Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En die roos...bah, hoe klef kun je het maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ben weer thuis!
Het was erg gezellig. Ik stond te wachten bij de auto, ze kwam aanlopen. Netjes begonnen met een stevige hand en heb 'r verteld dat ze er goed uitziet. Dat viel in goede aarde. Tijdens korte ritje naar restaurant al wat gebabbeld over hoe onze dagen waren. In het restaurant voor, tijdens en na eten gezellig over koetjes en kalfjes gepraat. Hobbies, leuke dingen. Geen zware onderwerpen als liefde enzo... Wel soms tussendoor heb ik een complimentje laten vallen en werd ook goed opgepikt vond ik, zo te zien aan haar. Na eten zijn we nog tot een uur of tien blijven hangen daar, nog wat gedronken en gelachen over van alles en nog wat. De sfeer was er zeker, en waren wel wat stiltes, maar niet lang of veel. Naar huis gereden, meegelopen naar haar huisdeur en gezegd dat ik het erg gezellig vond. Zij ook. Heb ook gezegd dat ik nog weleens wil daten en dat we elkaar hopelijk snel weer spreken via mail of telefoon. Ik vroeg nog of ik een knuffel mocht geven, en dat mocht absoluut. Een eventuele zoen heb ik achterwege gelaten, omdat ik niet meteen tekenen kon ontdekken van haar kant dat zij dat meteen zou hebben gewild. Maar ik hoop en denk wel dat er snel weer een date inzit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dan de drie zoenen op het einde ![]() Voor een eerste date met iemand die je nog nooit ontmoet hebt, vind ik dat best kunnen. Zeker als je niet helemaal zeker weet of zij wel of niet verder wil. Ik zal wel truttig zijn of zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Er staat toch nergens dat ie haar volledig overladen heeft met complimentjes?
Ik zou ook erg raar staan te kijken als een jongen me een hand gaf, ik zou het waarschijnlijk als begin zien van drie zoenen en alsnog drie zoenen geven. (Waarom weet ik niet, maar ik pak vaak eerst iemands hand voordat ik hem/haar 3 zoenen geef..) Die knuffel als afscheid vind ik niet zo gek; beter dan een hand en wel zo veilig omdat er een kans bestaat dat zij geen zin heeft om te zoenen. Ik knap eerder af op een jongen die me meteen vol op m'n mond zoent zonder dat ik daar aanleiding toe gegeven heb.. maar drie zoenen waren meer op z'n plaats geweest denk ik.. dan kan ze altijd een beetje in de richting van je mond gaan als ze wél wil zoenen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
niet zozeer preuts, maar heel onervaren
doorgaans is dat een slechte zaak je kan idd vrij makkelijk inschatten of iemand op een knuffel (sowieso ben ik geen fan van knuffels op dates, ze hebben iets amicaals, drie zoenen op de wang lijkt mij het minste wat je ter afscheid kan doen) zit te wachten ja of nee.. Wanneer je het vraagt en ze zegt nee is dat net zo pijnlijk wanneer ze je afwijst zonder dat je het gevraagd hebt |
![]() |
|
Een hand geven lijkt me niet echt iets voor een date, wel als je gewoon iemand ontmoet die je nog nooit eerder hebt gezien of gesproken. Drie zoenen had ik leuker gevonden, denk ik.
Knuffel achteraf, daar is niets mis mee. Of je dat nou moet vragen... Neem aan dat je dát wel merkt of iemand dat wil of niet. Maar ik geef altijd een knuffel bij vrienden en meestal kusje (op de wang) bij jongens waarmee ik een afspraakje heb gehad of leuk vond. |
![]() |
|
Om iets vragen is een
![]() Een vriend van mij, zo onervaren dat ie was vroeg of hij een dame mocht zoenen. Ze zei niks meer, draaide zich om en liep weg. Tot de dag van vandaag wrijven hem dat onder zijn neus. ![]() Anywho, ik vind dat ook vrij onzeker overkomen, en soms moet je gewoon initiatief nemen en laten zien dat je een kerel bent. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Inderdaad, af en toe een gemeend complimentje kan je alleen maar voordelen opleveren. Het lijkt alsof het een leuke date is geweest. Niet luisteren naar de commentaren op dat 'hand geven', ik zou dat verkiezen boven een jongen die meteen zijn lippen op mijn wangen perst, hatelijk.
Hopelijk volgt er een tweede date, veel succes! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Maar nu na afloop?
Ik heb 'r nog verteld dat ik het leuk vond... Aan 'r reactie te merken zij ook. Echter, nu hebben we elkaar al 2 dagen niet meer gesproken via msn, sms of mail. Als ik nu nog eens met 'r uit wil, moet ik dat meteen nu vragen? Hoe denken de dames hierover? Wil je ff tijd of zou je het stiekem leuk vinden weer zo;n vraag te krijgen? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
wat moet je echt niet vergeten? C'est moi | 15 | 05-10-2003 13:49 |