Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb je een vertrouwenspersoon op school? Een begripvolle mentor? Een leerjaarcoördinator die een beetje kan luisteren? Ik zou je inderdaad aanraden met iemand te gaan praten, liefst met iemand die bekend is met de situatie op school en de mensen met wie je te maken hebt.
|
jezus dit is best ernstig.
weten je ouders ervan? ik zou ze er toch over inlichten als dat kan (weet niet hoe je ouders zijn) het is natuurlijk onwijs bedreigend en het kan je hele verdere leven aantasten! best lastig dat ze op die leeftijd (15 of 16 ongeveer toch?) nog zo kinderachtig bezig zijn. ik zou beginnen het bij je ouders aan te kaarten. erover praten lucht al 50% op, ook al schijt je bagger, wat logisch is. zou ik ook hebben. mijn eigen ervaring is dat ik in de brugklas aardig in elkaar ben getimmerd, ze hadden mn shirt zelfs uit proberen te trekken. dit is gebeurd TERWIJL IK IN DE KLAS TEGENOVER DE LERAAR ZAT. die was zelf pas net uit de luiers trouwens.... zat helemaal perplex en stak geen poot uit. ik ben met tas en al het lokaal uitgerend en heb me een weekje ziekgemeld. wel meteen aan me pa gemeld. die heeft direct alle ouders van de betrokken pesters gebeld. de volgende dag waren ze bloednijdig, maar ze durfden niets te doen. je maakt toch een soort van "statement" door hun ouders in te lichten. hebben ze meestal toch nog wel soort van ontzag voor, en niemand wil problemen en straf thuis..... sterkte ermee, en over praten he? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
een broer die je haat confused | 31 | 20-08-2005 09:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |