Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2007, 12:47
Verwijderd
.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2007, 12:48
ragdoll
ragdoll is offline
mijn koorts wordt steeds erger geloof ik. tijd voor pilletjes
Oud 05-11-2007, 12:55
Verwijderd
Ik heb mijn paspoort ingeleverd bij het reisbureau (bij fukking Sloterdijk) voor een visum voor Rusland en nu ga ik voor het eerst sinds 2 weken ofzo maar weer naar school
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 13:04
June bug
June bug is offline
Ik ging gisteren naar m'n moeder en bleef daar slapen en nu ben ik net een uurtje thuis en ze zijn hier een combiketel aan het ophangen en we hebben dus geen stromend water en ik moet naar de wc maar ik weet nog niet hoe ik t op ga lossen Straks propedeuse uitreiking en daarna uit eten dus dat is wel cool.
Oud 05-11-2007, 14:08
*oma*
*oma* is offline
Net naar college weest en straks weer. Dat was het denk ik wel zo'n beetje.

Ohja en ik heb gisteren een leuke film gezien: The boss (met een streepje door de o) of it all. En ook een minder leuke film, maar wel ok ofzo, maar aan het eind werd er een man opgezet en vanachter genomen door een beer ofzo. Dat was wel vreemd.
Oud 05-11-2007, 14:16
Carn
Carn is offline
Moet je Taxidermia eens kijken, die is ook leuk, doch vreemd.
Oud 05-11-2007, 14:19
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Hahaha. Een vriend van mij zegt dat ook de hele tijd. Dus ik denk dat ik er nu maar aan moet geloven.
Oud 05-11-2007, 14:34
Verwijderd
ik moest om half 9 een tentamen maken en daar heb ik hard in gefaald en toen ging ik weer slapen thuis en toen kleren wassen en ik moet nog steeds huiswerk maken voor communicatie maar HAAAT

ik denk dat ik t morgen doe
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 15:11
kuik
kuik is offline
gister naar the wombats en dat was tof. vanmorgen was ik turbomoe terwijl ik toch echt 7 uur geslapen heb naar mn kamer gegaan en aldaar voelde ik me steeds belabberder, dus geen college gevolgd, maar mn bed ingedoken. nu ga ik boodschappen doen en naar een verjaardag van het saaiste meisje dat ik ken met allemaal mede-saaie mensen en ik aarghuihgh ik heb geen zin ik heb ook geen cadeautje gekocht, want wat moet ik kopen voor haar. misschien ben ik wel ziek vanavond.
Oud 05-11-2007, 15:43
vixen
vixen is offline
Vanochtend heel hard de samenvatting van hrm doorgelezen en vanmiddag het bijbehorende tentamen gemaakt en ik weet het allemaal nog zo net niet. Nu ben ik net thuis, in de trein ging er een of andere bejaarde tegen me praten en ik wilde niet maar ik praatte toch terug, want ik ben gewoon beleefd. En straks ga ik dingen lezen voor mn tentamen van woensdag en ook al een beetje aan een essay beginnen. En dan s'avonds al het leuks kijken wat er op tv komt.
Oud 05-11-2007, 16:18
Metal
Metal is offline
Opruimen, AFX luisteren.
Oud 05-11-2007, 16:28
Broeder
Broeder is offline
Iemand was er met de modem vandoor dus toen gingen we maar zoeken.
Oud 05-11-2007, 17:20
Verwijderd
ik ga zo mn haar blonderen en de kans dat het oranje wordt is best groot. tot die tijd ga ik leren en oh. ik moet nog eten!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 17:59
Moustache
Moustache is offline
Ik ging me opgeven voor een studiereisje naar Berlijn over 2 weken yess. Daarna koffie gedronken met studiemensen, toen naar de 'exclusieve voorpremiere' van Lions for Lambs wat best een leuke film is en zometeen een feestje.
Oud 05-11-2007, 18:01
Verwijderd
Zaterdag had ik een feestje in de bijlmerflat, dat was gaaf. Het zat vol dingen als "AWW, MINI LIQUORS! They're so cute, I want to drink them all!" en "Ja, dit is de bijlmerflat. Zie dat stuk waar hij, eh, ophoudt? Dat is waar het vliegtuig in is geland." Toen was het opeens zes uur 's ochtends en ging ik slapen op een heel grote oranje zak in de gang. Zondag ging ik naar huis en meer slapen en vandaag heb ik Sims 2 gespeeld en gewacht op allemaal monteurs en pakketbezorgers.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 18:06
Verwijderd
Gewerkt van 9.30 tot 18.00 en nu ben ik moe, heb ik hoofdpijn en zere voeten. Straks eten, daarna moet ik op de foto voor een vriend die me vier weken lang met zijn fototoestel gaat volgen (opdracht voor school) en vanavond lekker HNTM en Project Catwalk kijken en slapen. Ja.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 18:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Heel het weekend geen flikker gedaan, behalve bij m'n ouders op bezoek geweest en op de bank gehangen. En 'ruzie' gehad met m'n vader omdat hij vindt dat ik een rookmelder in m'n kamer moet hangen en nog net niet m'n tas ging doorkijken om te zien of ik 'm wel echt meenam.
Net maar naar huis gegaan, want ik moet morgen om kwart voor 5 opstaan om te gaan werken.
Er is een kans dat ik het niet ga overleven. Of ik ga dood van vermoeidheid, of van een koffie overdosis. Het enige pluspunt is dat het 's ochtends vroeg tenminste lekker rustig is in de trein.
Oud 05-11-2007, 18:29
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ai tering ik ben mijn 1,6 mm stretcher verloren! nouja wat wil je ook met 1.6 millimeter, hehehehe. maar toch, wel vijf euro op de grond gelegd.
Oud 05-11-2007, 20:57
idontcare
idontcare is offline
gewerkt, was niet boeiend. nu ben ik kapot en kijk ik een dom programma op nederland 1
Oud 05-11-2007, 21:03
Verwijderd
Mijn film afspraak ging niet door want ze ging naar de wereld draait door en gezien dat ik te weinig geld heb voor komende maand. Morgen te vroeg op om een introductie cursus over het nieuwe computer systeem op mijn werk te krijgen. Bah.

Laatst gewijzigd op 06-11-2007 om 06:18.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 21:22
dolly fisher
dolly fisher is offline
heavy shittt, wederom van 9 tot 9 op school knalhard gewerkt, en het was een zeer productief dagje met een beeldschoon jurkje als resultaat. net in de trein bijna een japanner gekilled die teveel vroeg terwijl ik aan het lezen was.
morgen weer hetzelfde verhaal, min die japanner hoop ik.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 22:09
vixen
vixen is offline
OOh wederom drama in welke context dan ook. Dat lieg ik, enkel in relationeel opzicht en niet eens van toepassing op mij. Wel wijn gedronken.
Oud 05-11-2007, 22:14
botulismf
botulismf is offline
Ik heb bij een vrind gegeten en toen ging ik een chocoladecake bakken en dat kan ik blijkbaar. En toen ging ik ook heel veel lezen en lezen en nu is mijn boek uit en heb ik er nog maar zes te gaan.
Oud 05-11-2007, 23:08
Carn
Carn is offline
de hele dag bezig met het uitwerken van een bedrijfsscan met nutte shit zoals modellen van Ashridge, Narver & Slater, Tracey & Wiersema en een Resourced-Based View; mijn hersens sterven langzaam af.
Oud 06-11-2007, 04:00
Verwijderd
Ik ging werken en toen drinken met de dochter van mijn baas en toen maar uit in de slechtste tent van Utrecht en daar kwam ik bekenden tegen die ik vertelde over mijn broer. Toen praten met fransen en nu slapen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2007, 06:21
Verwijderd
Ik Haat Treinen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 09:07
Verwijderd
ik heb vanmorgen in bed geleerd, en daarna ben ik blijkbaar weer in slaap gevallen en nu moet ik HEEL erg HAASTEN om op tijd te komen bij m'n tentamen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 10:59
*oma*
*oma* is offline
Net van 9 tot 11 college en straks om 15.00 weer en vanavond bingo. Jawel!
Oud 06-11-2007, 11:42
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vrijdag zitten boozen met collega's. Dat was een uitputtingsslag want het tempo lag moordend hoog. Zaterdag overdag beetje brak wat shit geregeld en X-Files zitten, nou ja, liggen kijken. Des avonds ben ik naar de LP presentatie van Malle Pietje en de Bimbo's gegaan alwaar ik heer Skincorps ontmoette. Ook daar weer alcoholische strapatsen uitgehaalt en met iedereen van hoofddeksel lopen ruilen. Meer weet ik er ook niet meer van of wil ik niet meer weten. Zondag brakheid al om en met een maat van Donkey Konga gespeeld. Verder weer X-Files gekeken en nog wat gehangen met vrienden. Gisteren heel KUT gewerkt en daarna met huisgenoot wat gehangen. Net vroeger opgestaan en ontbijt gescoord, zometeen gaat ik werken en ik heb er geen zin in. Vanavond weer Heroes!
Oud 06-11-2007, 14:07
botulismf
botulismf is offline
Ik heb gewerkt zoals het hoort en ik moest overwerken, wat haast ook lijkt te horen. Maar het was wel geinig want op een gegeven moment kwam er een security-persoon met oranje security-vestje vertellen dat we het gebouw uitmoesten want er was brand oh oh en toen stond iedereen op gelijk ne Mexicaanse wave en toen liep iedereen richting buiten maar toen was het ineens van 'oh, wacht, nee, geldt alleen voor het andere gebouw' en toen ging iedereen weer zitten. En toen gingen ze via de luidsprekers omroepen dat er brand was en ging iedereen weer staan en toen was het van 'maar de mensen in dit gebouw kunnen gewoon blijven zitten hoor, grapje leuk grapje'. Dus toen ging ik maar naar huis.

En nu maak ik ovenfriet en werk ik aan een remix, dat is een liedje van iemand anders maar dan een beetje verandert door ehhh iemand anders.
Oud 06-11-2007, 15:07
Verwijderd
ik ging m'n haar blonderen met highlight spul, en ik begon heel netjes en heel goed. maar toen duurde het me te lang, dus dacht ik: 'wat nou al ik gewoon met m'n handen in dat bakje graai en alles in m'n haar kneed?' dus dat heb ik gedaan. voor de eerste keer in m'n leven is blonde verf GOED geworden, dus niet oranje, roze, geel of groen yay! en zometeen naar m'n vriendje want die is ziek.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 15:24
Verwijderd
^ oh leuk, ik wil ook m'n haar verven en anders maar alleen donkerbruin staat me geloof ik, en telkens als ik het laat knippen is het verneukt

