Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2007, 13:14
Pruts0r
Pruts0r is offline
Hey allemaal,

ik zit met een probleem met het spel Test Drive Unlimited. Om niet door de politie opgepakt te worden, heb ik een paar keer het spel afgesloten met de toetsencombinatie Ctrl+Alt+Delete, maar nu crasht het spel iedere keer nadat ik de tweede keer een garage wil verlaten of een stuk gereden heb.

Aan mijn pc zal het niet liggen (CPU: AMD Athlon X2 4600+ (64-bits), 2 GB intern geheugen en een Nvidia GeForce 8800 GTS (320 MB DDR3)). Het lijkt me ook nogal raar dat dit veroorzaakt wordt door het feit dat ik het spel een paar keer op deze manier beëindigd heb. Dat zou met de huidige spellen geen probleem moeten zijn.

Een virus is het ook niet. Ik heb gescand op virussen en spyware, maar er viel niets te vinden. Het spel heb ik al eens geprobeerd opnieuw te installeren, maar hiermee werd deze fout in het spel niet opgelost. Het is geen illegale versie, maar gewoon de originele PC-DVD, dus dat zou in dit geval al helemaal niet mogen....

Op internet vond ik niets erover dat anderer mensen hier ook problemen mee hadden. Heeft een van jullie mss een oplossing?

Pruts0r
Oud 04-11-2007, 14:02
MazeMouse
MazeMouse is offline
Eeeh, het afsluiten via ctrl+atl+del kan dus WEL voor problemen zorgen omdat het programma op die manier niet te kans krijgt alles goed weg te schrijven en er dus data verloren kan gaan.

Ergo: Installeer maar eens opnieuw en hoop maar dat dat het oplost.
Oud 04-11-2007, 16:25
Q
Q is offline
Citaat:
Eeeh, het afsluiten via ctrl+atl+del kan dus WEL voor problemen zorgen omdat het programma op die manier niet te kans krijgt alles goed weg te schrijven en er dus data verloren kan gaan.

Ergo: Installeer maar eens opnieuw en hoop maar dat dat het oplost.
Heeft die al geprobeerd.

@TS: Ga je telkens verder met dezelfde savegame?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 09:10
MazeMouse
MazeMouse is offline
Savegame corrupt zou idd ook nog mogelijk kunnen zijn
Oud 05-11-2007, 17:28
Verwijderd
Pruts0r!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 08:46
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Citaat:
Pruts0r!
lol, je moet ook nooit met altdelete afsluiten domkop, alleen als een spel vastloopt.
Reageren

Regels voor berichten