Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2007, 14:46
waves
waves is offline
Een paar minuten geleden belde ik naar de dokter om een afspraak te maken.
"Nee dat kan echt niet, dat kan alleen maar tussen 8 en 10 uur 's ochtends"

Waarom in hemelsnaam!? Ik heb op die tijden nooit tijd eigenlijk, dus das lastig.

Hoe zit dat bij jullie huisartsen? Hebben die nog een klassiek spreekuur waar je gewoon binnen kan lopen? Moet je een afspraak maken van te voren (en wanneer dan)?

Gewoon even benieuwd naar jullie ervaringen
Oud 06-11-2007, 14:59
light fighter
light fighter is offline
Mijn huisarts heeft ook op die tijden (tussen 8 en 10) dat je kan bellen voor een afspraak. Denk wanneer ik niet op dat moment zou kunnen bellen en niet zwak ziek en misselijk op bed lig, ik daar wel ff naar binnen zou stappen en een afspraak aan de balie maak.

Wat ik het irritante vind aan huisartsen is dat ze chronisch in gesprek zijn heb soms wel 30 keer moeten proberen om er door te komen, voordat ik de assistente spreek. Gelukkig hebben ze nu een ander systeem dat je in de w8 zet
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 15:35
Verwijderd
Mijn huisarts is ook alleen tussen 8 en 10 te bereiken voor een afspraak (vaak dan een half uur in de wacht gezet). We hebben hier wel het "kleine kwaaltjes spreekuur" waar je dan even voor moet bellen van te voren en dan kan je van 10 tot 11 binnenlopen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 15:53
Volk
Volk is offline
Mijn huisarts moet je tussen 8 en 12 bellen voor een afspraak, tenzij het echt heel ernstig is. Vind het niet echt handige tijden. Moest laatst tijdens mijn pauze op 't werk bellen en had daardoor geen tijd meer om te eten. Maarja, dat of geen afspraak...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 16:22
Yana
Yana is offline
Ja mijn huisarts ook van 8:00 tot 10:00.. Ik vroeg me af, kun je dan wel gewoon een afspraak voor 's middags maken? Want als ik mensen over naar de dokter gaan hoor, dan is dat altijd 's morgens.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 17:09
Volk
Volk is offline
Volgens mij wel. Mij vragen ze altijd of ik een afspraak in de ochtend of in de middag wil.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 18:58
Ieke
Ieke is offline
Mijn ouders (samen een huisartsenpraktijk) kan je de hele dag bellen, alleen als je tussen de middag met etenstijd belt wordt dat minder gewaardeerd. Had het er nog over met mijn moeder, die vind het ook raar dat het zo beperkt is. De collegahuisarts is ook de hele dag te bereiken, alleen met de lunch en koffie gaat er echt een band in dus dan kan je alleen een spoedlijn bellen.
Ze werden van de week ook gebeld door een soort enqueteding wat onderzoek deed naar de berijkbaarheid van huisartsen. Ben benieuwd wat daar uit komt, want dit hoor ik vaker. Hoewel ik het raar vind. Waar heb je anders assistentes voor, zeker als je het maar voor 2 uurtjes is
Oud 06-11-2007, 19:12
coopergirl
coopergirl is offline
Mijn vorige huisarts had assistenten die als filter fungeerden. Ik mocht daar nooit langskomen, het telefonische antwoord was dat je een paracetamol moest nemen. Eén keer bleek ik achteraf wel flink ziek te zijn en had ik 3 antibioticakuren nodig bij te komen.. Maar goed, daar kon ik dus sowieso nooit terecht.
Bij mijn huidige huisarts kan ik de hele dag bellen voor een afspraak. Deze assistenten oordelen ook niet of het wel of niet nodig is. (Niet dat ik regelmatig een huisarts bezoek).

Ik vind het vreem dat je alleen tussen 8 en 10 kunt bellen. Er zijn veel mensen die werken en dan niet in de mogelijkheid zijn te bellen. Ik kan wel begrijpen dat ze wat richtlijnen willen geven zodat er niet de hele dag gebeld wordt. Een beetje flexibiliteit kan geen kwaad!
Oud 06-11-2007, 19:47
Verwijderd
Mijne ook tussen 8 en 10. Beetje een vreemde tijd, want meestal kan ik dan niet.
Ik ga ook een andere zoeken, maar dat heeft niet alleen met die tijden te maken.

Weet iemand hoe dat gaat eigenlijk, als je een andere huisarts wil?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 20:03
Verwijderd
Bij mijn oude huisarts moest je ook 's ochtends bellen en kon je meestal 's middags al terecht, maar je moest wel twintig keer bellen. Bij mij nieuwe huisarts moet je voor 12 uur bellen maar als het ernstig is kan je de hele dag bellen.

Citaat:
Weet iemand hoe dat gaat eigenlijk, als je een andere huisarts wil?
Bij mij was het zo dat ik eigenlijk niet naar een andere huisarts mocht. Ze hadden een afspraak dat mensen binnen dezelfde postcode niet mogen ruilen van huisarts, alleen als ik het met mijn huisarts had overlegd en we er niet uitkwamen samen. Nou ja, toen had ik gezegt dat ik een ander wilde en heeft mijn huisarts dat geregeld. Hij hoefde niet eens te weten waarom ik dat wilde... Maar ik weet niet of het bij jou om een zelfde soort situatie gaat?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 20:17
Verwijderd
Bij mijn huisarts kun je de hele dag bellen voor afspraken ed, alleen niet tijdens de lunch. Voor visites moet het wel voor een bepaalde tijd.
En ze zijn chronisch in gesprek...
Voor herhalingsrecepten is er een aparte lijn.

Bij de huisarts van m'n ouders was er 's ochtends een inloopspreekuur (dus zonder afspraak) en die was alleen tussen 1 en half 2 telefonisch bereikbaar.
Maar ik geloof dat die nu ook in zo'n groepspraktijk zit, dus het zal nu wel anders zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 20:21
Mara
Mara is offline
@Ieke: Blijkbaar voor 'andere werkzaamheden'. Tenminste, dat kreeg ik op 't bandje te horen toen ik laatst belde. "U kunt bellen van zolaat tot zolaat. Daarna is het niet meer mogelijk ivm andere werkzaamheden van de assistent. Voor spoed..."
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 20:55
Maija
Maija is offline
Citaat:
Mijn huisarts kan je de hele dag bellen, alleen als je tussen de middag met etenstijd belt wordt dat minder gewaardeerd. De collegahuisarts is ook de hele dag te bereiken, alleen met de lunch en koffie gaat er echt een band in dus dan kan je alleen een spoedlijn bellen.

Waar heb je anders assistentes voor, zeker als je het maar voor 2 uurtjes is
Oud 06-11-2007, 21:01
Verwijderd
Mijn oude huisarts werkte ook zo, 's ochtends tijdens het spreekuur kon je bellen voor een afspraak voor de dag erna, belde je later dan had je pech. Voor herhalingsrecepten moest je voor 12 uur een bericht inspreken op een antwoordapparaat, dan faxten ze het recept naar de apotheek.

