![]() |
|
Verwijderd
|
Verzendkosten voor de koper. Afhalen kan ook in Groningen of eventueel Leeuwarden. Graag bieden.
Donkerrode vans era maat 8 (38,5) deze had ik gekocht op marktplaats, maar ze zitten me toch niet goed. 1 keer aangehad. Gekocht voor E25 (excl verzendkosten) ![]() nog een foto Roze H&M ballerina's, maat 37, gekocht voor mijn zusje maar waren te klein. valt als maat 36 dus. Helemaal nieuw, prijskaartje zit er nog aan. Waren E9,90. ![]() Nike air mogan, maat 6 (=38,5). Vallen klein. Ze zijn mij te klein daarom verkoop ik ze. Niet veel gedragen, in goede staat. Ik heb ze gekocht voor E80. Ik heb het binnenste elastiek (naar de tong) eruit geknipt, maar daar merk je verder niks van. Zitten ook paarse veters bij. Het paarse is suede en ziet er daardoor wat smudzig uit door de flits. ![]() Zwarte laarzen van nepleer, maat 39, bijna nooit aangehad. Waren E25. VERKOCHT ![]() Tunnels 6 mm. Gekocht omdat ik een tunnel was verloren, maar die heb ik inmiddels weer. Een ervan dus nooit in gehad, de ander 2 dagen ofzo. Waren geloof ik E7,50 per stuk. Kreeg zo gauw geen scherpere foto, wil ik eventueel nog wel maken. ![]() Vero moda zomerjas, maat S. Mij te klein.GERESERVEERD ![]() achterkant H&M young vest met bloemen. Maat 170, oftewel 38. Heb hem 2 keer aangehad ofzo, niet echt mijn ding. ![]() Laatst gewijzigd op 14-11-2007 om 16:10. |
Advertentie | |
|
|
|