Advertentie | |
|
![]() |
|
Ooh ik heb net een heel gezellig gesprek gehad met de copyshop meneer want die is ook tweeling en toen was er een mevrouw en die was van een tweeeeiige (hmmz) tweeling en dat was natuurlijk minder goed. