Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2008, 19:46
Verwijderd
Ik heb net m'n laptop herinstalleerd en nu kan ik bepaalde bestanden in Program Files niet meer verwijderen. Ik moet dan eerst op 'Doorgaan' klikken en daarna staat er dat ik niet gemachtigd ben om "..." te verwijderen.
Zo heb ik bijvoorbeeld gister Google Toolbar geinstalleerd en wilde die toen straks weer verwijderen. Maar GoogleUpdaterService kan ik niet verwijderen (één van de bestandjes uit de map Google). Als administrator uitvoeren werkt niet, UAC uitschakelen werkt niet..
Heb ook al van alles op internet gelezen, maar nog niet echt een oplossing gevonden.
Hetzelfde probleem heb ik met Windows Live Mail. Die heb ik (per ongeluk) samen met Live Messenger geinstallerd en wilde die weer verwijderen, maar dat lukte dus niet (via Program Files). Kon het wel via Configuratiescherm -> Programma's -> etc. verwijderen, maar de mappen vervolgens niet uit Program Files.

Kan me herinneren dat ik dit probleem voor het herinstalleren ook ooit had, maar weet niet meer hoe ik het heb opgelost..
Heb namelijk te weinig schijfruimte, maar als ik bestanden niet kan verwijderen schiet 't niet echt op..

Help?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2008, 19:53
Verwijderd
Machtigingen van de gebruikers aanpassen naar Volledig, dat zou de truuk moeten doen
Rechtsklikken op Program Files > Eigenschappen > en dan even rondneuzen (zit nu op m'n laptop met XP dus ik kan het niet zo 1,2,3 voor je nakijken) totdat je die machtigingen hebt gevonden en dan op 't knopje Wijzigen (of Aanpassen) drukken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten