Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2007, 22:07
teenager
teenager is offline
Hallo,

Ik zou heel graag mijn hotmailadres willen opheffen en alles op mijn nieuwe gmail account ontvangen. Ik wil dus alles forwarden (en indien mogelijk ook mijn volledige inbox van hotmail, flink wat berichten, doorsturen en archiveren in Gmail). Nu probeer ik dit via gmail account instellingen te doen maar ik krijg steeds een foutmelding: er kan geen verbinding gemaakt worden met msn/pop3/ etc, DNS lookup failed.

Iemand die me kan helpen?

Thanks!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2007, 23:30
Verwijderd
Kijk maar eens of er wat tussen zit:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...rward+to+gmail
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 09:39
freyk
freyk is offline
Zo ver ik het weet bestaat de optie niet meer dat je mail van hotmail naar een ander account kan exporteren. (via outlook kan het nog wel).

De eenvoudigste manier is alle mailtjes selecteren en dan doorsturen naar je gmail.

Vergeet niet om je contactpersonen te exporteren naar een csv bestand, om het daarna weer te importeren in je gmail.com
Oud 22-07-2007, 09:54
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 22-07-2007 @ 10:39 :
Zo ver ik het weet bestaat de optie niet meer dat je mail van hotmail naar een ander account kan exporteren. (via outlook kan het nog wel).

De eenvoudigste manier is alle mailtjes selecteren en dan doorsturen naar je gmail.

Vergeet niet om je contactpersonen te exporteren naar een csv bestand, om het daarna weer te importeren in je gmail.com
Je Hotmail berichten benaderen via Outlook kan volgens mij niet meer als je account vanaf een bepaalde datum gecreëerd is (niet zonder te betalen). Als je je account vroeg genoeg aangemaakt hebt, dan heb je geluk.

Althans, het kan niet gratis als je geen third-party programma gebruikt om berichten van je Hotmail account te extraheren.

Laatst gewijzigd op 22-07-2007 om 10:00.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 19:31
prutske1
prutske1 is offline
ik heb deze week een nieuw programma gekregen nl 'windows live mail" en daar kan je zowel je hotmailaccount als je gmailaccount gebruiken. ik doe dat ook zo en dat werkt zeer goed
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 20:01
freyk
freyk is offline
Offtopic: Je doet je naam eer aan, prutske.

Laatst gewijzigd op 21-11-2007 om 20:26.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 21:48
Verwijderd
Slotje?

Altijd al eens willen zeggen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten