![]() |
|
![]() |
Beste mede-Scholieren.
Voor een engels mondeling moet ik een krantenartikel samenvatten alleen ben ik vrij slecht in engels dus is dit voor mij een groot probleem. het artikel die ik heb ingeleverd en laten goedkeuren door mijn docent daarvan staat de link aan het einde van het bericht vermeld. deze tekst moet ik dus samenvatten maar dat moet per alinea alleen vind ik het heel verwarrend aangezien er per 2 regels iedere keer een witregel staat. Is dit steeds een nieuwe alinea?? het moet als volgt: ( niet alles hoeft gebruikt te worden alleen de dikgedrukte moeten erin vermeld staan) The text is about (theme whole text) It opens with (alinea 1 of 1+2) it continues with (alinea 3) further more it tells (enz) another point it makes it also mentions another issue it raises a final point it makes it closes with. zou iemand mij a.u.b kunnen helpen hiermee tips of eventueel een samenvatting ervan maken. De link : http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7913552.stm Hoop iemand te mogen treffen die goed is in engels Gr, Chris. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting engelse tekst liesje861 | 9 | 24-11-2010 09:59 | |
Algemene schoolzaken |
Engelse teksten cindy1234 | 0 | 14-10-2003 18:02 | |
Engelse teksten Donna16 | 1 | 16-04-2002 21:05 | |
engelse teksten Donna16 | 4 | 16-04-2002 20:43 | |
Engels leesteksten: Heeft iemand engelse teksten met (Nederlands verslag) erbij Fret Kroket | 1 | 21-12-2001 13:49 | |
extensive reading ofzo iets heeft iemand engelse teksten dikkezoen | 2 | 20-03-2001 14:55 |