Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2007, 13:31
Verwijderd
Wat maak jij dit jaar voor een surprise?

Ik ben net als alle andere jaren, compleet inspiratieloos!
Advertentie
Oud 14-11-2007, 13:40
Verwijderd
Ik moet nog informatie inwinnen.
Oud 14-11-2007, 14:06
flyaway
flyaway is offline
Nog even chantagemateriaal verzamelen.
Oud 14-11-2007, 14:08
Missy
Missy is offline
Ik heb voor iedereen in huis een gedicht gemaakt. Vooral flauwe gedichten.
Erbij een hele kleine surprise of ding.

Mijn zusje heeft voor een klasgenootje een dolfinarium gemaakt. Daar heb ik haar mee gehopen. Ouderwets knutselen.
Oud 14-11-2007, 14:17
Verwijderd
Een theezak en een chalet
Oud 14-11-2007, 14:40
snoopy
snoopy is offline
Geen surprises meer gelukkig. Alleen nog een berg gedichten!
Oud 14-11-2007, 14:55
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ik wilde dit topic maken zat ik net te lang op school.

maargoed ik heb dit topic al 2 weken gemist
en ik bedacht net in de trein eidelijk de goede dingen.

suprise 1 een dino ei. met kippengaas en papier masche. dan lijm uit een spuitbus er overheen en door de confetie rollen. binnen in de kadootjes.

suprise 2 van piepschuim de letters anubis en het tekentje. ik die letters wat raadseltjes die met het progamma te maken hebben. en daar komt dan een woord uit waar het kadoortje ligt.

Mijn eerste idee de neopet kiko maken (daar was ik al aanbegonnen dat word nu het ei)
Oud 15-11-2007, 12:14
tuttebel
tuttebel is offline
ik moet iets voor een jochie van 9 maken met de cadeauwens: 'een ajaxpuntenslijper' en als hobby waterscouting (duh).

dus ikben nog redelijk inspiratieloos!
Oud 15-11-2007, 12:18
Verwijderd
Een hele grote Ajaxpuntenslijper (of juist Feijenoord... )?
Of iets wat te maken heeft met waterschouting?
Oud 15-11-2007, 13:11
Laura_86
Laura_86 is offline
Haha, wat is waterscouting?!! Ik had laatst een heel leuk idee voor een vriendin van mij die iets moet maken voor een jongetje die van vissen houdt. Misschien dat je het idee kunt gebruiken. Hier komtie:

Pak een grote kartonnen doos die je bekleed met sinterklaaspapier. In de doos doe je allemaal blauw papier in proppen/gefrommeld = water. Je koopt wat kleine dingetjes, zoals een ajaxpuntenslijper, die je inpakt. Over het cadeautje plak je aan beide kanten een vis van papier (cadeautje in het midden). Je legt de visjes in het 'water' en maak een haakje aan de visjes (paperclip of ijzerdraad). Maak vervolgens een hengel van een stok, touw en paperclip.
Laat het jongetje de visjes opvissen met de hengel.

Tip: stop er een paar fopcadeautjes in, waarin je een gedichtje doet van 'hahaha, deze piet heeft geflopt, hij heeft je gefopt' of iets dergelijks.

Goed idee?
Oud 15-11-2007, 13:14
Laura_86
Laura_86 is offline
Wel jammer dat ik zelf geen surprises moet maken. Mijn vriendinnen en ik doen
altijd het 1 euro-spel, waarbij je een aantal cadeautjes van een paar euro moet kopen en inpakken en vervolgens met een dobbelsteen moet gooien om cadeautjes te winnen/af te pakken/ uit te pakken/ te ruilen etc...

Ook heel erg leuk hoor!
Oud 15-11-2007, 17:01
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik ben totaal inspiratieloos, jongentje van scouting, met als hobby scouting.. en wil een kampdeken... wat moet ik er mee??
Oud 15-11-2007, 18:37
naam ingebruik
Citaat:
Ik ben totaal inspiratieloos, jongentje van scouting, met als hobby scouting.. en wil een kampdeken... wat moet ik er mee??
scouting suprise's zijn altijd heel leuk
daar word er meestal bijgezegt niet in gewapend beton

Je kunt een klimwant maken.
Je neemt een doos. een langwerpige daar doe je dan het kadoortje in. die doos doe je aan de ene kant blokjes van papier ofzo inverschillende kleuren en maten op aan de andere kant doe je schuin 2 stukken buis of stok zodat het kan staan

zo iets dus

Oud 15-11-2007, 19:37
marrel
marrel is offline
Voor het eerst sinds groep 8 basisschool moet ik weer surprise knutselen, dat is eh 7 jaar geleden ofzo Ik weet het echt niet. Heb een vriendin die ik opzich nog niet zo heel goed ken, ze is 19 en gewoon een leuke meid maar verder weet ik ook niet veel bijzonders over dr behalve dat ze gedanst heeft en houd van musicals
Oud 16-11-2007, 18:01
naam ingebruik
Citaat:
Voor het eerst sinds groep 8 basisschool moet ik weer surprise knutselen, dat is eh 7 jaar geleden ofzo Ik weet het echt niet. Heb een vriendin die ik opzich nog niet zo heel goed ken, ze is 19 en gewoon een leuke meid maar verder weet ik ook niet veel bijzonders over dr behalve dat ze gedanst heeft en houd van musicals
dan moet je mischien iets doen wat echt bij sinterklaas hoort
sinterklaas zwartepiet een schoen of stoomboot
Oud 16-11-2007, 18:15
Verwijderd
Surprise doe ik niet aan. Wat heb ik een gruwelijke hekel aan knutselen. Aangezien er bij ons meer mensen zo over denken is de keuze tussen een surprise en een gedicht of alleen een gedicht, maar dan wel een echt fatsoenlijk lang gedicht. Die laatste heeft dus mijn voorkeur. Daar ben ik altijd binnen een kwartier mee klaar.

O ja, met vrienden ook nog sinterklaas. Daar moet ik wel een surprise in elkaar knutselen helaas.
Oud 16-11-2007, 18:15
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
of je maakt een supertuttig dansjurkje
Oud 16-11-2007, 19:20
Verwijderd
Vanaf groep 5 op de basisschool surprises gemaakt sinds vorig jaar ook thuis maar dan met kerst...vinden ze de sfeer leuker.
- in groep 5 ; een laars voor een klasgenoot
- in groep 6; geen idee wat ik toen heb gemaakt
- in groep 7 een computerbeeldscherm een toetsenbord en muis met snoeren zelf gemaakt dit heb ik op een houten plaat bevestigd.
- in groep 8: een gameboy voor een jongen die hier verslaafd aan was.
- in de eerste een short voor in de keuken met allemaal vakjes voor mijn mentor die toen verzorging gaf.
- vorig jaar had ik mijn moeder getrokken en heb ik een hele grote stofzuiger gemaakt dmv. een grote doos (van kerstpaket van schuitema bedekt met groen papier omdat die van ons ook groen was... 4 wielen gemaakt van hout, een stofzuigersslang van een pvc buis die ik heb verbogen met een brander..bedekt met zilverfolie...aan de onderkant van de buis zit het voetstuk die heb ik gemaakt van een platte doos waar een styltang in heeft gezeten.
de stofzuiger en de stang aan elkaar gemaakt door middel van wc rollen...en de cadeautjes er natuurlijk in.

Voor dit jaar hebben we nog geen lootjes getrokken maar zit vol met ideeen...
Voor mijn vader een beertender met glas of een grote filmklapper mogelijk van hout...
voor mijn broertje Kratje bier maken met een groot glas, een zwembad, laptop of iets van een hamer met een grote E van internetexplorer omdat ie graag websites mag bouwen.
voor mijn moeder of iets met puzzels of een hart van gesmolten chocola in een mooie doos.(cadeautjes in huis verstopt) wat in de doos past maakt ik erin.

