![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oeh ja lange mannen! maar ik ben dan ook 1.86 en val niet op mannen die kleiner zijn dan ik. Ik wil een man naast mij hebben lopen die langer is dan ik (als ik hakken aan heb mag ie ook best even groot zijn), dat vind ik sexy: ik vind zulke mannen dan zelfverzekerd en stoer overkomen. Kleinere mannen (alsin: mannen die kleiner zijn dan hun vriendin) lijken altijd een beetje op schoothondjes. Aandoenlijk, maar niet mijn ding.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ot: ik ben zelf ook vrij lang (1,93) ofzo, ik vind lange vrouwen vaak wel aantrekkelijk, maar echte extremen zijn nooit goed, het totaal plaatje is overigens altijd het belangerijkste
|
Ik heb ooit een uitzending op tv gezien waar idd werd beaamd dat vrouwen over het algemen de voorkeur geven aan grotere mannen. Ik vind het eigenlijk erg vreemd dat het best duidelijk is dat vrouwen het echt niet hebben op kleinere mannen. Een vriend van mij is iets groter dan een 1m70 ofzo en voor hij een vaste relatie had, kreeg hij het wel voor elkaar om elke 2 maand een andere vriendin te hebben.
|
ohja, voor als je onzeker bent: mijn vriendje is ongeveer een kop groter dan ik. Ik ben 1.68. dus hij 1.85 ofzo. Das niet extreem groot, maar hij weegt tussen de 50 en 55 kilo, en das is objectief niet in verhouding, maar ik vind hem wel aantrekkelijk. Hij is helemaal geen slungel en heeft ook best veel vrouwelijke aandacht.
ja natuurlijk is dat nogal ondergewicht, maar een dieet heeft ook niet geholpen en dus boeiend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, hij is wel heel sociaal en gaat heel makkelijk met vrouwen om, maakt altijd grapjes etc. Met gedrag en uitstraling kan je dus ook veel bereiken. Lengte zegt niet alles. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
jongens van mijn groote of kleiner moet ik niet hebben. Op zijn minst moeten ze zo groot zijn als ik met mijn hoogste hakken aan.
He, maar te groot vind ik dan ook weer niet handig i.v.m. zoenen en dergelijke Grote mannen vind ik over het algemeen wel aantrekkelijker. Heb net een weekje met een volleybalteam doorgebracht, en over het algemeen waren het echt wel mooie jongens. Deze zijn natuurlijk lichaamelijk ook wel ontwikkeld, wat wel een voorwaarde is om groote als iets aantrekkelijks te beschouwen Ik heb ook een jongen leren kennen met de mooiste benen ooit, waw, echt gespierd maar niet te, mooi in proportie, stevige dijen, hij is 1m95 (jammer dat hij zijn bovenlijf niet wat meer onderhoudt) Mijn vriendje is 1m90, weegt 83 kg. vindt zich zelf eerder aan de lichte kant, nu hij is inderdaad slank, maar niet slungelig, mooi ontwikkeld, breed genoeg geschouderd hehe
|
![]() |
@ iedereen die lang is en onder de 70kg, zou het een idee zijn eens wat te gaan eten?
Te dun is gewoon ongezond, net als te dik. Bijna alles waar ''te'' voor kan is slecht. Dat vrouwen op mannen van 2m en 60kg vallen snap ik ook nog steeds niet, maargoed. Was zelf trouwens vroeger 1.91m en 56kg en ziek was ik nooit, maar gezond ook zeker niet, maar merkte er vrij weinig van. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En wie ben jij om te bepalen of mensen wel of niet meer moeten eten? Zolang iemand zich goed voelt en gewoon gevarieerd eet, is er niks aan de hand en maakt het niet uit of diegene nou 50, 70 of 90 kg weegt. Ik ga toch ook niet zeggen: "Iedereen die lang is en meer weegt dan 90kg moet maar eens stoppen met eten". Jee, ik erger me dood aan jou. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En onder meer eten versta ik niet 1 banaan en 1 appel. Ik was zoals gezegd vroeger 1.91m en 56kg. Door eten en trainen nu 1.97m en 95kg. Lengtegroei komt overigens gewoon door leeftijd ![]() En zoals ik ook al eerder zei, toen ik 56kg was, was ik nooit ziek. Maar het verschil met de 95kg merk ik zeker wel en niet alleen lichamelijk, ook mijn zelfvertrouwen is een stuk beter geworden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
Wat is uw seksuele IQ? slisje | 46 | 22-06-2002 02:15 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |