Advertentie | |
|
![]() |
|
Het enige wat ik weet wat nuttig voor je zou kunnen zijn is dat je minder formulieren, vergunningen, etc nodig hebt als je een bus om laat keuren tot vrachtwagen. Voor een bus heb je vrij veel vergunningen nodig die ook nog eens behoorlijk prijzig zijn. Als je hem om laat keuren tot vrachtwagen heb je echter wel iemand met een C-rijbewijs nodig om erin te rijden ipv met een D-rijbewijs, ik weet niet of dat een probleem is.
Zelf ben ik van plan om met vrienden een oude lijnbus op te kopen en die om te bouwen naar camper om mee op vakantie te gaan dus vandaar dat ik dit soort dingen aan het uitzoeken ben.
|
![]() |
nouja, die bus die we nu hebben gekocht werd ook omgebouwd tot camper, om het oostblok rond te touren met een band, ze waren al een eindje op weg, maar toen hebben ze mot gekregen..
ook een oude lijnbus. alleen ze wilde hem helemaal restaureren, de bodem dak beplating enz. hebben ze al gedaan alleen de electronica nog niet en dat gaat ook nooit meer iets worden, de verlichting enz. maja we willen hem toch verzekerd laten rijden, vandaar de vraag hoe dat zit als we het tot aanhanger achter een traktor willen maken... |
![]() |
||
Citaat:
|
Een notariele vereniging oprichten kost heel veel geld, je moet namelijk statuten opstellen bij de notaris en dat is echt een kostenpost van honderden, misschien wel duizend euro. Bovendien geldt dat zodra je iets fout doet je nog steeds verantwoordelijk kan zijn (daarom hebben veel besturen ook een bestuursaansprakelijkheidsverzekering) en al helemaal als je bewust de wet overtreedt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel III Gimme more beer | 500 | 29-09-2006 14:00 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 | |
De Kantine |
Het boemerangeffect: Waarom Amerika gehaat wordt niceman1984 | 67 | 16-04-2004 21:13 | |
Psychologie |
Hulpverlening aan ex-sekteleden? Dying Bride | 10 | 11-04-2004 20:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plannen voor militaire inmenging op het eiland (Ogen VS gericht op Cuba) niceman1984 | 24 | 04-12-2003 00:17 | |
Algemene schoolzaken |
Oproep tot algehele scholieren/studenten-staking! Rabbi Daniel | 6 | 09-12-2001 14:37 |