Liefs Nicole
Oud 18-11-2007, 16:57
Verwijderd
Vorig jaar had ik voor mijn broertje een kijkdoos met daarin een bos met dieren (vossen, beren en een vogel waar je voor aan een touwtje moest trekken en dan vloog hij door het bos heen) gemaakt en dat vond hij heel erg leuk, hij wilde hem niet openmaken en dat vond ik wel een compliment. Dit jaar gaan we bowlen, dus geen cadeautjes meer. Ook gezellig denk ik!
Oud 18-11-2007, 21:45
drukknoopje
drukknoopje is offline
Pff ik heb nog geen idee. Waarschijnlijk iets met auto's of gereedschap, want autoliefhebber.
Oud 21-11-2007, 09:11
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik ga een beer maken, denk van papiermache of gewoon van dozen...

Of misschien ga ik wel een groot insigne maken ook wel typisch scouting... ik ben hier eigelijk gewoon te slecht in
Oud 21-11-2007, 10:29
snoopy
snoopy is offline
Ik was trouwens een keer heel teleurgesteld. Met lootjes trekken had ik een klasgenoot die als hobby alleen maar 'voetbal' had staan. Ook wilde hij voetbalplaatjes hebben. Dus ik maakte als surprise een mooie voetbal. Op het moment dat ie z'n surprise uitpakt zegt ie: 'nee he... alweer een voetbal!'

En ik had nog wel zo m'n best gedaan
Oud 21-11-2007, 10:55
Verwijderd
Ik heb mn vader met surprise, en ga een paarse broek maken. ... Lang verhaal Maar het wordt wel leuk, ik hou wel van surprises
Oud 21-11-2007, 12:33
Verwijderd
Ik heb een megagoed idee sinds gisteren. Moet alleen nog even bedenken hoe ik het tot uitvoering laat komen .

verder: Ik heb het broertje van mijn vriend, en hij houdt van muziek en hij wil de 'volwassen' vragen van triviant voor sinterklaas. Goed, dat kan geregeld. Ik ga dus zo'n ouderwets muziekdoosje maken, helemaal beplakt met triviantvragen etc. en dan als ie het open doet met een raar muziekje. Dat ga ik maken door zo'n kaart met geluid te verknippen en erin te plakken. Alleen nog even bedenken wat voor een doosje ik ga maken en hoe. Heb wel net zo'n sieradendoosje over, maar weet niet of ik die kan gebruiken die is wel wat klein. Klein maar fijn?
Iemand dus enig idee?
Oud 21-11-2007, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Ik was trouwens een keer heel teleurgesteld. Met lootjes trekken had ik een klasgenoot die als hobby alleen maar 'voetbal' had staan. Ook wilde hij voetbalplaatjes hebben. Dus ik maakte als surprise een mooie voetbal. Op het moment dat ie z'n surprise uitpakt zegt ie: 'nee he... alweer een voetbal!'

Het allergaafste wat ik ooit heb gemaakt als surprise is een kasteel, inclusief ophaalbrug die het echt deed. Omdat ik het zo zonde vond om mijn klasgenootje (kasteelfreak, natuurlijk) het hele geval kapot te laten maken stopte ik het cadeautje in de gevangenis, waarvan alleen de papieren tralies doorgeknipt hoefden te worden om erbij te kunnen.
Voor mij was er dat jaar niet veel aan, helaas, ik kreeg een ijsbakje (Hertog) met een met vlaggetjes behangen touwtje eraan gespannen. De stoomboot, yay.

