Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is dus voorstelbaar, maar niet reeel en alleen maar flauw van hem dat hij je uit aan het dagen is. Je kan misschien maar beter uit de buurt van die gast blijven, voordat je straks tot over je oren verliefd op hem bent. Hij vindt je zo te horen niet leuk, maar wil alleen maar met je spelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dankje wel iig wat ik had het zelf nooit zo ingezien! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dan maar geen liefde van P. Maar jah, ik wil gewoon nu een liefde hebben!!
Ik ben nu 17, en nog nooit een vriend gehad ![]() Me leven is al een en al kut, cker in de klas bij mij op school. Ik word daar niet gewaardeerd, het lijkt net of niemand mij mag en ik heb daar dus ook geen vriendinnen!! Elke dag ga ik met tegenzin naar school!! ![]() Maar als ik weer elke week op stage kom, ben ik weer helemaal gelukkig! ![]() ![]() Sorry maar dit zit me soms zo dwars, ik weet dat je daar niks aan kan veranderen maar jah, ik hoop dat ik ook nog 1 leuke en aardige jongen tegenkom die respecteert zoals ik ben en van me zou gaan houden. ![]() |
![]() |
|
Jah, als het toch zo gemakkelijk ging. "Ik wil het, dus dan komt het ook" (en dan in een keer ook nog eens je "ware") dan zou dat wel heel gemakkelijk zijn
![]() Hoe harder jij "een liefde" wil en er geforceerd naar opzoek gaat, des te eerder zal je jongens als P tegenkomen die misschien even gebruik van je maken en je daarna weer keihard zullen laten vallen en volgens mij is dat nou ook weer niet wat je wil... Het klopt wel wat Fingon zegt. Geluk zo als jij het probeert te vinden kan je niet najagen, dat komt gewoon op je pad. Hoe vervelend het ook is om je daar bij neer te leggen. En daarnaast op school is het wel voor meer mensen kut, maar probeer je daar niet al te veel druk over te maken. Zoals je al zei; buiten school waarderen mensen je toch wel? Probeer je daar op te focussen. Geloof me de rest komt wel, voor zolang je er niet naar opzoek gaat ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Die P zou ik maar laten schieten, dat wordt hem gewoon niet. Jij bent niet wat hij zoekt, maar hij vindt een beetje aandacht van jou duidelijk wel leuk. Ik snap dat je het fijn vindt als hij jou ook een beetje aandacht geeft, maar je schiet er niets mee op.
En verder, school gaat vanzelf voorbij, geniet gewoon van je weekenden en je stage ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ntt kan echte liefde ook bij 17-jarigen !
Er zijn mensen die hun partner op die leeftijd leren kennen hoor^^ Maar die gast,,, ik denk niet dat hij een relatie wil, ik denk dat het meer een player type is. En btw, dingen als "en nee ik ben geen pot" vind ik eerlijk gezegd heel onbeleefd ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dingen als "nee ik ben geen pot" onbeleefd??? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |