![]() |
|
![]() |
Mijn naam is S. Sahin.
Per juni 1998 heb ik mijn Havo afgerond. Vervolgens heb ik de opleiding HBO-bedrijfseconomie gevolgd, die ik per juni 2002 met succes heb afgerond. Vervolgens heb ik aan de Nivra-Nyenrode mijn batchelor in Accountancy titel behaald. Momenteel ben ik bezig met de eindfase van mijn docotraal/postdoctoraal opleiding Accountancy aan de Erasmus te Rotterdam. Naast mijn opleiding heb ik diverse functies bekleed in de branch Accountancy en Algemeen Financien. Ten slotte ben ik goed onderbouwd met belastingachtergrond. Naast mijn opleiding aan de Erasmus ben ik tevens bezig met Fiscale Economie aan Fontys Hogescholen en ben werkzaam bij de branche belastingen. Zoals uit mijn achtergrond blijkt kan ik een goed hulp zijn in bijles/priveles van de volgende vakken; - Boekhouding - Adminsitratieve Organisatie - Controle Beginselen - Bedrijfseconomie - Belastingrecht IB/ LB / OB - Wiskunde (met name A) - Statistiek - Overige economische vakken (zoals algemene economie en Handelwetenschappen etc) - Externe Verslaggeving (zowel op niveau van Accountancy- als Bedrijfseconomie opleiding) Het niveau is bedoeld voor Middelbare school / MBO / HBO. Mocht u behoefte hebben aan bijles/ prive les in de bovenstaande vakken, dan garandeer ik je dat je bij mij op het juiste adres bent. Het gaat hierbij om regio Den Haag Voor vragen kunt u contact met me opnemen op e-mail adres; senol_sahin1000@hotmail.com Mvgr S. Sahin |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|