Dit jaar weet ik nog niet wat ik zal gaan maken voor thuis.
Advertentie
Oud 21-11-2007, 22:01
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Het allergaafste wat ik ooit heb gemaakt als surprise is een kasteel, inclusief ophaalbrug die het echt deed. Omdat ik het zo zonde vond om mijn klasgenootje (kasteelfreak, natuurlijk) het hele geval kapot te laten maken stopte ik het cadeautje in de gevangenis, waarvan alleen de papieren tralies doorgeknipt hoefden te worden om erbij te kunnen.
Voor mij was er dat jaar niet veel aan, helaas, ik kreeg een ijsbakje (Hertog) met een met vlaggetjes behangen touwtje eraan gespannen. De stoomboot, yay.

Oh ja... het jaar dat ik mijn allermooiste surprise had gemaakt wachtte mij ook een desilusie. Ik kreeg namelijk een bak met smerig spul erin zodat ik met mijn hand door de zooi moest om een cadeautje te pakken. Het stelde niet eens iets voor...
Oud 22-11-2007, 11:15
Verwijderd
Citaat:

Das dan ook zijn eigen fout...

Ik probeer ook altijd wat moois te maken (leukst vond ik een mega dokter bibber met zwaailicht als je de zijkant van zo'n opening aanraakte)...krijg regelmatig is sufs terug (iets waar je niet uit kunt op maken wat het is (maak dan wat anders), iets vies of wat dan ook), maar het maken vind ik eigenlijk toch het leukst.

Dit jaar ga ik, denk ik, een soort poppenhuisachtig iets maken met daarin allerlei attributen uit het leven van mijn tante. Wat ik met het cadeautje doe weet ik nog niet...

Laatst gewijzigd op 22-11-2007 om 11:59.
Oud 22-11-2007, 11:37
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:

Ik heb zelf een keer een paard uit triplex gefiguurzaagd en geverfd, met genaaide stoffen zakjes aan het zadel waar de cadeautjes in zaten. mijn klasgenootje vond het geweldig (was helemaal fan van paarden). Dat jaar kreeg ik zelf een geknutselde boekenkast, dat vond ik ook leuk.
Van mijn vader heb ik een keer een zelfgemaakt konijnenhok met gefiguurzaagde konijnen gekregen, waarbij dan tussen het hooi de cadeautjes lagen. Dat hok heb ik echt nog jaren op mijn kamer gehad .
Bij surprises op de middelbare school had ik altijd pech: ik keer een keer een geknutselde tank die een konijn kapot schoot (ik had opgeschreven dat konijnen mijn lievelingsdieren waren, en de knutselaar vond oorlog helemaal geweldig) en een keer een rol papier met een punt eraan, die moest doorgaan voor een potlood.

Edit: Oh, en bij de eerste keer surprise op de basisschool heb ik het voor elkaar gekregen om een voetbal te papier-mache-en die niemand open kreeg . De concierge moest er uiteindelijk aan te pas komen.
Oud 22-11-2007, 12:46
Verwijderd
Hhaha, suprises is tof

Ik heb is voor papa een megamobieltje gemaakt, met goudverf geverft en ook is een klok, omdattie stiklaat thuis was steeds, was wel tof!

In groep 5 heb ik een nepboeket bloemen gemaakt, was wel heel tof. hoorde in groep 8 dat ze nog steeds bij dat meisje op de kamer stonden Ik kreeg toen een paardenstal als er iemand geen paardenfreak is ben ik t , maar dat terzijde..
In groep 6 heb ik een hele kist met boeken gedaan, boeken met papiermache dichtgeplakt, kadootje derin, was ook wel tof.
Ik geloof dat ik een grabbelton terug kreeg
In groep 7 heb ik een supermooi hobbelpaard gemaakt, was echt tof en heel mooi gelukt *al had ik t om een of andere vage reden rood geverfd*, maar ze vond het heel mooi. Ik kreeg een korfbalpaal terug, wat wel grappig was, maar keigammel
In groep 8 heb ik een hele computer gemaakt, met beeldscherm waar ik de kast van had en een echte muis met muismat en alles. Ik had toevallig de jongen die mij ook had, en ik kreeg een rode doos met geel kruis erop... het boek van sinterklaas
In de eerste had ik een octopus gemaakt, ook nog best veel werk in gestoken, was ook wel leuk. Wat ik kreeg (nog wel van mn mentor), een grabbelton
En verder meen ik me te herrineren dat ik nog is een octopus heb gemaakt, een keer een supermooie walvis *van papiermaché ook, dees keer wel gewoon zwart*

En dit jaar ga ik een braam maken. met ammel ballonnen en die dan papiermachén. Ik weet alleen niet of t slim is om eerst die ballonnen te papier machen en dan aan elkaar te maken, of eerst de ballonnen aan elkaar maken.. iemand ideeen?
Oud 22-11-2007, 13:11
RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
een PANIC button voor me moeder. omdat ze aan het leren hyven en computeren is, en telkens hysterisch wordt als het niet lukt.
Oud 22-11-2007, 14:20
Verwijderd
Dit jaar heb ik mijn vader getrokken met lootjes trekken.
Hij heeft een kurkentrekker gevraagd en daar heb ik de volgende surprise bij bedacht.
Hij krijgt een wijnfles met een zelfgemaakt etiket, met een gedicht erbij dat de sint weet dat ie van wijn houdt en deze fles wel bij 'm vond passen.
De fles wijn is echt leeg en ik doe er dan een gedicht in dat de piet die de fles wijn moest inpakken zo benieuwd was naar de wijn dat ie een slokje heeft genomen (en vervolgens dat zo lekker vond dat ie de hele fles heeft leeggedronken) het gedicht eindigt met een tekst dat die snel opzoek is gegaan naar wat anders en dat m'n vader dat later nog krijgt.
In de 2de ronde pakjes (wij hebben altijd meerdere rondes) krijgt hij dan een pakje met een gedichtje dat Piet uiteindelijk een kurkentrekker voor 'm heeft gekocht.

Voor m'n ouders speel ik nog met een idee om een handboek voor ze te maken over hoe ze de PC moeten overleven nu hun dochter niet meer thuis woont (ben recentelijk het huis uit gegaan en heb met enige regelmaat m'n ouders aan de lijn als de PC weer eens iets doet wat ze niet begrijpen)
Ik weet alleen niet of dat niet te flauw is, het moet geen schop na worden. Daarnaast weet ik ook niet of ik er genoeg tijd voor heb, ik moet ook nog wat kado's kopen voor m'n neefjes, dus ik ben nog wel even bezig
Oud 22-11-2007, 18:36
Verwijderd
Pff ik weet het niet zo goed. Mijn zus is net terug uit Thailand, dus daar wil ik iets mee doen. Ik weet alleen niet zo goed wat; weinig tijd, geen knutselspullen op mijn kamer; moet in de trein meegenomen kunnen worden. Lastig.
Oud 23-11-2007, 08:03
HelloKitty3
HelloKitty3 is offline
Wie kan me helpen er waren paar kinderen die hebben een supriseavond georganiseerd en ik doe dan mee maare ik heb een jongen getrokken.....maar ik zou niej weten wat ik voor hem moet maken ik weet alleen dat hij van waterpolo houdt....

Wie kan me helpenn....?
Oud 23-11-2007, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Wie kan me helpen er waren paar kinderen die hebben een supriseavond georganiseerd en ik doe dan mee maare ik heb een jongen getrokken.....maar ik zou niej weten wat ik voor hem moet maken ik weet alleen dat hij van waterpolo houdt....

Wie kan me helpenn....?
Misschien kun je iets maken in de vorm van een waterpolocap. Deze dragen ze tijdens alle wedstrijden. zijn het kleine cadeautjes, dan kun je ze misschien kwijt in de oorbeschermers.

Oud 23-11-2007, 14:45
HelloKitty3
HelloKitty3 is offline
Citaat:
Misschien kun je iets maken in de vorm van een waterpolocap. Deze dragen ze tijdens alle wedstrijden. zijn het kleine cadeautjes, dan kun je ze misschien kwijt in de oorbeschermers.

[afbeelding]

Jah dat lijkt me een goed iedee alleen hoe moet ik het maken dan.......
Oud 23-11-2007, 18:30
Verwijderd
Ik maak voor mijn jongste zusje, die een rijke fantasie heeft en bovendien dol is op fantasyfilms, een spel getiteld "Everland" (wat origineel!). Dit spel zit ongeveer hetzelfde in elkaar als Ganzenbord en ze moet zo snel mogelijk in Spectre zien te komen (uit Big Fish), daar moet ze dan Norther Winslows gedicht afschrijven. Pas dan mag ze haar cadeautje uitpakken. En onderweg kan ze ook nog gevangen worden door Orks, weggetoverd worden door Voldemort, door de tijd reizen net als Donnie Darko, en dankzij het drankje van Shrek een fotomodel met zeer lange benen worden waardoor ze twee keer zo snel gaat. En nog wel meer.
En de pionnetjes zijn kaasjes (omdat ze iedereen altijd 'kaasje' noemt, raar kind ); geraspte kaas, hamkaas, paprikaas en brie. En de dobbelsteen is ook een blok kaas.
Oud 23-11-2007, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Van mijn vader heb ik een keer een zelfgemaakt konijnenhok met gefiguurzaagde konijnen gekregen, waarbij dan tussen het hooi de cadeautjes lagen. Dat hok heb ik echt nog jaren op mijn kamer gehad .
Bij surprises op de middelbare school had ik altijd pech: ik keer een keer een geknutselde tank die een konijn kapot schoot (ik had opgeschreven dat konijnen mijn lievelingsdieren waren, en de knutselaar vond oorlog helemaal geweldig)
Ah wat stom! Die tank.
Maar dat konijnenhok klinkt wel heel gaaf

Citaat:
Papier mache? Of van stof, dat kan ook.

Citaat:
Ik maak voor mijn jongste zusje, die een rijke fantasie heeft en bovendien dol is op fantasyfilms, een spel getiteld "Everland".
Wat leuk!

Ik ga iets maken van papier mache, ben er nog niet helemaal uit wat, ik denk een schaalmodel van mijn vader, met een shirt aan met het logo van zijn bedrijf er op. (Beetje inspiratieloos, maar goed, hij besteedt wel veel tijd aan zijn werk, dus het past wel goed).
Oud 23-11-2007, 20:28
tuttebel
tuttebel is offline
kheb voor t joch van 8 dat een ajaxslijper wil, een spongebob met ajaxshirt gemaakt. (want hij kijkt ook graag spongebob). en je moet in zn mond graaien naar t kado.
niet erg uitgebreid, en was binnen een uur klaar, maar wat wil je voor een 8jarige die je nauwelijks kent.
Oud 24-11-2007, 10:09
Sherco
Sherco is offline
Ik heb dit jaar de nieuwe vriendin van mijn beste vriend. Ze kent ons nog niet zo lang en ze is ook de jongste, dus ik heb een quiz gemaakt met allerlei idiote vragen over ons, die zij dan moet beantwoorden. Goede manier om zowel haar als de rest van mijn vrienden te pesten
Oud 25-11-2007, 22:35
Lunatik
Lunatik is offline
Citaat:
Pff ik weet het niet zo goed. Mijn zus is net terug uit Thailand, dus daar wil ik iets mee doen. Ik weet alleen niet zo goed wat; weinig tijd, geen knutselspullen op mijn kamer; moet in de trein meegenomen kunnen worden. Lastig.
Een bak rijst, als ik mijn vriendinnetje moet geloven kon ze geen rijst meer zien na die maand in thailand
dus maak een schaal en maak rijstkorrels van papiermache
Oud 25-11-2007, 22:41
Lunatik
Lunatik is offline
Citaat:
Een bak rijst, als ik mijn vriendinnetje moet geloven kon ze geen rijst meer zien na die maand in thailand
dus maak een schaal en maak rijstkorrels van papiermache
Oud 26-11-2007, 12:24
Verwijderd
Bedankt voor de tip, maar ik denk dat dat hem niet gaat worden. Ik ga van oude schoenen en slippers een jungle maken, heb ik besloten.
Oud 26-11-2007, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Ik zou iets proberen met een badmuts of papiermaché!
Oud 26-11-2007, 16:02
Verwijderd
Iemand nog een leuk idee voor een surprise die te maken heeft met kauwgom?
Oud 26-11-2007, 16:06
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Iemand nog een leuk idee voor een surprise die te maken heeft met kauwgom?
Een hoofd papier-mache-en en uit de mond een knalroze opgeblazen ballen laten komen
Oud 28-11-2007, 18:35
Verwijderd
Ik kom er niet helemaal uit wat ik dit jaar zal knutselen.

Ik heb iemand die pizzaborden wil, dus daar heb ik er 2 van gekocht en zelf versierd met verf.
Maar hoe zal ik dit 'verpakken'? Wat is leuk...
Ik dacht zelf aan een stapel pizzadozen of een tafeltje met 2 pizza's met 2 pizzaborden van papier maché erop. En dan de gekochten pizzaborden in de geknutselde pizza's stoppen zegmaar
Maar ik vind het niet echt geniaal ofzo..

Help me!
Oud 29-11-2007, 13:26
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Ik heb dit jaar alweer m'n vriend getrokken voor suprise.

Ik heb er 3 weken over gedaan om te bedenken wat ik ga maken. Het idee is nu een lego poppetje te maken, met zijn uiterlijk erin verwerkt zeg maar. (Hij vind lego nog steeds 'VET'', niet dat ie dr nog meer speelt ofzo )
Ik was een heel eind op weg maar toen besloot te klei te gaan brokkelen en viel heel het ding uit elkaar

Dus ik heb nu nog een week voor de suprise en het gedicht.. Kadootjes heb ik gelukkig al
Oud 29-11-2007, 13:29
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
Ik kom er niet helemaal uit wat ik dit jaar zal knutselen.

Ik heb iemand die pizzaborden wil, dus daar heb ik er 2 van gekocht en zelf versierd met verf.
Maar hoe zal ik dit 'verpakken'? Wat is leuk...
Ik dacht zelf aan een stapel pizzadozen of een tafeltje met 2 pizza's met 2 pizzaborden van papier maché erop. En dan de gekochten pizzaborden in de geknutselde pizza's stoppen zegmaar
Maar ik vind het niet echt geniaal ofzo..

Help me!
Misschien een 'vriezer' maken en daar lege pizzadozen in doen, en dan in 2 dozen zo'n bord doen? En in de lege verpakkingen een klein gedichtje doen met wat onzin waarom die doos niet goed is?
Oud 29-11-2007, 13:35
Verwijderd
Citaat:
ik weet alleen dat hij van waterpolo houdt....

Wie kan me helpenn....?
Een bal, een speelveld (lekker met gel ) en/of een doel, ...?
Lijkt me een stuk makkelijker dan capjes.

@MadameMinke: Gaaf.

@Jinna: Een pizza?

@Maanmeisje: Zo'n poppetje lijkt me ook vrij eenvoudig van doosjes te maken?

Ik heb uiteindelijk het 'naambordje' van Parc Güell een 'nagemaakt', maar dan met de naam van mijn tante er op ipv 'Parc' of 'Güell'.
Oud 29-11-2007, 13:45
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
@Maanmeisje: Zo'n poppetje lijkt me ook vrij eenvoudig van doosjes te maken?
Het probleem is dat ik m'n kadootjes aangepast heb aan die eerste suprise. Ik wilde een best zwaar kado in het hoofd doen en daar dan overheen een hoed/muts oid. Alleen ben ik nu bang dat het te zwaar word voor een kartonnen poppetje.

Maar goed, ik ga het gewoon proberen, anders verzwaar ik de onderkant wel met iets zodat ie alsnog blijft staan.

Regels voor berichten