Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2002, 23:27
a new noise
a new noise is offline
helaas, het is waar.

kijk maar eens goed om je heen, en vooral op cu2,
ongelofelijk veel lui met "SS, 14, 88" etc in hun profiel/nick

bijna allemaal noemen ze zich dan ook nog skinhead...
het gros weet uberhaupt niet de geschiedenis daarachter.

daarna nog mijn laatste irritatie : vele van deze onintellectuele
zieliepieten gebruiken ook nog lonsdale of fred perry in hun nickname... hebben die meteen ook weer een slechte naam.

-KOTS-

_______ _____________
Goed : http://skin-girl.cu2.nl/
_______ _____________
Fout : http://Skingirl17.cu2.nl
goude oorbellen bij een skinhead ...-proest- (das dan ook het enige grapje wat ik hierover kan maken)
_______ _____________

Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 23:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2002, 23:31
Verwijderd
als je mij vraagt is het altijd al zo geweest

ik denk eerder dat het is dat je pas sinds kort betekenis kent ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 23:43
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
McLaren schreef:
als je mij vraagt is het altijd al zo geweest

ik denk eerder dat het is dat je pas sinds kort betekenis kent ofzo
No way... ik weet toch wel al een paar jaar (of meer) wat een skinhead is...

en ik zie duidelijk de gabber rage weer terugkomen, nou alleen niet gehuld in aussies maar in skinkleren
Oud 17-07-2002, 00:07
Verwijderd
ik denkdat t wel meevalt, er waren altijd wel wat gabber nog over, hier in adam iig is het niet echt veranderd, een keer in de zoveel tijd zie je dr nog n paar...maar gabbers hebben toch nie echt gelijk iets met rascisme te maken hebben
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 00:32
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
ik denkdat t wel meevalt, er waren altijd wel wat gabber nog over, hier in adam iig is het niet echt veranderd, een keer in de zoveel tijd zie je dr nog n paar...maar gabbers hebben toch nie echt gelijk iets met rascisme te maken hebben
neej natuurlijk niet
en gabber is ook vette muziek dus achja
Oud 17-07-2002, 00:37
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:

neej natuurlijk niet
en gabber is ook vette muziek dus achja
wtf? ik meende t serieus hoor...part animals, ook zeer gaber, waren absoluut tegen rascisme om maar n voorbeeld te noemen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 00:44
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:

wtf? ik meende t serieus hoor...part animals, ook zeer gaber, waren absoluut tegen rascisme om maar n voorbeeld te noemen
Nee gabbers zijn ook geen racisten per defintie bedoelde ik
misverstandje?
Oud 17-07-2002, 00:56
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:

Nee gabbers zijn ook geen racisten per defintie bedoelde ik
misverstandje?
hehe ok, dacht dat t sarcastisch was...sorry, kusje?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 06:29
Verwijderd
Is het trouwens niet aan cu2 die profielen te verwijderen? Ikzelf zou met mijn bedrijf niets met racisme te maken willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 07:20
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:

kijk maar eens goed om je heen
als je er ineens op gaat letten valt het je natuurlijk meer op als voorheen, betekent volgens mij niet dat het terug komt. ik hoef er niet eens op te letten ik merk het toch altijd vanzelf wel weer..
ik geloof niet dat het nu ineens erger is, want wat zou de reden dan moeten zijn volgens jou?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 09:58
S
S is offline
Wat is 14?

Tja... Volgens mij heb je altijd van die mensen, die racistisch doen. Maar om nou te zeggen dat het in terugkomst is... Nee. Volgens mij niet.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 10:00
independancy wanted
independancy wanted is offline
14 words: "we must secure the existence of our race and a future for white children"
Oud 17-07-2002, 10:02
S
S is offline
Citaat:
a new noise schreef:

Fout : http://Skingirl17.cu2.nl
goude oorbellen bij een skinhead ...-proest- (das dan ook het enige grapje wat ik hierover kan maken)
_______ _____________
Hier, dit schreef iemand tegen haar:

SUUSJUUUU alles goed wijffiej? na mej mij zekerSS na spreekju wel weerus veel suc6 met dennisju kuSS

zekerSS
kuSS

Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 10:28
Faery
Faery is offline
Citaat:
S schreef:

SUUSJUUUU alles goed wijffiej? na mej mij zekerSS na spreekju wel weerus veel suc6 met dennisju kuSS

zekerSS
kuSS

Ja, waarom komt jouw nick er toch steeds in voor?!
Oud 17-07-2002, 10:32
Thutshui
Thutshui is offline
Ze verkloten tegenwoordig zelf de sfeer bij punkbandjes....

Oud 17-07-2002, 10:41
Faery
Faery is offline
You don't like use ??
Thats Great, Because We Hate You Also

whahaha, heerlijk *rolt nog maar ff verder op cu2*

>> WARNING <<
This site contains racial pictures and words.
This site is made by: WAUZJUH®

Nou nou,..

my eyes have seen the glory of the trampling at the zoo we washed our selfs in niggers blood and all the mongro's to where tacking down the seth machine jew by jew by jew and the white man marches on...!

Mmm, echt een pilje verdient ze niet.

En oh god, dan kom je ook ook nog een (vermoedelijk) bekende tegen tussen die foto's! :]

.. en om mijn nutteloze mail af te sluiten: http://www.webdeveloping.nl/upload/?7903001921
... wat heb ik weer gelachen.

( )
Oud 17-07-2002, 12:00
Roxy
Roxy is offline
tja ik denk dat dat toch een vooral met de politieke sfeer van het moment te maken heeft.... het grootste gedeelte van de bevolking vind nou dat het de afgelopen jaren nie goed ging en als mensen vinden dat het nie goed gaat zoeken ze andere groepen, dan willen ze ergens bij horen.. mensen met sterke ideeen, veel overtuigingskracht en het idee dat zij dingen wel goed zouden doen in een land... daarom is er oowk een boel racisme in oosteuropa enzow... en dat komt nou hier oowk een beetje dat geloof ik wel...

volwassenen die wat anders willen stemmen dan vvd of lpf maar jongeren die doen bijna altijd extremer dus die worden dan zowiets...
Oud 17-07-2002, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef:
volwassenen die wat anders willen stemmen dan vvd of lpf maar jongeren die doen bijna altijd extremer dus die worden dan zowiets...
ja, inderdaad.. lpf had heel wat jongerenaanhang die niet konden stemmen, die het eens waren met de (racistische) ideeen van pim fortuyn.. en omdat ze niet kunnen stemmen uiten ze dat door overal 'PIM RIP' neer te kalken en zichzelf skin te claimen. volgens mij.

in het geheel:
*zucht*
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 14:44
AGH
AGH is offline
Precies, het is jezelf afzetten tegen alles en iedereen.
Jezelf een identiteit verschaffen om zo respect te vergaren.
Een gabber hoef niet per definitie racistisch te zijn, maar het overgrote deel maakt natuurlijk wel misbruik van de term ‘nationalisme’.

Ik denk overigens niet dat het komt door de moord op Pim Fortuyn, maar dat het meer een weerspiegeling is van een verschuiving in de maatschappij.
Rond september waren er overal ook al ‘rassenoorlogen’ vanwege merkkleding.
Groepen buitenlanders trokken naar café’s waar jongens met Lonsdale en/of Fred Perry liepen en andersom gebeurde hetzelfde.
Het is natuurlijk het machtsgevoel dat het hem doet. Deel uitmaken van een groep.
Jongeren willen sowieso altijd mee doen aan extremen.
In Oost-Europa heeft racisme vooral te maken met overblijfselen van de 2e W.O., de problemen daar en het gedoogbeleid van de autoriteiten.
In Nederland is het volgens mij meer sensatiezoekerij.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 17:08
a new noise
a new noise is offline
pim fortuyn heeft denk ik ook wel stiekem meegholpen al die onzekere foute gabbertjes (dus niet alle) naar de extreemse-rechtse kant te duwen (hoewel hij het zelf niet was). Voelen zijn zich ook weer stoer omdat ze ergens bij horen
Oud 17-07-2002, 17:13
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
S schreef:

zekerSS
kuSS

"my eyes have seen the glory of the trampling at the zoo we washed our selfs in niggers blood and all the mongro's to where tacking down the seth machine jew by jew by jew and the white man marches on...!"

staat op haar cu2

NOU NOU ze heeft american history x gezien, nou is ze een echte kenner van het extreem-rechtse systeem!!

deze mensen zetten zichzelf gewoon keihard voor lul
Oud 17-07-2002, 18:54
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:

_______ ____________Fout : http://Skingirl17.cu2.nlgoude oorbellen bij een skinhead ...-proest- (das dan ook het enige grapje wat ik hierover kan maken)
_______ _____________
die heeft dr cu2 meteen aangepast ofzo want ik kan er niks boeiends meer op vinden, alleen een vragenlijst
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 19:12
Rhinus
Rhinus is offline
Ik wil even een paar korte dingen hierover zeggen

-'t Is mooi om te zien dat de meeste/alle nazi-mensjes dom zijn.
-Niemand haat ooit 't Chinese volk. Vreemd..
Dat was het..

