Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik woon samen met mijn vriend in een studentenflat. Je moest samen met het contract tekenen, ook inschrijving van school laten zien, dus het is een studentenwoning, maar het is wel met eigen badkamer en keuken. Wij zijn daar ook aangekomen via een woonvereniging en bij het inschrijven moest je aangeven of je een zelfstandige of echte studentenkamer zocht. Dus misschien gaat dat bij jouw woonvereninging ook?
|
![]() |
||
Citaat:
whaha ja, als ik het nu lees klinkt het nogal vaag. Een vriendin van mij woont in een 2 jaar geleden gerenoveerde flat in Amsterdam. Daar hebben ze van die sleutels gemaakt die 'registreren' dat je binnen bent. Ze zijn ook niet na te maken. Dit betekend dus dat als je samen zou wonen, je maar één sleutel hebt en je altijd op hetzelfde moment weg moet en terug moet komen.
||
![]() |
Citaat:
In ieder geval bedankt voor jullie reacties! |
![]() |
|
Niet zelfstandig is dus gewoon een kamer he. Zonder badkamer/keuken. En je wil níet met zn tweeen op 12-20 vierkante meter wonen. Dat is helemaal niet leuk?
Zelfstandig verschilt heel erg, maar iets waar je niet sowieso 2 ruimtes om te zijn hebt snap ik neit dat je daar misschien zou willen samenwonen En ja, dan kunnen ze je je huis uitzetten als ze erachter komen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
In de meeste gevallen (bij mij is het tot nu toe (3x) altijd zo geweest iig) staat er in je contract dat permanente bewoning slechts is toegestaan door 1 persoon. Het is dan wel toegestaan om bezoek te ontvangen of mensen te laten overnachten maar niet om er permanent met z'n tween te wonen. Als zoiets in je contract staat en je houd je er niet aan dan kunnen ze je gewoon uit je kamer zetten.
Sowieso moet je gewoon niet met z'n tween op een kamer willen wonen want dan heb je zo weinig privacy dat je je nooit even terug kan trekken. Ik woonde dan niet fulltime samen maar mijn vriend was wel heel vaak bij mij en ik heb nu twee kamers ipv een en dat is echt al een verademing.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Studentenwoning zoekende! Loiske | 14 | 01-03-2016 23:58 | |
Werk, Geld & Recht |
Studentenwoning zoekende! Loiske | 1 | 01-03-2016 20:46 | |
Werk, Geld & Recht |
Gevolgen iemand laten inschrijven op woonadres Fantôme | 31 | 04-08-2013 13:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Kosten samenwonen timvl1987 | 18 | 20-03-2007 17:26 | |
Psychologie |
What to do? marabella | 15 | 20-04-2006 17:51 |