Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ontopic: Lange en korte versie van de reclame oid. Ik vind het wel allemaal moodboard herleidbaar materiaal, als ik het zo kan zeggen.
|
Er stond wel 1 mooie trenchcoat tussen.
En van een maat van me die zich wel eens in het marketing/communicatie wereldje bevindt dat er vaker acteurs ingehuurd worden die heel hysterisch in alle bakken beginnen te graaien zodat andere mensen dat ook gaan doen. Massaschapen. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
oh god ik schrik een beetje van dit topic, wist niet dat het zo erg was. omdat ik vlakbij de h&m in rotterdam woon ben ik namelijk vriendelijk gevraagd door een vriendin om daar donderdagochtend heen te gaan om dat luipaard corset te halen.. leuk ding hoor maar als het echt een hysterische massa is ben ik meteen weer weg
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
morgenavond beginnen op marktplaats de advertenties weer binnen te stromen met cavalli spullen en sommige mensen bieden dan ook nog als een gek erop
![]() graai graai graai in de winkel, zou er alleen al heengaan om dat spektakel te aanschouwen ![]()
|
|