ik heb vandaag een t-shirt laten bedrukken voor een vriendin en hij is leuk geworden. daarna ging ik naar de mediamarkt om mijn kapotte camera weg te brengen en daar deed ie het ineens zegt die meneer ' ja de batterij is gewoon leeg, je moet hem gewoon opladen' nounou wat een wonderbaarlijk ingenieuze oplossing. maargoed hij doet het weer dus ik neem maar voor lief dat hij denkt dat ik achterlijk ben. nu ben ik bezig met een research paper over de amerikaans/mexicaanse grens/muur/immigratie maar mijn ogen vallen bijna dicht
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 15:30
Verwijderd
ik wil je haar wel knippen en oja ik heb volgende week maandag een tentamen en ik heb het boek één keer open gehad en toen dacht ik: dit is simpel, hier kijk ik nooit meer in. maar nu moet ik voor maandag dat boek PLUS een reader in m'n kop stampen oops.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 15:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren een poging gedaan tot vroeg slapen, maar dat lukte niet erg. Ik werd eerst om kwart over 12 wakker gebeld door een vriendin en daarna begonnen de bovenburen even lekker herrie te maken dus slapen ging niet echt lekker en om kwart voor vijf, toen m'n wekkertje ging, had ik ongeveer 2 uur slaap gehad.
Ik heb zo'n 5 bakken koffie op en hard geprobeerd om zo energiek en vrolijk mogelijk te zijn en toen ik in de trein zat pleurde ik bijna in slaap.
Nu ben ik thuis en drink ik liters thee met bewuste Max Havelaar suiker en straks ga ik boodschappen doen en een zielige magnetron maaltijd eten.
Oud 06-11-2007, 16:11
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
ik wil je haar wel knippen .
Dan mag je dat van mij voortaan ook doen, want die knakenkappers hier verneuken werkelijk alles. Dat is ook meteen de helft van mijn dag zo ongeveer; eerst rijles, toen bellen met de uitzend-eikels die nog steeds niks voor me hebben, daarna een middag peinzen over een pony om aan het eind van de middag een kutkapsel te hebben. HOERUHHHHHH
Oud 06-11-2007, 16:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Daarom knip ik m'n haar zelf. Het zit dan wel kut, maar ik heb er iedergeval geen geld aan uitgegeven.
Oud 06-11-2007, 16:19
Electriq
Electriq is offline
Die 6 euro is niet echt een rib uit mn lijf maar ook voor dat bedrag verwacht ik gewoon iemand die geen dove mongool is en doet wat ik vraag.

Laatst gewijzigd op 06-11-2007 om 17:41.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 16:37
vixen
vixen is offline
Ooh ik heb net een heel gezellig gesprek gehad met de copyshop meneer want die is ook tweeling en toen was er een mevrouw en die was van een tweeeeiige (hmmz) tweeling en dat was natuurlijk minder goed. Nou, vet gezellig was het daar. En nu moet ik mn tentamenstof voor morgen nog eens doorkijken maar er zijn genoeg andere leuke dingen die mijn aandacht verdienen.
Oud 06-11-2007, 16:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ach, de kapper in ons durp vraagt 20 euro voor alleen knippen en dat zijn ook een stelletje mongolen. Heel af en toe kom je eens een kapper tegen die echt iets kan, maar ze zijn heel zeldzaam
Oud 06-11-2007, 17:37
Verwijderd
ik spotte roman op amsterdam cs vandaag en gister zoef de haas op utrecht centraal en ik denk dat ik maar stop met forumen. en met daten.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 17:41
Verwijderd
oh en ik ging naar zandvoort en daarna een rondvaart bootje gepakt, nu in zuidoost (maar nu is het bier op ), zometeen naar ATONEMENT
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Hee, die heb ik pas gekocht, maar nog niet bekeken.

Ik heb vandaag gewerkt en werd opgebeld door een boze directrice. Zometeen krijg ik bezoek en ga ik hopelijk Zodiac kijken.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 19:05
Verwijderd
Ik heb vanmiddag muziek gemaakt en dat was wel tof, daarna eventjes gewerkt en nu ga ik wat drinken met vrienden. Oh, en ik moet ook mijn haar nog verven maar ik heb er geen zin in en ik kan het al helemaal niet zelf.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 19:20
Drez
Drez is offline
Citaat:
Net van 9 tot 11 college en straks om 15.00 weer en vanavond bingo. Jawel!
oh ik ookkkk.

en ik heb vandaag een stom artikel geschreven en college gehad en dingen gekopieerd en meer van dat soort gedoe. en gewerkt en nu nog even eten en straks dus bingoën (?) in de kult maar vooral blowen, biertjes en leuke mensen jaaa.
Oud 06-11-2007, 19:36
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
oh en ik ging naar zandvoort en daarna een rondvaart bootje gepakt, nu in zuidoost (maar nu is het bier op ), zometeen naar ATONEMENT
Wat een toeval ik was ook naar ATONEMENT vandaag in de midddag in zuidoost . Ik ga alleen nooit met chickies naar dit soort films, want dan moet je het opnemen tegen Leonardo DiCrappiedoedoe die zichzelf opoffert voor zijn meisje. Nou als mijn chick er zo verlept uitziet als Kate Winslet in het water had ik mezelf op die plank gezet dat is 1 ding dat zeker is. En de popcorn mag ze lekker zelf halen, zeker als ze vier armen en vier benen heeft .
Nee maar zonder dollen, het is een mooie film en het deed mijn gepassioneerde Zuid-Amerikaanse hart sneller kloppen. Ik geef het een 8 .
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 21:57
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
wuuuh ik ga mijn pony verkopen en nu had ik gereageerd op een natural horsemanship-project die probleemgevallen zoeken maar nu had ik een emailtje terug en ik moest mezelf echt pushen om een email terug te sturen in plaats van terug te krabbelen onder het mom van 'muuuh mijn peunie'. nou hoop ik dus stiekem dat ze geen groot genoeg probleemgeval is. maarja dan moet ik 'r toch verkopen.

en verder heb ik vandaag kersenbloesem geschilder en een lucky cat geplakt en ik kreeg een hele mooie kleurenwaaier van Sikkens die eigenlijk 50 euro was maar voor mij en mijn klasgenoten gratiesj.
Oud 06-11-2007, 22:12
Verwijderd
ik wil jullie allemaaaaaaaal wel knippen, er komen vast creatieve dingen uit voort

mn vriendje was doodziek en toen gingen we naar de huisartsenpost met zn ouders en daarna naar het ziekenhuis omdat ze dachten dat hij een blinde darm ontsteking had. aldaar voelde hij zich ineens stukken beter. nu morgen weer terug. en ik maar denken dat hij gewoon buikgriep had
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 22:22
idontcare
idontcare is offline
ik was vandaag ook in het ziekenhuis, op bezoek bij m'n nichtje met hersenvliesontsteking. beetje internetten op die kinderafdeling hehe. gelukkig gaat 't wel een stuk beter met d'r vanavond moest ik op m'n zusje passen want m'n ouders wilden naar de bios dus toen kwam m'n vriendje maar een paar afleveringen heroes kijken.

oh en ik wil ook naar de kapperrrrr. misschien morgen maar
Oud 06-11-2007, 22:29
Verwijderd
Citaat:
wuuuh ik ga mijn pony verkopen en nu had ik gereageerd op een natural horsemanship-project die probleemgevallen zoeken maar nu had ik een emailtje terug en ik moest mezelf echt pushen om een email terug te sturen in plaats van terug te krabbelen onder het mom van 'muuuh mijn peunie'. nou hoop ik dus stiekem dat ze geen groot genoeg probleemgeval is. maarja dan moet ik 'r toch verkopen.
meh ja ik ga mijn paard ook verkopen maar ik wil haar ook maar niet op marktplaats zetten enzo. dan is het zo echt maar hoe eerder hoe beter eigenlijk.

en uuuf, ik vind alles wel best zolang het nog in een staartje kan (voor het geval dat het grandioos lelijk wordt), veel stommer dan nu kan toch niet denk ik. kan je ook echt knippen? of misschien moet ik het gewoon weer langer. hmm.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 02:07
Moustache
Moustache is offline
Ik hD COLlefge terwijl ik brak was en toen dacht ik ik ga om 11 uur slpeen mar dat kont niet want mijn halve studievereningen was hier en nu ben ik te lam voor woorden dus ik ajm maar naar bed. Morgen ehb ik een date in leiden en daarna in amsterddamn dus odllle boel. weltrsuten,
Reageren

Regels voor berichten