Mijn huidige huisarts heeft geen inloop spreekuur, hij werkt alleen met afspraken. Wel fijn, want als je 's ochtends belt kan je 's middags terrecht, maar je kan ook 's middags bellen om een afspraak voor de volgende ochtend te maken. Ze doen heel makkelijk en fijn Het is een praktijk, dus er werken meerdere mensen (hij is de enige huisarts, maar er is ook iemand waarbij je gewoon je hart eens kan luchten en een fysiotherapeut) ik geloof dat ze echt een secretaresse hebben die er dus is voor het beantwoorden van de telefoon en het inplannen van de afspraken, erg prettig
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 21:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mijn huisarts moet je eigenlijk tussen 8.00 uur en 12.00 uur bellen voor het maken van een afspraak maar tijdens de openingstijden van de praktijk kan je altijd bellen en het belangrijkste vind ik dat je vrijwel altijd, snel iemand aan de telefoon krijgt. Ze zijn heel makkelijk en relaxed. Ik kreeg zo hooikoortsmedicijnen over de telefoon, hoefde niet langs te komen, herhalingsrecepten van m'n longarts kon ik ook bij hem bestellen en toen ik geen griepprik oproep gehad had en eens langs ging om te vragen hoe het zat kon ik hem zo krijgen, super
Oud 06-11-2007, 21:15
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn huisarts nu werkt parttime, dus je kunt alleen op ma-di-wo tussen half 8 en half 10 bellen om een afspraak te maken. Het is mij en mijn vriend alleen nog niet gelukt om een afspraak te maken, de assistente die je dan aan de lijn krijgt verwijst je altijd door naar het inloopspreekuur. Dat is op ma-di-wo van 7.30 tot 9.30u, en dan zit de wachtkamer dus echt stampvol . Ik vind het niet prettig.
Mijn vorige huisarts was de hele ochtend bereikbaar voor het maken van een afspraak, al moest je vaak wel een paar keer bellen voor je niet de in-gesprek-toon hoorde. Vaak kon ik direct diezelfde middag of de dag erna langskomen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 21:18
Bloem
Bloem is offline
Volgens mij is mijn huisarts bereikbaar tussen 08.30 en 12.00 uur, dus dat is best fijn. Wel vind ik het enorm irritant dat de assistente altijd álles wil weten voordat ik een afspraak kan maken (en dat komt echt één keer per jaar voor ofzo, het is niet alsof ik er elke week zit) of de huisarts zelf kan spreken. Een telefonisch spreekuur van de beste man zelf zou wel handig zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 07:33
luchtballon
luchtballon is offline
Mijn huisarts is bereikbaar van 8.30 tot 11.30, maar ze zetten het bandje er te vroeg op en ze zijn altijd in gesprek. Mijn huisarts werkt parttime, alleen op di, wo, en vrijdagmiddag ofzo. Maar ik krijg het grootste deel van de tijd ook een vervanger. Niet dat ik zo vaak naar de huisarts ga, afgelopen jaar toevallig 3 keer ofzo, maar nnormaal minder.
Oud 07-11-2007, 08:08
Verwijderd
Mijn huisarts is dan wel een militair gezondheids centrum, maar t is wel goed geregeld.
Je kan tussen 7.45 en 8.30 bellen voor een afspraak op diezelfde dag. Je kan dan ook echt alleen een afspraak maken voor diezelfde dag. Toevallig moest ik vanmorgen even. Om 7.45 belde ik en om half 9 kon ik terecht. Helaas wist die arts geen antwoord te geven op mijn vraag en heb ik voor 10.40 een afspraak kunnen maken bij een andere arts. Gelukkig zit ons gezondheidscentrum naast mijn werkgebouw dus hoef ik niet ver heen en weer te gaan.
Bij ons kun je ook terecht op de poli, als je vragen/dingen hebt die de militaire verpleegsters of dokstersassistentes ook kunnen behandelen. Ben echt blij met onze artsen en toegevoegden. Hulde
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 10:32
waves
waves is offline
Bij mij zijn t ook parttimewerkende huisartsen, maar het zijn er 2 plus nog eentje die al wel klaar is met de opleiding maar nog wat ervaring moet opdoen.

Assistenten moeten ook van alles doen, maar ze maken geen selectie. De ene assistent doet wat makkelijker met het maken van afspraken maar deze was echt heel streng. "Dan moet u maar vragen of uw man een afspraak wil maken" IK HEB GEEN MAN! doos
Oud 07-11-2007, 14:36
marrel
marrel is offline
Onze huisarts kan ook tussen 8 en 10 gebeld worden voor een afspraak. Tussen 9 en 9 is er vrije inloop spreekuur dus kun je gewoon gaan, met het risico dat je de rij buiten al tegen komt overigens. Om 10 uur beginnen ze met de afspraken en dat loopt gegarandeerd een half uur uit door het vrije spreekuur en de koffie die ze moeten hebben. Om half 2 gaat er een van de 2 huisartsen (en er is ook nog een arts in opleiding o.i.d. trouwens) naar een kleiner dorp om zich daar nog een tijdje te vermaken met patiënten.
Oud 07-11-2007, 14:42
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
@Ieke: Blijkbaar voor 'andere werkzaamheden'. Tenminste, dat kreeg ik op 't bandje te horen toen ik laatst belde. "U kunt bellen van zolaat tot zolaat. Daarna is het niet meer mogelijk ivm andere werkzaamheden van de assistent. Voor spoed..."
En dat vind ik dus raar. Ik loop zowat mijn hele leven al rond in de praktijk van mijn ouders en soms help ik ook wel eens mee. Mijn moeder is praktijkverpleegkundige, dus die doet er meer naast, terwijl onze gewone assistente dat niet doet. Maar die komt maar 1 dag in de week, de rest van de week doet mijn moeder het. Die doet er wel een hoop naast, maar de mensen kunnen gewoon de hele dag bellen. Als mijn moeder dan spreekuur doet (de diabeten, zij doet de controles daarvoor en ze doet ook de uitstrijkjes etc) neemt mijn vader (huisarts) gewoon de telefoon op. Kwestie van plannen en de meeste artsen, als ze zo'n praktijkverpleegkundige hebben, hebben daarnaast nog gewone assistentes en die heeft dan ook meestal weinig met de telefoon te maken.
Maar wat doet zo'n assistente imo? Je kan ze een hoop administratie laten doen, maar dan nog. Om daar nu voor maar 2 uurtjes per dag berijkbaar voor te zijn is idioot. Van de administratie mogen de patienten imo weinig last hebben en imo hoor je de hele dag bereikbaar te zijn. Enige wat je wel kan stellen is tussen de middag voor onbenullige dingen bellen is wat minder geslaagd, maar verder?
Oud 07-11-2007, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Bij mij was het zo dat ik eigenlijk niet naar een andere huisarts mocht. Ze hadden een afspraak dat mensen binnen dezelfde postcode niet mogen ruilen van huisarts, alleen als ik het met mijn huisarts had overlegd en we er niet uitkwamen samen. Nou ja, toen had ik gezegt dat ik een ander wilde en heeft mijn huisarts dat geregeld. Hij hoefde niet eens te weten waarom ik dat wilde... Maar ik weet niet of het bij jou om een zelfde soort situatie gaat?
Nou, mijn huisarts mag ik niet en ik word er niet serieus genomen. En dat vind ik niet prettig, dus ik wil een andere. Nu ben ik wel net verhuisd naar een heel ander deel van de stad, dus misschien zou dat schelen?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 09:09
Pluis
Pluis is offline
Mijn huisarts kan je ook bellen tussen 8 en 12 om een afspraak te maken. de ene keer duurt het wat langer dan de andere keer dat je erdoor komt, maar heb nog nooit vaker dan 8 keer hoeven te bellen *al ergerde ik me toen al wel dood* volgens mij heeft hij een vrij grote praktijk, want de keren dat ik bel kon ik meestal niet nog op dezelfde dag terecht, tenzij het ernstig was. *en dat was het nooit echt*
Ik weet dat ergens vroeg in de middag nog een telefonisch spreekuur van een uur is om te bellen voor uitslagen, en wat de assistentes daarna allemaal uitvoeren weet ik niet, administratie van de vele patiënten gok ik...
Oud 11-11-2007, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Nou, mijn huisarts mag ik niet en ik word er niet serieus genomen. En dat vind ik niet prettig, dus ik wil een andere. Nu ben ik wel net verhuisd naar een heel ander deel van de stad, dus misschien zou dat schelen?
Ik wilde om dezelfde reden weg... Ik zou het gewoon vragen en anders met je oude huisarts overleggen...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 15:31
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Goed dat jullie me even reminden hieraan. Ik ga morgen de huisarts bellen, en zou dit dus gewoon vergeten zijn. Dus maar even tussen 8.00 en 10.00 bellen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Wel vind ik het enorm irritant dat de assistente altijd álles wil weten voordat ik een afspraak kan maken (en dat komt echt één keer per jaar voor ofzo, het is niet alsof ik er elke week zit) of de huisarts zelf kan spreken.
Bij mijn oude huisarts (in de burger) wilden die assistentes dat ook altijd weten. GAAT JE NIX AAN!! Daarom maak ik toch een afspraak met de arts. Heb 1 keer gehad dat ik toch zei van : nou ik heb pijn in mn keel en ik denk dat ik een keelontsteking heb. Beetje symptonen enzo uitgelegd. 'Nee hoor mevrouw dat is geen keel ontsteking. U kunt bij de apotheek of de drogist wel een hoestdrankje halen'. Gruwelijk over de pis gegaan, want wie is zij om een diagnose te stellen? Uit eindelijk was het dus wel keelontsteking he!!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 20:12
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Bij mijn oude huisarts (in de burger) wilden die assistentes dat ook altijd weten. GAAT JE NIX AAN!! Daarom maak ik toch een afspraak met de arts. Heb 1 keer gehad dat ik toch zei van : nou ik heb pijn in mn keel en ik denk dat ik een keelontsteking heb. Beetje symptonen enzo uitgelegd. 'Nee hoor mevrouw dat is geen keel ontsteking. U kunt bij de apotheek of de drogist wel een hoestdrankje halen'. Gruwelijk over de pis gegaan, want wie is zij om een diagnose te stellen? Uit eindelijk was het dus wel keelontsteking he!!
Hmm, gelukkig was dat bij m'n oude huisarts niet zo... Het was alleen 'Met ..., ik wil graag een afspraak maken bij dokter ...' Dan vroeg de assistente vaak of ik de dag zelf nog kon maar dat was bijna nooit te regelen met school, dus werd het meestal de volgende ochtend. Heel soms werd het 2 dagen later, maar dat was alleen als het heel vol zat... *Ode aan hun kleine huisartsenpraktijk, ook al had ik een gruwelijke hekel aan die vrouwelijke huisarts en stond ik aan het eind ook niet echt positief meer tegenover die mannelijke *. Bij m'n nieuwe huisarts weet ik het nog niet, ben alleen nog maar voor blaasontstekingen geweest en die kunnen de assistentes daar ook herkennen. Maar ik mag toch hopen dat ze niet van die vragen gaan stellen als ik eens moet bellen voor een afspraak
Oud 12-11-2007, 20:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mijn huisarts vragen ze wel waar je voor komt maar je kan ook gewoon zeggen dat het ze niets aan gaat. Ik vind het wel handig. Ik zei een keer dat ik een afspraak wilde voor m'n hooikoorts en toen hoefde ik niet eens langs te komen amar kreeg ik zo medicijnen mee omdat ik er wel vaker last van had
Oud 12-11-2007, 20:20
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn moeder belt altijd dus ik weet het niet precies, maar volgens mij kan dat gewoon de hele dag, kantooruren dan. Tegenwoordig schijnt ze (de assistente dus) ook te vragen waar je voor komt, vind ik op zich wel logisch want dan kan de dokter zich beter voorbereiden, neem ik aan.
Oud 12-11-2007, 20:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Mijn moeder belt altijd dus ik weet het niet precies, maar volgens mij kan dat gewoon de hele dag, kantooruren dan. Tegenwoordig schijnt ze (de assistente dus) ook te vragen waar je voor komt, vind ik op zich wel logisch want dan kan de dokter zich beter voorbereiden, neem ik aan.
Op de website van mijn huisarts staat dat het gevraagd wordt om zo beter te kunnen bepalen hoelang je nodig hebt en zo het spreekuur beter te kunnen inplannen.
Oud 12-11-2007, 20:36
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Bij mijn huisarts vragen ze wel waar je voor komt maar je kan ook gewoon zeggen dat het ze niets aan gaat. Ik vind het wel handig. Ik zei een keer dat ik een afspraak wilde voor m'n hooikoorts en toen hoefde ik niet eens langs te komen amar kreeg ik zo medicijnen mee omdat ik er wel vaker last van had
In zo'n geval vind ik het wel okee dat je dan niet langs hoef te komen maar gewoon medicijnen kan halen, maar da's dan omdat je zelf je klachten al herken en je ook bij hun bekend ben met die klachten. Als er ineens een assistente gaat beweren dat iets geen keelontsteking is zonder dat ze je gezien heeft, vind ik dat nogal vreemd...

En vogelvrij, ja misschien wel... Maar stel dat je met keelpijn, hoofdpijn, koorts en vermoeidheid kom, dan kunnen dat verschillende dingen zijn. Dus dan kan de huisarts zich wel op allerlei dingen gaan voorbereiden, maar ik vraag me af of dat dan nuttig is?
Oud 12-11-2007, 20:40
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:

En vogelvrij, ja misschien wel... Maar stel dat je met keelpijn, hoofdpijn, koorts en vermoeidheid kom, dan kunnen dat verschillende dingen zijn. Dus dan kan de huisarts zich wel op allerlei dingen gaan voorbereiden, maar ik vraag me af of dat dan nuttig is?
Ik bedoelde eigenlijk meer wat Dana zegt, dat een dokter dan beter kan inschatten hoeveel tijd er nodig is. Natuurlijk is het bij sommige dingen niet echt duidelijk, maar bij andere dingen wel
Oud 12-11-2007, 21:42
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Ik bedoelde eigenlijk meer wat Dana zegt, dat een dokter dan beter kan inschatten hoeveel tijd er nodig is. Natuurlijk is het bij sommige dingen niet echt duidelijk, maar bij andere dingen wel
Ja da's wel waar idd van die tijd, en idd bij sommige dingen niet maar bij andere wel
Oud 13-11-2007, 17:11
remy476
remy476 is offline
ik kan altijd bellen.....liever na 9 uur eigenlijk als t niet belangrijk is, want om 8 uur bellen al die bejaarde.....
Oud 15-11-2007, 12:06
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Het is nog ingewikkelder dan ik dacht. Bij ons is het tussen 8 en half 9 bellen voor een afspraak die middag. Anders wordt je standaard een week verderop gezet. Wat is het probleem nou? Als je die mensen toch aan de telefoon hebt...? Maargoed, ik zal het wel niet snappen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 12:15
Verwijderd
Bij mijn huisarts kun je ook tussen 8 en 10 bellen om een afspraak te maken. En binnen die tijd zijn er dan ook weer allerlei tijden waar tussen je moet bellen voor herhaalrecepten en bloeduitslagen ed. Bij mijn vorige huisarts, die daarvoor en die daarvoor was dat ook zo (hoewel je bij één van de drie geloof ik ook tussen 13.00u en 14.00u oid kon bellen voor een afspraak).

Ze willen ook altijd weten waarvoor je belt...op zich heb ik daar meestal niet zo'n probleem mee, tenzij ze een diagnose gaan stellen of een behandeling invulling willen geven (terwijl er in de NHG-richtlijn iets anders staat en de huisarts waar ze het dan bij wijze van gratie aan gaat vragen ook iets anders zegt) en één assistente lukt het altijd om je het gevoel te geven dat je er niet toe doet, dat je dom bent, enz. De ander is gelukkig wel aardig en de huisarts zelf ook.

Laatst gewijzigd op 15-11-2007 om 12:39.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 12:27
cagie
cagie is offline
Bij mijn huisarts is er een inloopspreekuur van 8:00 - 9:00 en als daar teveel mensen zich voor melden krijg je een afspraak op het spreekuur dezelfde dag. Tussen 08:00 - 11:00 kun je bellen voor afspraak. Daar wordt ook gevraagd waarvoor je belt maar over het algemeen stelt de assistente geen diagnose maar is het om in te schatten hoeveel tijd je nodig gaat hebben.
En wat wel handig is, is dat ik mijn huisarts tegenwoordig ook kan mailen voor kleine niet dringende vragen/ dingen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde om dezelfde reden weg... Ik zou het gewoon vragen en anders met je oude huisarts overleggen...
Overleggen en mijn huisarts zijn niet twee begrippen die in 1 zin passen.
Overigens luisteren en mijn huisarts ook niet.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 14:35
Verwijderd
Ik moet altijd bellen tussen 9 en 10 volgens mij. Als ik die vent al te pakken krijg. Blijkbaar verdiend huisarts heel erg goed, want hij is altijd op vakantie. Maar goed, als ik er eenmaal ben ben ik altijd wel tevreden. Het is een goede huisarts die ik al sinds mijn geboorte heb.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten