![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien is het er ook wel andersom. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb echt geen woorden voor de eikels hier die de TS uitlachen of belachelijk maken...
Aan TS en andere mensen met problemen: doet de penetratie in het begin even zeer? Is je penis nog op maximale hardheid als je hem er tussendoor even uithaalt? Concentratieproblemen? Vriendin die dingen roept die je totaal niet opwinden?
|
Ik weet niet hoe ik je kan helpen, heb niet zo veel ervaring (maar met één jongen en die heeft nooit problemen gehad). Maar ik kom geloof ik ook nooit klaar. Eigenlijk ga ik een beetje offtopic, maar ik wéét dus niet of ik klaarkom. Is daar een maatstaaf voor bij vrouwen? Ik snap niet hoe je kunt weten dat je klaar bent gekomen of dat het gewoon heel lekker was en opeens minder wordt. Heel gek.
Maakt mij niet uit trouwens hoor, ik hoef niet zo nodig een orgasme. aan TS: succes ermee. Sorry dat ik je niet kan helpen... |
![]() |
|
Als je klaar komt dan weet je dat gewoon zonder twijfels. Je voelt het gewoon aan jezelf en het lijkt me onmogelijk dat je niet zeker weet of het gebeurd is. Als ik jou was zou ik het eerst eens zelf proberen of het je lukt voor je vriend bijvoorbeeld het probeert. Als je zelf niet weet hoe je ertoe komt, hoe moet hij dat dan weten?
|
![]() |
|
Ik heb het laatste jaar hetzelfde probleem gehad, tot laatst dan. Toen kwam ik erachter dat het gevoel dat je krijgt tijdens mastruberen een heel ander gevoel is dan tijdens penetratie. Je wordt veel minder gestimuleerd tijdens penetratie, althans minder heftig. Daarom moet je leren concentreren op het gevoel dat je wel voelt. Je bent dus eigenlijk te gefocused op het klaarkomen zoals je gewend bent, nadat ik dat ontdekt had ging het best goed. Vroeger kon ik 3 uur doorgaan zonder echt ook maar in de buurt te komen van een hoogtepunt, nu KAN het al na 15 minuten. (kan natuurlijk ook langer doorgaan aangezien je dan even niet concentreert erop)
|
![]() |
|
Zit tussen de oren. Het is niets biologisch, want als je het zelf doet als je alleen bent lukt het wel. Je bent niet genoeg op je gemak, en dan gaat in je hersens het sein niet op veilig en dan blokkeert het. Het komt vanzelf wel, als je bij het meisje in kwestie meer op je gemak raakt. Het heeft een maand geduurd voordat ik het kon bij mijn vriend. Daarna nooit meer een probleem geweest.
ONS zijn een succesrecept voor niet kunnen klaarkomen, waarom dacht je dat dat het geval was? PS: Jongensm waarom rukken jullie dan ook zo godvergeten knoerthard? Het is geen race! |
![]() |
||
Citaat:
Dus dat is geen optie. En je hebt toch niks om aan af te meten of je bent klaargekomen, als meisje? Als je het nooit eerder hebt gevoeld... |
![]() |
|
heb ik ook wel eens last van, maar dan alleen met oraal; het voelt heel fijn, maar ze moet gewoon wel lang doorgaan wil ik een orgasme krijgen. met penetratie ben ik er in no time.
ps: ik leest dat van fizzle fluffy door; ben ik blij dat mijn vriendin lekker makkelijk komt zeg! ik hoef maar naar d'r te kijken, en ze komt al.... (nog net niet letterlijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar je bent 15 ![]()
|
Fizzle, steek eens een vinger in je poes. Als je klaarkomt trekken de spieren rond je vagina zich ritmisch samen. Dan voel je het dus in dat ritme strakker worden en weer ontspannen.
Maar in principe zou je het moeten weten, het valt redelijk op. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij heb je gewoon teveel haast en is je houding tegenover masturbatie ook niet echt geweldig. "Een beetje aan jezelf kietelen..".. Als je er met zo'n sarcastische houding aan begint, lukt het nooit. Neem de tijd, leer jezelf kennen en ik beloof je dat jij het wéét wanneer je klaar komt. Echt waar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zo werkt t geloof ik ook met masturbatie maar nu ik wel een paar keer ben klaargekomen en dankzij mijn vriend weet wat werkt enzo vind ik masturberen wel wat minder langweilig. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Klaarkomen tijdens de seks met mijn vriendje lukt niet lopertje18 | 5 | 24-08-2012 04:15 | |
Seksualiteit |
Probleem met klaarkomen vosje16 | 8 | 27-11-2006 17:43 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen lukt niet! kipje_18 | 34 | 10-10-2006 20:44 | |
Seksualiteit |
Orgasme Tantra | 5 | 10-04-2005 09:30 | |
Seksualiteit |
Ik kom niet klaar xxlalalaxx | 14 | 27-10-2003 17:55 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen helemaal niet belangrijk... Verwijderd | 56 | 15-05-2002 13:56 |