Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, aart FTW! Echt jammer dat hij het niet meer doet. Wij mochten vroeger altijd tijdens het eten naar de intocht kijken, en dan aten we altijd pannenkoeken. Nog steeds krijg ik zin in pannenkoeken tijdens bv het sinterklaasjournaal!
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Aart Staartjes is de beste inderdaad ![]() |
![]() |
|
De intocht keek ik bij mijn ouders altijd op de tv, met warme worstenbroodjes, thee en kruidnoten
![]() Ik schijn ooit bij de echte intocht te zijn geweest toen ik heel klein was, maar daar kan ik me niks van herinneren. Tot en met vorig jaar was ik al jaren zwarte piet bij de intocht in het dorp waar mijn ouders wonen (en ik woonde). Vorig jaar ben ik hier in de stad niet naar de intocht geweest, omdat ik niet wist wanneer die was. Dit jaar weet ik dat sint om 13.00u op zaterdag aankomt (hoe stom: dan is de intocht op tv nog niet eens voorbij!), maar ik denk niet dat ik erheen ga. |
![]() |
|
Ik keek het vroeger altijd. Met Aart Staartjes was idd leuk! Wel stom dat de wegwijspiet (/hoofdpiet?) weg is. Ik heb het de laatste 3 jaar sowiso niet meer gezien omdat ik altijd moet werken, evenals bij de intocht hier in het dorp. Best jammer want zou me er nogsteeds mee kunnen vermaken denk ik.
|
mijn vriendin gaat lekker kijken, ik blijf lekker ronken in m'n nest. dahaaag, sinterklaas....
Ik ben net een aap op de berg in gibraltar: kom op met die (peper)nootjes (en cadeautjes!) en voor de rest; val me niet lastig! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben dan met het dispuut op weekendje. Denk niet dat ik er veel van zal zien, maar je weet maar nooit. Vroeger keek ik altijd en ook toen ik niet meer geloofde. Geweldig <3 Meneer Aart is echt mijn presentator, omdat die er was toen ik klein was enzo. Hij hoort er voor mijn gevoel bij
![]()
|
Ik woon in Groningen aan de gracht en hij kwam hier vlak onder mijn raam langs. 't was wel spannend deze keer, want er sloeg een kano met een Piet om
![]() ![]() Wat wel gaaf was was een jongetje met een tekening aan een hengel, die hij over de gracht naar Sinterklaas toe wist te krijgen.
||
Citaat:
![]() Ik heb het net op televisie gezien. Met broodjes en al, traditie ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Ik heb het ook helemaal gekeken. Ik hou totaal niet van Sinterklaas, maar de intocht vind ik altijd leuk.
|
Ik heb ook de intocht gekeken met vriendjelief (hij drentelde wel een beetje) en pannenkoeken. Precies zoals het hoort
![]()
|
Ik heb nog steeds dat liedje in mijn hoofd van die meisjes in klederdracht of zo die zongen en zo heen en weer sprongen en waarvan je de tekst niet eens kon verstaan
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Geef de forummer boven je de naam van een bepaalde Piet! Negrotiator | 392 | 22-11-2003 19:44 |