Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2007, 12:49
*laf_ya*
*laf_ya* is offline
Ik heb een tijdje geleden een jongen leren kennen in een kroeg genaamd P. Hij is een vriend van een vriendin (T.) der vriend genaamd A. Ik vond P. dus wel leuk en zat soms ook op msn met hem te praten. Als hij offline ging vond ik dat altijd wel jammer. Ik vroeg aan de vriendin van mij T. dus, of ze aan haar vriend A. dus kon vragen of P. die avond nog online op msn kwam. Haar vriend smste P. Een paar minuten later typte mijn vriendin T. het smsje over.
Er stond van wat P. dacht over mij in dat smsje: ze is een leuke meid, maar niet t type wat ik zoek.
Ik vond het wel erg jammer dat hij mij niet leuk vond. Maar goed ik ging verder.

Afgelopen vrijdag was ik weer in diezelfde kroeg. Daar zag ik P. weer! Hij zei hoi tegen mij, iets wat ik nooit had gedacht. Even later kwam ie naar me toe. Ik stond op van mijn stoel, en hij ging erop zitten. Toen zei ie, kom maar bij me op schoot zitten! Ik heb toen nog iets van 10 minuten bij hem op schoot gezeten. Ik vond het eigenlijk erg leuk, en genoot van het moment! Hij sloeg ook z'n arm om me heen. Even later zeiden me vriendinnen tegen hem, geef haar (ik dus) een kus. even later gaf die me een kus!
Maar nou vraag ik me de hele tijd af, wat wil P. nou van me? Vind ie me leuk, of wil die alleen vrienden zijn? Wat denken jullie?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2007, 12:52
Aurelius
Aurelius is offline
Citaat:
Er stond van wat P. dacht over mij in dat smsje: ze is een leuke meid, maar niet t type wat ik zoek.
Duidelijk toch?
Oud 04-11-2007, 12:52
Verwijderd
Ik denk dat ie aan je wil zitten in de kroeg!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 13:05
verfblik
verfblik is offline
Citaat:
Ik denk dat ie aan je wil zitten in de kroeg!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 13:27
Alex111
Alex111 is offline
Ik denk dat ie je zoals in zijn sms stond, niet leuk vind, maar dat ie het wel leuk vind om met je te spelen.
Foute gast dus die P.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 15:17
metallica
metallica is offline
Citaat:
Duidelijk toch?
Oud 04-11-2007, 15:19
Magican
Magican is offline
Citaat:
Hij sloeg ook z'n arm om me heen. Even later zeiden me vriendinnen tegen hem, geef haar (ik dus) een kus. even later gaf die me een kus!

Wat denken jullie?
Ik denk 3 dingen,
1) Ik denk dat P niet tegen groepsdruk kan
2) Ik denk dat je een hoofdletter e vergeten bent
3) Ik denk dat je een redelijk simpel persoon bent
Oud 04-11-2007, 15:51
*laf_ya*
*laf_ya* is offline
Citaat:
Ik denk 3 dingen,
Hoezo denk je dat ik een simpel persoon ben dan?! Want die vat ik ff niet!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 16:46
Fingon
Fingon is offline
Eerder een wensdenkend persoon....

Eerst zegt hij dat je z'n type niet bent maar zodra hij gewoon (vriendschappelijke?) interesse toont ben je dat helemaal vergeten, en vind hij je misschien toch wel leuk.
Oud 04-11-2007, 17:13
kweenie23
kweenie23 is offline
Citaat:
Ik denk 3 dingen,
Doe niet zo standaard, magican persoon.

OT: waarschijnlijk ziet hij niks romantisch in je, wel seksueel.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 19:42
metallica
metallica is offline
Citaat:
Eerst zegt hij dat je z'n type niet bent maar zodra hij gewoon (vriendschappelijke?) interesse toont ben je dat helemaal vergeten, en vind hij je misschien toch wel leuk.
Nou, ik kan me best wel voorstellen dat je het idee hebt dat hij je toch leuk vindt als hij vraagt of je op zijn schoot komt zitten en je zoent. Dat vind ik toch wat verder gaan dan vriendschappelijke interesse, vooral omdat hij toch wel al door had dat ze hem leuk vindt.
Het is dus voorstelbaar, maar niet reeel en alleen maar flauw van hem dat hij je uit aan het dagen is. Je kan misschien maar beter uit de buurt van die gast blijven, voordat je straks tot over je oren verliefd op hem bent. Hij vindt je zo te horen niet leuk, maar wil alleen maar met je spelen
Oud 04-11-2007, 21:06
Magican
Magican is offline
Citaat:
Doe niet zo standaard, magican persoon.

OT: waarschijnlijk ziet hij niks romantisch in je, wel seksueel.
Doe niet zo op de persoon, kweenie persoon.
Oud 05-11-2007, 18:19
*laf_ya*
*laf_ya* is offline
Citaat:
Nou, ik kan me best wel voorstellen dat je het idee hebt dat hij je toch leuk vindt als hij vraagt of je op zijn schoot komt zitten en je zoent. Dat vind ik toch wat verder gaan dan vriendschappelijke interesse, vooral omdat hij toch wel al door had dat ze hem leuk vindt.
Het is dus voorstelbaar, maar niet reeel en alleen maar flauw van hem dat hij je uit aan het dagen is. Je kan misschien maar beter uit de buurt van die gast blijven, voordat je straks tot over je oren verliefd op hem bent. Hij vindt je zo te horen niet leuk, maar wil alleen maar met je spelen
Oke, ik kan het me bijna niet voorstellen dat hij een soort "aan het spelen" met mij is, maar er zit denk ik toch een kern van waarheid in.
Dankje wel iig wat ik had het zelf nooit zo ingezien!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 19:41
remy476
remy476 is offline
player.....ja die P dan he
Oud 05-11-2007, 20:45
*laf_ya*
*laf_ya* is offline
Dan maar geen liefde van P. Maar jah, ik wil gewoon nu een liefde hebben!!
Ik ben nu 17, en nog nooit een vriend gehad, al wil ik die al 2 jaar ofsow. En nee ik ben geen pot!!
Me leven is al een en al kut, cker in de klas bij mij op school. Ik word daar niet gewaardeerd, het lijkt net of niemand mij mag en ik heb daar dus ook geen vriendinnen!! Elke dag ga ik met tegenzin naar school!!
Maar als ik weer elke week op stage kom, ben ik weer helemaal gelukkig! Daar gaat het namelijk wel goed, en word ik wel gewaardeerd!! Ook van elke vrijdagavond naar de kroeg gaan word ik weer helemaal gelukkig! Daar kan ik tenminste lol hebben met vriendinnen!!

Sorry maar dit zit me soms zo dwars, ik weet dat je daar niks aan kan veranderen maar jah, ik hoop dat ik ook nog 1 leuke en aardige jongen tegenkom die respecteert zoals ik ben en van me zou gaan houden.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 21:35
Fingon
Fingon is offline
Zoek niet langer naar geluk, maar laat het geluk jou zoeken
Oud 05-11-2007, 21:59
metallica
metallica is offline
Jah, als het toch zo gemakkelijk ging. "Ik wil het, dus dan komt het ook" (en dan in een keer ook nog eens je "ware") dan zou dat wel heel gemakkelijk zijn
Hoe harder jij "een liefde" wil en er geforceerd naar opzoek gaat, des te eerder zal je jongens als P tegenkomen die misschien even gebruik van je maken en je daarna weer keihard zullen laten vallen en volgens mij is dat nou ook weer niet wat je wil...
Het klopt wel wat Fingon zegt. Geluk zo als jij het probeert te vinden kan je niet najagen, dat komt gewoon op je pad. Hoe vervelend het ook is om je daar bij neer te leggen.
En daarnaast op school is het wel voor meer mensen kut, maar probeer je daar niet al te veel druk over te maken. Zoals je al zei; buiten school waarderen mensen je toch wel? Probeer je daar op te focussen. Geloof me de rest komt wel, voor zolang je er niet naar opzoek gaat
Oud 05-11-2007, 22:02
Aurelius
Aurelius is offline
Wat metallica zegt.
Oud 05-11-2007, 22:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dan maar geen liefde van P. Maar jah, ik wil gewoon nu een liefde hebben!!
Ik ben nu 17, en nog nooit een vriend gehad, al wil ik die al 2 jaar ofsow. En nee ik ben geen pot!!
Tja, en dus wordt je krols bij iedere kerel die je aandacht geeft. Zulke vrouwen zijn enorm handig...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 10:01
I C U
I C U is offline
Die P zou ik maar laten schieten, dat wordt hem gewoon niet. Jij bent niet wat hij zoekt, maar hij vindt een beetje aandacht van jou duidelijk wel leuk. Ik snap dat je het fijn vindt als hij jou ook een beetje aandacht geeft, maar je schiet er niets mee op.

En verder, school gaat vanzelf voorbij, geniet gewoon van je weekenden en je stage
Oud 06-11-2007, 11:34
Verwijderd
smst ie al *laf_ya* naar je?
dan wil ie je! anders wil ie alleen seks en geen kinderen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 14:11
madelief21
madelief21 is offline
Het zou best kunnen zijn dat hij over je na is gaan denken en je alsnog leuk is gaan vinden! :-)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 16:21
juno
juno is offline
Dat is pas 17, en eist nu al liefde. Welja. Begin maar eens gewoon met seks.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 16:36
Volk
Volk is offline
Denk dat je geen liefde zoekt maar aandacht. Liefde komt vanzelf wel op je pad en is altijd de moeite van het wachten waard. Bovendien 17 zijn en geen vriend hebben gehad is geen ramp. Als ik het zo lees ben je ook nog helemaal niet klaar voor een echte relatie.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 22:51
metallica
metallica is offline
Citaat:
Dat is pas 17, en eist nu al liefde. Welja. Begin maar eens gewoon met seks.
Hehe, ik weet niet of ik de dingen misschien wat laat door had, maar toen ik 17 was dacht ik nog dat de dingen begonnen met liefde en dat de seks daaruit voortvloeide. Seks zonder liefde kon ik me echt nog niet voorstellen hoor
Oud 07-11-2007, 23:56
waves
waves is offline
P. is leuk voor lichamelijke dingetjes, kun je alvast oefenen ofzo. Maar ik zou me er niet te veel van voorstellen.
En hoe harder je zoekt, hoe moeilijker je het zult vinden .
Oud 08-11-2007, 08:32
Verwijderd
Tenzij....
Kijk, hij kan wel smsen dat hij haar niet leuk vindt, maar misschien issie wel verlegen en wil hij niet dat die A of T die hem smste weet dat P stiekem de TS wel leuk vindt.

Of hij vindt je niets.

Of hij wil seks.

Hmmmm..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 08:44
juno
juno is offline
Nou, dan noem je het liefde, en dan duurt het een half jaar en dan is het weer uit. Geen probleem toch? Schijnt heel gebruikelijk te zijn onder zeventienjarigen. De ware vinden, twee keer per jaar!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 08:54
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Nou, dan noem je het liefde, en dan duurt het een half jaar en dan is het weer uit. Geen probleem toch? Schijnt heel gebruikelijk te zijn onder zeventienjarigen. De ware vinden, twee keer per jaar!
Juno wat een sarcasme toch! Echte liefde bestaat, ook bij 17-jarigen.
Oud 08-11-2007, 11:16
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik zeg ook niet dat ik het niet met je eens ben, want je hebt gelijk. Ik noem alleen dat je beeld op je 17de daar nog anders over is (achja, bij mij iig)
Oud 10-11-2007, 18:02
*laf_ya*
*laf_ya* is offline
Nou ik denk wel dat er echte liefde kan zijn bij 17 jarigen! Bedoel waarom niet? Als het alleen maar om seks gaat in een relatie, dan gaat dat ook nergens over vind ik dan.
Maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 01:47
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Ntt kan echte liefde ook bij 17-jarigen !
Er zijn mensen die hun partner op die leeftijd leren kennen hoor^^

Maar die gast,,, ik denk niet dat hij een relatie wil, ik denk dat het meer een player type is.

En btw, dingen als "en nee ik ben geen pot" vind ik eerlijk gezegd heel onbeleefd
Oud 11-11-2007, 18:28
*laf_ya*
*laf_ya* is offline
Citaat:
Ntt kan echte liefde ook bij 17-jarigen !
Er zijn mensen die hun partner op die leeftijd leren kennen hoor^^

Maar die gast,,, ik denk niet dat hij een relatie wil, ik denk dat het meer een player type is.

En btw, dingen als "en nee ik ben geen pot" vind ik eerlijk gezegd heel onbeleefd

Dingen als "nee ik ben geen pot" onbeleefd??? Daar snap ik dus niks van!!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 19:14
Fantôme
Fantôme is offline
Ik denk dat hij de perfecte persoon is om deze vraag te beantwoorden en dat wij alleen maar kunnen speculeren ;-)
Oud 12-11-2007, 19:36
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
Dingen als "nee ik ben geen pot" onbeleefd??? Daar snap ik dus niks van!!
EEN POT !

Dat zeg je gwn niet !

Lesbisch ofzo, vind ik geschikter, maar een pot?
Reageren

Regels voor berichten