel dun gebouwd dan? Ik ben 1.89 en weeg 65kg.. en ik vind mezelf veel te dun
hij is dun gebouwd ja. Maar hij - vooral zn benen- is ook wel echt heel dun, maar t ziet er niet ongezond uit. Ik dacht ook niet dat hij echt zó weinig woog. Schouders enzo zijn wel mannelijk en idd 65 kilo kan ook nog steeds te dun zijn. Mn broer heeft denk ik zelfde lengte/gewicht als jij, en hij is ook al redelijk dun ja - en ik denk dat zijn lichaam voor vrouwen best okee is, maar daar kan ik niet zoveel over zeggen
Oud 08-09-2007, 00:43
Vice
Vice is offline
Ik vind een lang lichaam niet aantrekkelijk.
Oud 08-09-2007, 09:48
Iduna
Iduna is offline
Rare vraag.. Lang is niet per se aantrekkelijk, er moet ook wel een leuk hoofd opzitten, beetje vlees eraan, leuke kleding en dan wat geblaat over innerlijk, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 12:27
Verwijderd
Citaat:
ohja, voor als je onzeker bent: mijn vriendje is ongeveer een kop groter dan ik. Ik ben 1.68. dus hij 1.85 ofzo. Das niet extreem groot, maar hij weegt tussen de 50 en 55 kilo, en das is objectief niet in verhouding, maar ik vind hem wel aantrekkelijk. Hij is helemaal geen slungel en heeft ook best veel vrouwelijke aandacht.
ja natuurlijk is dat nogal ondergewicht, maar een dieet heeft ook niet geholpen en dus boeiend.
Jezus dan is hij bijna lichter dan ik en ík zit al op het randje, bmi-wise.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 17:52
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Jezus dan is hij bijna lichter dan ik en ík zit al op het randje, bmi-wise.
Ik ben zelf 1,95 lang en zit eigenlijk al ver onder die bmi norm, maar heb er in het dagelijks leven geen last van.

Die bmi norm is niet objectief!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 19:21
Mriekk
Mriekk is offline
Ik vind dat 't in principe niet minder aantrekkelijk is dan minder lange mannen. Alleen ik voel mijzelf dan een beetje nietig met m'n 1m66 en dat is wel naar..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 02:42
vedetje
vedetje is offline
jongens van mijn groote of kleiner moet ik niet hebben. Op zijn minst moeten ze zo groot zijn als ik met mijn hoogste hakken aan.

He, maar te groot vind ik dan ook weer niet handig i.v.m. zoenen en dergelijke

Grote mannen vind ik over het algemeen wel aantrekkelijker. Heb net een weekje met een volleybalteam doorgebracht, en over het algemeen waren het echt wel mooie jongens.
Deze zijn natuurlijk lichaamelijk ook wel ontwikkeld, wat wel een voorwaarde is om groote als iets aantrekkelijks te beschouwen

Ik heb ook een jongen leren kennen met de mooiste benen ooit, waw, echt gespierd maar niet te, mooi in proportie, stevige dijen, hij is 1m95 (jammer dat hij zijn bovenlijf niet wat meer onderhoudt)

Mijn vriendje is 1m90, weegt 83 kg. vindt zich zelf eerder aan de lichte kant, nu hij is inderdaad slank, maar niet slungelig, mooi ontwikkeld, breed genoeg geschouderd hehe
Oud 11-09-2007, 11:59
madelief21
madelief21 is offline
Ja, als de man in kwestie ook een beetje een goede bouw heeft. Niet dat hij gelijk zo'n lange dunne, te slanke slungel wordt bah bah!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 19:12
HaspCross
HaspCross is offline
@ iedereen die lang is en onder de 70kg, zou het een idee zijn eens wat te gaan eten?

Te dun is gewoon ongezond, net als te dik. Bijna alles waar ''te'' voor kan is slecht.

Dat vrouwen op mannen van 2m en 60kg vallen snap ik ook nog steeds niet, maargoed. Was zelf trouwens vroeger 1.91m en 56kg en ziek was ik nooit, maar gezond ook zeker niet, maar merkte er vrij weinig van.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 08:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Lang en breed/statig is
Lang en slungelig is
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 09:16
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
@ iedereen die lang is en onder de 70kg, zou het een idee zijn eens wat te gaan eten?

Ohja want dat helpt.
Oud 14-09-2007, 09:50
Encrypted
Encrypted is offline
Citaat:

Ohja want dat helpt.
Eten is toch de echt de enige manier om aan te komen.
Oud 14-09-2007, 10:25
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Eten is toch de echt de enige manier om aan te komen.
Nou, voor sommige mensen niet.
En wie ben jij om te bepalen of mensen wel of niet meer moeten eten?
Zolang iemand zich goed voelt en gewoon gevarieerd eet, is er niks aan de hand en maakt het niet uit of diegene nou 50, 70 of 90 kg weegt.

Ik ga toch ook niet zeggen: "Iedereen die lang is en meer weegt dan 90kg moet maar eens stoppen met eten".
Jee, ik erger me dood aan jou.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 23:52
HaspCross
HaspCross is offline
Citaat:

Ohja want dat helpt.
Haha ja?

En onder meer eten versta ik niet 1 banaan en 1 appel.

Ik was zoals gezegd vroeger 1.91m en 56kg. Door eten en trainen nu 1.97m en 95kg.
Lengtegroei komt overigens gewoon door leeftijd

En zoals ik ook al eerder zei, toen ik 56kg was, was ik nooit ziek. Maar het verschil met de 95kg merk ik zeker wel en niet alleen lichamelijk, ook mijn zelfvertrouwen is een stuk beter geworden.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten