Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2008, 20:51
Verwijderd
Ik zie steeds reclame op Net5 dat het binnenkort begint. Een serie over een advocaat met een hersentumor die daardoor visioenen heeft en in plaats van werken om het geld echt mensen gaat helpen.

Iemand die het kent? Is het leuk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2008, 22:24
Balance
Balance is offline
Klinkt suf
Oud 04-11-2008, 12:48
Nothing
Nothing is offline
Jaaaa! Ik kijk het, en vind het ook een leuke serie!!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 12:57
Verwijderd
Als het maar geen dinsdagavondserie wordt
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 08:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat zit er wel dik in natuurlijk.
Oud 10-11-2008, 20:25
Verwijderd
Het komt vanaf maandag 24 november, maar ik weet niet hoe laat.
Ik hoop echt heeeeeeeel erg dat het in plaats van de co-assistent komt..

edit: ja dus! om 21.30
Ik zag net een langer voorstukje en het doet me denken aan Ally McBeal. Maar dat heb ik nooit echt gevolgd dus ik kan er best naast zitten. Maar hij ziet dingen die er niet zijn en het is op een advocatenkantoor. Was dat bij Ally McBeal niet ook allebei?

Laatst gewijzigd op 10-11-2008 om 20:35.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2008, 09:09
Verwijderd
Ja, dat was bij Ally McBeal allebei.

Als het net zo hilarisch is vind ik het prima, maar ik vrees het ergste.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 21:17
Verwijderd
Ik vind het best leuk! Valt me heel erg mee
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 21:26
Verwijderd
Ik vond het erg leuk!
Ook leuker dan ik gedacht had, dus ik ga het zeker volgen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 09:13
Verwijderd
Het leek mij stom, maar ik zag het toevallig beginnen en vond het meteen erg leuk. Ik blijf kijken.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 15:06
AlopiA
AlopiA is offline
Ik vond het ook erg leuk, ik blijf ook kijken.
Oud 25-11-2008, 17:23
Verwijderd
Ik had ook echt gedacht dat het heel stom was, maar ik ben nu al benieuwd naar volgende week
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 08:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond het wel leuk, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Ga het wel weer kijken volgende week
Oud 09-12-2008, 16:07
Verwijderd
Ik heb het wel weer gehad met de visioenen op irritante momenten.

En dat noemt zich 'God'. :')
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 14:17
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Ik heb het wel weer gehad met de visioenen op irritante momenten.

En dat noemt zich 'God'. :')
Dat noemt zich geen God, dat wordt profeet genoemd door de nep-chinees van de accupunctuur.

Ik vind het nog steeds wel leuk
Oud 10-12-2008, 19:21
Verwijderd
Ik spreek dan van de Visoenenverstrekker uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 21:45
AlopiA
AlopiA is offline
Ik vind het nog steeds leuk. En ik hoop dat 'ie weer terug gaat naar Taylor, en ook dat 'ie wat krijgt met dinges die hem zoende vandaag <3333
Toch maar met dat lieve meisje, en dan Taylor gewoon maar vriendjes.
Oud 06-01-2009, 16:21
Verwijderd
Ja.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 17:32
McGrijns
McGrijns is offline
Het enige aan die serie wat ik niet helemaal kan waarderen is dat Eli het niet doorheeft als hij een visioen krijgt. Je zou zeggen dat zo'n succesvolle advocaat zich ook wel bewust is dat die draken er niet echt zijn.
Oud 06-01-2009, 18:54
Verwijderd
Precies. Ik denk dan ook: negeer die draak gewoon. Maar wellicht is het als een droom, dan buk je ook als een draak op je af komt vliegen, terwijl je toch weet dat draken niet bestaan.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 19:21
McGrijns
McGrijns is offline
Citaat:
Precies. Ik denk dan ook: negeer die draak gewoon. Maar wellicht is het als een droom, dan buk je ook als een draak op je af komt vliegen, terwijl je toch weet dat draken niet bestaan.
Dat is ook de enige reden die ik kon bedenken, maar toch vind ik het zwak. Hij is immers wel gewoon bij kennis.
Oud 06-01-2009, 19:51
Nothing
Nothing is offline
Citaat:
Dat is ook de enige reden die ik kon bedenken, maar toch vind ik het zwak. Hij is immers wel gewoon bij kennis.
Maar dat is het zelfde als jij in zo'n 3D bios zit met zo'n bril op.. Als er iets op je af zou komen zou je ook bukken, het is gewoon een natuurlijke reactie om te bukken als er iets op je af komt..
Zou er nor gekker uit zien als hij alles wat hij mee maakt gewoon op zich af laat komen omdat hij weet dat het toch niet echt is..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 21:16
McGrijns
McGrijns is offline
Citaat:
Maar dat is het zelfde als jij in zo'n 3D bios zit met zo'n bril op.. Als er iets op je af zou komen zou je ook bukken, het is gewoon een natuurlijke reactie om te bukken als er iets op je af komt..
Zou er nor gekker uit zien als hij alles wat hij mee maakt gewoon op zich af laat komen omdat hij weet dat het toch niet echt is..
Dat is min of meer wat Soija al zei. Maar dan nog, als het zo vaak gebeurd, kan je het echt wel leren te negeren.
Oud 07-01-2009, 19:19
Verwijderd
Citaat:
In zijn schoenen zou ik niet bukken als ik besefte dat ik een visioen had en al van ver een draak zag aankomen, niks geen natuurlijke reactie.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 09:41
Lilything
Lilything is offline
Ik heb het deze week gemist en ik vind het echt jammer
Ik vind de man die Eli Stone echt zo leuk, heel goed gecast
Oud 16-01-2009, 00:23
Verwijderd
Eli Stone is een mannelijke Ally McBeal, dat trekt mij niet zo aan. De acteur die hem speelt is overigens een ex-man van Angelina Jolie, wisten jullie dat?

Het enige goede aan de serie vind ik Victor Garber (<3), voor de rest kan het me gestolen worden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 18:30
Verwijderd
Ja, dat wist ik.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2009, 09:12
Lilything
Lilything is offline
Ja, ik denk dat het me ook na een tijdje gaat vervelen,
maar nu vind ik het nog wel leuk
Oud 21-01-2009, 11:44
Verwijderd
Ik snapte een aantal dingen niet, ik kan denk ik beter de vorige ep gaan inhalen, die ik miste.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 20:59
Lilything
Lilything is offline
mooie aflevering van vandaag
Oud 02-02-2009, 21:14
Verwijderd
Ik vond het de laatste twee weken niet meer zo leuk als in het begin, maar vandaag weer wel!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 07:54
Verwijderd
Mooie aflevering inderdaad! Anders dan eerdere afleveringen. En dat van die apen was wel schattig
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 10:12
Lilything
Lilything is offline
ik had net een stukje na de reclame gemist,toen die vrouw met die donkere haren iets zei tegen Eli, waar die baas ook bij was. En toen zei ze 'ik ben boven in twee kantoren te vinden'

en toen vroeg ik me af, wat heeft ze nou gezegd? Had dat invloed op de vrijlating van die donkere man? Hoe zit dat precies?
Oud 03-02-2009, 12:51
Verwijderd
Oh, ik volg het niet meer. Paar keer gemist en echt vernieuwend is het niet.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 15:16
Verwijderd
Die donkere man is niet vrijgelaten. Hij was wel vrij in die visioenen van Eli, maar dat speelt in 2018. Het enige dat ze voor elkaar hebben gekregen is dat de omstandigheden in de gevangenis beter worden en alle gevangen nu recht hebben op een parole hearing.

En die donkere vrouw is een associate van de firma, maar ze is niet eens met hoe het gaat en ook niet met die gevangenzaak, dus ik denk niet dat ze iets met die donkere man te maken heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 09:28
AlopiA
AlopiA is offline
Jawel, want die man was vrijgelaten, maar die donkere vrouw heeft ervoor gezorgt dat de gouverneur het alsnog niet goedkeurde. Die donkere vrouw is een bitch.
Oud 04-02-2009, 12:25
Lilything
Lilything is offline
kijk nu ben ik weer helemaal bij
Oud 04-02-2009, 14:19
Verwijderd
Ow, dan heb ik niet goed opgelet!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2009, 16:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jawel, want die man was vrijgelaten, maar die donkere vrouw heeft ervoor gezorgt dat de gouverneur het alsnog niet goedkeurde. Die donkere vrouw is een bitch.
Dat werd niet helemaal duidelijk toch? Eli vroeg haar of ze er iets mee te maken had, en toen zei ze "Only by giving him my vote" oid. Ik had het idee dat ze blij was met hoe het gelopen was, maar dat ze daar zelf niet een directe rol in speelde.

Wie was trouwens die donkere man? Hij kwam me echt zo bekend voor!

[edit] Never mind! Opgezocht op imdb: hij speelt Roland in Army Wives
Oud 09-02-2009, 21:39
Verwijderd
Ik hoopte de hele aflevering dat die aardbeving ook echt zou gebeuren, want nu heeft hij eindelijk eens gelijk in plaats van dat iedereen hem als gek ziet. Nu zal hij zijn aneurysm wel niet meer laten verwijderen!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2009, 21:45
AlopiA
AlopiA is offline
ik denk het ook niet! Ik vind maggie lief, haar verloofde heet en ik vind dat Taylor en Dowd wel bij elkaar passen.
Oud 10-02-2009, 13:03
Lilything
Lilything is offline
Ik verwachte echt dat de aardbeving niet zou gebeuren, erg leuk dat het wel gebeurde! Super mooie aflevering weer, zat echt te genieten
Oud 10-02-2009, 19:31
Verwijderd
Prachtige aflevering Was ook echt blij met die aardbeving
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 21:53
McGrijns
McGrijns is offline
Maggie
Reageren

Regels voor berichten