Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Iedereen heeft wel kritiek op Bryan Adams tegenwoordig
of het nou vanwege zijn stem, uiterlijk, muziek e.d. is Het enige wat voor mij dan telt is wat hij bij mij teweeg brengt en dat is altijd wel iets ontroerends Hij is de enige artiest die me altijd heeft kunnen boeien ongeacht wat. Elke cd heeft tot nu toe heeft een bepaalde aantrekkingskracht op me gehad en ik hoop dat dat nooit over zal gaan. Alhoewel velen hem al lang hebben afgeschreven en inderdaad hem er op hebben gewezen dat zijn hoogtepunt al lang voorbij is sinds 'Everything I do I do it for You' blijft hij iemand die mij in ieder geval altijd zal kunnen inspireren met zijn muziek. Het brent gewoon zoveel teweeg dat ik hem hierom alleen maar kan prijzen. So what als iedereen hem afkraakt?! Kritiek zal er altijd zijn en altijd blijven maar wat hij doet is memorabel en ik hoop dat hij nog heel lang zal doorgaan met muziek maken! |
![]() |
|
![]() |
De nieuwe cd heb ik nog niet gehoord, maar de single 'Here I am' vind ik niet slecht. Maar zoals eerder gezegd kan ze niet tippen aan 'Summer of 69', 'Please forgive me', 'Heaven, 'Everything I do', 'Run to you',... kortom zijn oude hits vanop zijn allerbeste cd 'So Far So Good'.
Maar ik blijf hem wel een super artiest vinden !
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
welke 10 albums staan permanent bij jou in de cdlade? Orpheo | 47 | 15-08-2006 21:12 | |
Muziek |
Jaren '90 Nostalgie CharismaticBass | 96 | 13-11-2004 17:52 | |
Muziek |
Top 2004 ALLER TIJDEN donna Bram | 30 | 09-11-2004 17:23 | |
Muziek |
wat zijn je laatste 3 cd aanwinsten melancholy | 230 | 07-04-2003 14:47 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Muziek |
verukkelukkullukke 715 Kellie | 39 | 27-12-2002 23:25 |