Ik heb ooit een Chinese vriendin gehad. Ja, ze had een accentje en een ander kleurtje.. Nou en?

Ik ben er trots op dat ik 'heel openminded' (je hoopt eigelijk dat 't normaal is..) ben bij zo'n dingen. Mij boeit de kleur niet.'t Gaat om wat er in zit. Ik denk dat ik later een vrouw 'neem' die van een ander ras is. Omdat dat mooi is en omdat ik wil dat 't normaal word dat je niet meer naar de kleur van de huid kijkt.

"Jij bent slechter dan mij! Je hebt bruine ogen!" Dat klikt toch netzo zielig..

Citaat:
danique2 schreef:
die heeft dr cu2 meteen aangepast ofzo want ik kan er niks boeiends meer op vinden, alleen een vragenlijst
Citaat:
Links of rechts
Extreem rechts
Dat typt ze..
(Meer zie ik ook niet zo snel)
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 19:22
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
a new noise schreef:

NOU NOU ze heeft american history x gezien, nou is ze een echte kenner van het extreem-rechtse systeem!!

Het is wel een goede film (om ook maar even een bijdrage te leveren ).
Oud 17-07-2002, 19:25
independancy wanted
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik denk dat ik later een vrouw 'neem' die van een ander ras is. Omdat dat mooi is
agree
en omdat ik wil dat 't normaal word dat je niet meer naar de kleur van de huid kijkt.
sorry, maar dat vind ik een beetje stom eigelijk...
Oud 17-07-2002, 19:28
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
[BIk denk dat ik later een vrouw 'neem' die van een ander ras is. Omdat dat mooi is en omdat ik wil dat 't normaal word dat je niet meer naar de kleur van de huid kijkt.

[/B]
Da's natuurlijk ook niet helemaal reëel, zo laat je het overkomen dat Nederlandse vrouwen per definitie niet mooi zijn en dat je een vrouw 'neemt' om, even krom gezegd, de wereld te verbeteren.

Of was dit niet helemaal serieus bedoeld

Verder ben ik het met je eens: het zou gewoon normaal moeten zijn om 'open-minded' te zijn. Ik heb eens verkering gehad met een donkere jongen, was echt een lieverd . Niks mis mee.
Oud 17-07-2002, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:

Dat was het..
komt denk ik omdat je daar op zich nooit last van hebt. is nooit iets te horen over "chinese jongeren veroorzaken overlast op straat, mensen voelen zich onveilig" en "criminaliteit onder chinezen enorm gestegen"
wat dus wel vaak het geval is bij marrokanen en antilianen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 19:30
independancy wanted
vrouwen nemen is btw
Oud 17-07-2002, 19:42
Rhinus
Rhinus is offline
En over dat ik later best met een buitelanse vrouw wil trouwen. Dat moet je een beetje met een korrel zout nemen. 't Gaat natuurlijk om dat je van elkaar houd enzo.. En dat word bij mij niet beinvloed door het ras.

Dat moet je dus niet te serieus nemen.

Citaat:
danique2 schreef:
komt denk ik omdat je daar op zich nooit last van hebt. is nooit iets te horen over "chinese jongeren veroorzaken overlast op straat, mensen voelen zich onveilig" en "criminaliteit onder chinezen enorm gestegen"
wat dus wel vaak het geval is bij marrokanen en antilianen.
Ja, maar een echte Nazi beargumenteerd niet.. Dus..

Maar 't komt denk ik OOK omdat Aziatische mensen er gewoon liever uit zien. Minder agressief enzo..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 19:43
yvonnaah
yvonnaah is offline
ik denk wel dat je voortaan meer skins ziet dan eerst... ik ben nie zo weg van die personen! en ik denk dus ook wel dat het racisme weer trug komt! moet je maar eens naar die foto's kijken op die cu2 site's die boven staan vermeld. dan zie je ook van die personen met witte brutels........... eumzzzzz
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 19:45
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
En over dat ik later best met een buitelanse vrouw wil trouwen. Dat moet je een beetje met een korrel zout nemen. 't Gaat natuurlijk om dat je van elkaar houd enzo.. En dat word bij mij niet beinvloed door het ras.

Dat moet je dus niet te serieus nemen.

Dat dacht ik al, het was vrij zwart-wit uitgedrukt .
Oud 17-07-2002, 19:45
independancy wanted
Citaat:
liefferd schreef:
ik denk wel dat je voortaan meer skins ziet dan eerst... ik ben nie zo weg van die personen! en ik denk dus ook wel dat het racisme weer trug komt! moet je maar eens naar die foto's kijken op die cu2 site's die boven staan vermeld. dan zie je ook van die personen met witte brutels........... eumzzzzz
en dan zeg je dat zij degenen zijn die op uiterlijk beoordelen?
Oud 17-07-2002, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:

Maar 't komt denk ik OOK omdat Aziatische mensen er gewoon liever uit zien. Minder agressief enzo..
haha dan heb je mij nog nie gezien
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 19:57
yvonnaah
yvonnaah is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:

en dan zeg je dat zij degenen zijn die op uiterlijk beoordelen?
ik wil alleen maar zegguh dat ze idd heel racistisch bezig zijn? en ja dat kan je zien aan die foto en iemand op kleding beoordelen is heel wat anders dan iemand over zijn huidskleur te beoordelen??
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 20:02
Verwijderd
Citaat:
liefferd schreef:

ik wil alleen maar zegguh dat ze idd heel racistisch bezig zijn? en ja dat kan je zien aan die foto en iemand op kleding beoordelen is heel wat anders dan iemand over zijn huidskleur te beoordelen??
je kan helemaal niet aan hun kleding zien dat ze rasistisch bezig zijn, je kan er alleen aan afleiden dat ze skins zijn, maar dat hoeven niet perse rasistische te zijn
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 20:04
independancy wanted
Citaat:
liefferd schreef:

ja, dat is idd heel anders. Niet dus. De skinheadcultuur kent oorspronkelijk zoals eerder al uitgelegd helemaal geen racisme. Daarbij blijft het hoe dan ook discriminatie en generalisatie, of je iemand nou op zijn kleding, huidskleur of automerk beoordeelt.
Oud 17-07-2002, 20:04
independancy wanted
Citaat:
danique2 schreef:

je kan helemaal niet aan hun kleding zien dat ze rasistisch bezig zijn, je kan er alleen aan afleiden dat ze skins zijn, maar dat hoeven niet perse rasistische te zijn
idd. lekker puh
Oud 17-07-2002, 20:31
Verwijderd
Volgens mij is het -helaas- nooit weggeweest hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 20:36
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
Rhinus schreef:

oh nee?
Oud 17-07-2002, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef:
Volgens mij is het -helaas- nooit weggeweest hoor.
Nee, racisme is er altijd al geweest denk ik ook wel..

Maar ja CU2 is ook braggel dus ja.. Dr is iig ook een hoop discriminatie daar, en dan ff niet alleen tegen mensen die andere huidskleur hebben of zo.

Discriminatie en racisme is overal wel, alleen merkt niet iedereen dat denk ik.

Laatst gewijzigd op 17-07-2002 om 22:06.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 22:01
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
ik merk wel dat er veel racisme heerst onder nederlanders maar of het aan het uiterlijk is af te lezen weet ik niet

ik denk zelf niet maar toch betrap ik mezelf er nog wel eens op om snel te oordelen als iemand er gabberachtig of skinhead uitziet hem te zien als ''rechts''

RAT
Oud 17-07-2002, 22:16
Rhinus
Rhinus is offline
Je kan aan iemand niet zien of ie extreem rechts is. Ja, 't kan wel maar meestal niet. Je kan aan mijn ook niet zien dat ik extreem SP ben..

Citaat:
Chelsea schreef:
oh nee?
Ik generalizeer natuurlijk. Maar ze zijn veel minder gehaat.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 22:33
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Citaat:
AGH schreef:
Groepen buitenlanders trokken naar café’s waar jongens met Lonsdale en/of Fred Perry liepen en andersom gebeurde hetzelfde.

Nooit zo geweten dat Fred Perry met neo-nazisme geassocieerd werd...............
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 19:38
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Kiet schreef:

Nooit zo geweten dat Fred Perry met neo-nazisme geassocieerd werd...............

neo nazi's dragen fred perry
wil niet zeggen dat alle mensen die...

je snapt me
Oud 19-07-2002, 00:51
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
hier in het zuiden (limburg/brabant) is het racisme echt op aan het komen. diep triest gewoon!
gelukkig zijn er ook mensen hier die nadenken en niet dom door een straat "WHITE POWER!" schreeuwen of dit op muren kladden.

en dan die georganiseerde knokpartijen! gadver!
komen ze hier (een klein gehucht in midden-limburg) naartoe vanuit helmond, eindhoven e.d. om hier ff wat mensen in elkaar te slaan.

ik heb ook buitenlandse vrienden die niet tegen gabbers zijn, ze vinden het juist coole muziek. maar die soms wel harstikke over de rooie gaan als er dan weer wat van die 'nazi's' aankomen om hun uit te schelden e.d.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 01:05
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
hmmmm...
als ik die cu2 rotzooi es doorkijk zie ik dat mensen die ik vaak zie (ken ze niet, alleen van gezicht GELUKKIG!) nog extremer zijn dan dat ik verwacht had.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 12:11
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
a new noise schreef:

deze mensen zetten zichzelf gewoon keihard voor lul
Die film gaat over dat mensen zich van het nazisme afkeren, ze zien het licht, en dan zegt zo'n gast bij favoriete film: American History X(of had een plaatje van die gast neergezet ofzo).

Beetje vaag.

edit: En neonazi's die mzzl als groet gebruiken?
Als ik het niet fout heb komt dat toch echt van mazzel en dat van mazzeltov, een joodse gelukswens.

Laatst gewijzigd op 19-07-2002 om 12:29.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 12:33
AGH
AGH is offline
Als we rationeel gaan nadenken komt het natuurlijk altijd van twee kanten.
Er zijn ook genoeg Turken die met Turkse vlaggetjes op hun jas lopen en blanken uitschelden voor ‘kanker Nederlanders.’
Allochtone inwoners van Nederland hebben natuurlijk al vrij snel een gevestigde hekel aan gabbers, omdat zij deze als bedreiging zullen zien.
Andersom is het natuurlijk precies hetzelfde.

Haat tegen Aziaten bestaat natuurlijk ook wel, maar niet zozeer in Nederland.
In andere landen zit dat natuurlijk heel anders.
Denk aan de rassenrellen in Oldham vorig jaar, waar prominente leden binnen de harde kern van voetbalclubs in naam van de Combat 18 beweging hun onvrede jegens Aziaten wilden uitten.
Het is logisch dat de Nederlandse neo-nazi’s zich meer richten naar Turken, want die vormen toch wel het meest een bedreiging in hun groepsgevoel.
Opvallend verschijnsel is dat vooral in kleine dorpen de gabberstijl weer helemaal op komt en dan met name de racistische tak ervan.

Racisme is natuurlijk ook nooit weggeweest, maar nu durven wat meer mensen zich als zodanig te profileren.
Ik denk alleen niet dat dit de erfenis van Pim Fortuyn is.
Al zagen veel nazi’s daar natuurlijk wel hun held in, maar ik hoop dat het rechtse kabinet ze in zal laten zien dat de rechtse manier absoluut niet de oplossing is.
Racisme zal ook wel nooit helemaal verdwijnen.
Ik denk ook niet dat het een vorm van racisme is, maar meer een vorm van discriminatie en het deel uitmaken van een groep.
Op zich ook niet zo gek, want waarschijnlijk discrimineer ik zelf ook.
Is het niet tegen bepaalde buitenlanders dan wel tegen racistische skinheads.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:09
Verwijderd
Citaat:
RuffThugg schreef:

Die film gaat over dat mensen zich van het nazisme afkeren, ze zien het licht, en dan zegt zo'n gast bij favoriete film: American History X(of had een plaatje van die gast neergezet ofzo).

Beetje vaag.
ja maar in die film zingt zo'n vette nazi figuur in de auto een liedje, en die tekst zingt ie
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:54
Talon
Talon is offline
Citaat:
danique2 schreef:

ja maar in die film zingt zo'n vette nazi figuur in de auto een liedje, en die tekst zingt ie
en dat nummer bestond trouwens al voor die film, en heeft in principe niks met die film te maken..
hoewel zo'n figuur als op die cu2 site het waarschijnlijk daar vandaan zal hebben

opmerking: ik zie op dit forum wel allemaal psychologen en toekomstige politici..
Als ik dit zo lees, hebben we allemaal al gestudeerd en doorgronden we iedereen met gemak..

knap hoor
Reageren

Regels voor berichten