Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2002, 02:34
Verwijderd
Eindelijk!
Na al het wachten is er dan eindelijk toch een nieuwe album van hem en goed dat hij is!!!

Zijn ballads en muziek betoveren me keer op keer!
Here I am & Don't Let go !!! Echt supergoede en mooie nummers die ik keer op keer kan draaien zonder ze zat te worden!

Mooi hoe hij zingt met z'n stem
Het is alleen echt heel jammer dat er zo weinig publiciteit om hem is terwijl hij veel meer verdient! Maar ja dat is mijn mening dan he
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2002, 06:25
Verwijderd
Ik las laatst een interview van hem in de krant en die vent richt zich compleet op de markt of wat de mensen willen. Z'n ballads zijn inderdaad wel oke en ze blijven makkelijk in het gehoor liggen, maar echte rocknummers (summer of '69) zou hij niet meer maken omdat de mensen dit niet meer willen of het zou niet bij het grote publiek aanslaan. Hij zag zelf eigenlijk ook wel in dat het dom was en na z'n huide platendeal zou hij er wat aan gaan doen. Volgens mij is dit allemaal maar slap gelul en ik denk toch dat de oude Bryan beter is. Zeikerige liedjes heb je al genoeg.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 13:56
Carn
Carn is offline
yip, mee eens

trouwens, ik heb een stukje van die film gezien, wat een flutzooi zeg, hoe kan dreamworks in hemelsnaam van shrek naar spirit gaan?
Oud 17-07-2002, 14:13
Rrr.
Rrr. is offline
ik vind dat nieuwe nummer écht niks, doe mij inderdaad maar de oudere nummers als summer of '69
Oud 17-07-2002, 14:36
Verwijderd
Ik ben het wel met Morgan C. Hoax eens, al moet ik zeggen dat hij ook goede rustige platen heeft gemaakt. Ik ben nog steeds helemaal weg van het album On a day like today. Naar mijn mening is dat het beste album wat hij ooit gemaakt heeft. Op elk album staan soms van die vervelende blues-achtige truckerliedjes zeg maar. Die vind ik echt heel vervelend. On a day like today heeft dat allemaal niet. De nummers zijn misschien niet allemaal even sterk, maar de sfeer wordt goed vastgehouden. Schitterend!
Het nieuwe nummer vind ik niks overigens.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Evergreen schreef:
Ik ben het wel met Morgan C. Hoax eens, al moet ik zeggen dat hij ook goede rustige platen heeft gemaakt. Ik ben nog steeds helemaal weg van het album On a day like today. Naar mijn mening is dat het beste album wat hij ooit gemaakt heeft. Op elk album staan soms van die vervelende blues-achtige truckerliedjes zeg maar. Die vind ik echt heel vervelend. On a day like today heeft dat allemaal niet. De nummers zijn misschien niet allemaal even sterk, maar de sfeer wordt goed vastgehouden. Schitterend!
Het nieuwe nummer vind ik niks overigens.
Ik zeg ook niet dat ik ze niet goed vind
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:21
Verwijderd
Iedereen heeft wel kritiek op Bryan Adams tegenwoordig
of het nou vanwege zijn stem, uiterlijk, muziek e.d. is
Het enige wat voor mij dan telt is wat hij bij mij teweeg brengt
en dat is altijd wel iets ontroerends
Hij is de enige artiest die me altijd heeft kunnen boeien ongeacht wat. Elke cd heeft tot nu toe heeft een bepaalde aantrekkingskracht op me gehad en ik hoop dat dat nooit over zal gaan.

Alhoewel velen hem al lang hebben afgeschreven en inderdaad hem er op hebben gewezen dat zijn hoogtepunt al lang voorbij is sinds 'Everything I do I do it for You' blijft hij iemand die mij in ieder geval altijd zal kunnen inspireren met zijn muziek.

Het brent gewoon zoveel teweeg dat ik hem hierom alleen maar kan prijzen. So what als iedereen hem afkraakt?! Kritiek zal er altijd zijn en altijd blijven maar wat hij doet is memorabel en ik hoop dat hij nog heel lang zal doorgaan met muziek maken!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 12:44
Bram
Bram is offline
De nieuwe cd heb ik nog niet gehoord, maar de single 'Here I am' vind ik niet slecht. Maar zoals eerder gezegd kan ze niet tippen aan 'Summer of 69', 'Please forgive me', 'Heaven, 'Everything I do', 'Run to you',... kortom zijn oude hits vanop zijn allerbeste cd 'So Far So Good'.
Maar ik blijf hem wel een super artiest vinden !
Reageren

Regels voor berichten