Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik drink de laatste tijd veel Earl Grey van Lipton, in van die piramide-zakjes. Erg lekker
![]() Verder ben ik ook wel fan van die white tea van PickWick, heb ik een keer die peer/nogwat variant gehad, en die was heel lekker. Ik zag ook de thee van elementen staan laatst (fire, water, earth en air), daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar... Thee <3 |
![]() |
|
Ik ben ook echt een enorme theedrinker, zonder suiker, en liever geen zwarte thee.
kruidentheeën van zonnatura (bijvoorbeeld brandnetel, zoethout, venkel, sterrenmix) vind ik heerlijk. Aparte thee van celestial seasonings zoals apple cinnamon<3, en iets van "tension tammer" en vanille hazelnoot. Ook houd ik net als Friday van chai, en losse thee van de tuinen/erica. En dan die heerlijke mix van zouthout, anijs en venkel. En zevenkruiden thee hmmmmm. En yogitea met wijsheden aan het zakje<3, chocothee, met cacoa bonen ![]() Ooja, natuurlijk, ik vergat kamille thee. |
![]() |
|
Ik drink erg graag thee en dan ook het liefst een hele pot in een keer. Tijdens het studeren drink ik meestal thee, zeker als ik tentamens heb, daar horen standaard thee en tosti's bij
![]() ![]()
|
Ik zit net aan een kopje groene thee. Zonder suiker. Thee met suiker vind ik veel te zoet, zeker als je ook nog eens zo'n chemisch smaakje hebt.
Ik drink elke dag een kop of vier. Kamillethee en citroenthee zijn mijn favorieten. Aardbeien- en sinaasappelthee vind ik niet lekker.
|
Thee vindt ik over het algemeen lekker. Wat ik niet te drinken vindt is de normale, gewone thee. Dan heb ik liever een glas water.
Wat ik wel erg lekker vindt, citroenthee, sinaasappel en rooibosthee. En alle soorten slaapthee, die zijn ook goed.
|
Verwijderd
|
Ik ben de laatste tijd wel into groene thee met jasmijn
![]() Als ik thee drink, drink ik meestal een hele pot leeg. En die pot zet ik dan met losse thee in een thee-ei. Maar ik neem ook wel eens bij het ontbijt alleen een mok met thee uit een theezakje, want het gepruts met het thee-ei vind ik te veel moeite voor één beker thee. Losse thee koop ik trouwens meestal op de markt ![]() Laatst gewijzigd op 03-10-2007 om 16:31. |
![]() |
|
Ik hou echt van thee.. mijn lievelingsthee is witte thee met jasmijn en sinaasappel bloesem. Sowieso vind ik witte thee lekker. Groene vind ik nog fijner.
Ik zal zelf nooit zwarte thee kopen maar als het echt niet anders kan bij iemand thuis ofzo kies ik voor earl grey. Ook vind ik herfststormthee en summerlove echt een aanrader!! Evening breeze is ook fijn en chai thee is top, maar dat drink ik niet zo vaak, vind het zonde van de caloriën ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hier nog een thee fanaat! Ik drink alleen losse thee uit een thee-ei, bij voorkeur zwarte thee met kaneel erin (appel-kaneel of winterthee oid) of rooibos thee. Meeste thee haal ik bij Simon Levelt, de biologische varianten
![]()
|
thee! <3
groene thee (met/zonder citroen), groene earl grey, celestial seasonings appel kaneel thee, lipton marokko thee, zwitserse pepermunt +alpenkruidenthee, venkelthee, witte thee ![]() eigenlijk alles als het maar niet zwarte thee is ![]()
|
![]() |
|
Ik houd van thee, vooral van sterrenmix en sterrenmunt en rooibos en gewoon normale thee, soms met honing (nooit suiker), en in cafe's in de Jordaan drink ik muntthee, en dan echte muntthee zoals je die in de Jordaan krijgt, dus niet zo'n zakje maar gewoon een enorm glas heet water met een tak erin.
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik neem nooit iets in de thee, geen honing, suiker, zoetjes, niets. Lievelingssmaken zijn groene thee met citroengras, zoethout, (peper)munt en witte thee met druif en nog iets.
|
Verwijderd
|
Ik ben niet zo'n fan van verse muntthee, verse munt houdt z'n smaak namelijk vast en geeft het niet af aan het water. Dus dan ruik je aan dat glas thee en ruikt het heerlijk naar munt en dan neem je een slok en proef je gewoon warm water. Teleurstellend. Zonde van de munt ook.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Zoethout van Zonnatura,
![]() Het grootste deel van de tijd heb ik qua drinken alleen maar thee in de kast staan en dat bevalt mij eigenlijk prima. Sinds ik uit huis ben gegaan ben ik een groot thee liefhebber geworden. Goedkoop en prima te drinken. Heerlijk bij het ontbijt. 's Avonds moet ik echter niet te veel theinehoudende thee drinken, want dan kan ik niet slapen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Groene thee en rooibosthee vind ik trouwens echt vies. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben wel benieuwd hoe die Marokkaanse thee smaakt. De echte is mier- en mierzoet. Daar moet je echt van houden. Ik vond de thee de eerste week van mijn vakantie niet te drinken. Later in mijn vakantie proefde ik ook kruidenthee (met lavendel, met tijm en nog andere kruiden) en die waren heerlijk - en zoet.
|
Verwijderd
|
Ik <3 thee, vooral rooibos 'original spices' en groene thee met jasmijn. Kamille (zonder smaakje, van zonnatura) vind ik ook lekker, evenals de witte thee van Lipton. Allemaal meestal met 2 zoetjes, soms met honing.
Zwarte thee drink ik nooit, met één uitzondering: Engelse melange met héél veel suiker en héél veel melk <3 voor een fijn Angela's Ashes gevoel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Thee met een fruitsmaakje vind ik smerig... Ik heb nu thuis van Celestial Seasonings Tension Tamer en groene thee met ginseng..
Verder ben ik groot fan van Lapsang souchong. 's avonds (tijdens de kro-detective) drink ik meestal een enorme mok (0.5l) met earl grey en een scheutje melk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga die binnenkort ook eens proberen, eerst door mijn voorraad groene thee werken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics. Dingaantouwtje | 7 | 04-04-2010 23:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Topic waar iedereen elkaars verhaal beoordeelt HOI-hoi-HOI | 6 | 31-10-2009 11:30 | |
Drugs & Alcohol |
Het Tagetes Lucida topic Hourglass | 29 | 13-01-2007 12:09 | |
Eten & Drinken |
Thee topic. ATR_soundsytem | 61 | 12-06-2005 10:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Drugs & Alcohol |
Kruidenfoto-topic! Vlooienband | 26 | 19-01-2004 13:37 |