Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat veel dingen ook een beetje wennen zijn..
Als je geen kwark lust, lust je dan wel yoghurt? of vruchtenyoghurt? Daarin zijn zoveel smaakjes, er is toch vast wel iets dat je lust? Eventueel kan je door je yoghurt/kwark een beetje jam of stroop doen, smaakt het toch weer anders. Of anders een beetje hagelslag - je houdt toch zo van de chocolade? ![]()
|
Als je op internet zoekt naar tips om kwark lekkerder te maken kom je op al die fitness en bodybuildingssites
![]() bv - jam dus - honing - appelmoes/compote - appel in stukjes - banaan in plakjes - rozijen en/of walnoten - kaneel - diepvriesframbozen, beetje water, beetje yoghurt en dan in de blender - roer er magere yoghurt en een eetlepel diksap/ahornsiroop doorheen en wat fruit, muesli en/of rozijnen - diksap erdoor - enz
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ha jullie pakken me nou net op die paar dingen die ik echt nooit eet. Ik ben geen toetjesmens, hou niet zo van dingen als kwark en yoghurt en ook niet van stukken fruit/stroop/etc erdoor, en dat is een van de weinige dingen die ik mezelf ondertussen nog niet heb aangewend. Ik werk alleen met enige regelmaat vanilleyoghurt met brinta naar binnen
![]() Weet dat het gewoon wennen is en ik lust het ook wel, maar ik heb er meestal echt absoluut geen zin in en zal het dus veel minder snel pakken dan gewoon een boterham ofzo. Maar goed, dat kan ook wel dus ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind kwark ook echt vies. Maar griekse yoghurt vind ik wel lekker! De 0%vet variant is alleen wel redelijk aan de prijs, die hebben ze alleen van total. Maar het is net zo eiwitrijk en net zo vullend als kwark, alleen dan niet zo vies. Want kwark met jam vind ik toch echt nog steeds vies. Ik heb het vaak geprobeerd en ik probeer het nu nog wel regelmatig, want: gezond enzo, maar bahbah.
|
![]() |
|
Voor mij werkt het ook altijd om een tijdje bezig te zijn met eten voordat ik het opeet. Bv. niet een losse appel eten, maar schillen, stukjes snijden, kiwi en druiven erbij (ook in stukjes!), sinaasappelsap erdoor, dan heb je fruitsalade. Doordat er wat werk in gaat zitten, lijkt het veel vullender.
En ik eet altijd liga evergreen (de muesli/chocolade-variant) en die is heel vullend, net zoals sultana (níet de huismerkvariant, die is significant minder lekker). En cassavechips i.p.v. aardappelchips, zitten minder calorieën in (denk ik?) en ik heb er sneller genoeg van gegeten. Ik maak ook vaak een pistoletje uit de oven, met kaas en ei, of kaas, paprika en pesto, of mozzarella en tomaat en paprika.. kun je eindeloos mee variëren.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Onderzoek voeding en milieu femke_irene | 0 | 08-05-2014 13:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gratis 1,5 uur durende online cursus over gezonde voeding Twan Lamers | 0 | 26-03-2014 10:37 | |
Eten & Drinken |
GEZOCHT: mensen die wel eens biologisch voedsel eten. OnderzoekerJZ | 0 | 24-03-2014 09:20 | |
Eten & Drinken |
Enquête: voeding & kleurstoffen lisette-- | 9 | 05-11-2010 15:10 | |
Eten & Drinken |
Enquete E-nummers/voeding jeppe | 5 | 09-02-2010 23:37 | |
Algemene schoolzaken |
Hulp bij Enquete: Voeding en beweging, Mannen 18 - 24 jaar Tfh86 | 3 | 02-03-2008 19:41 |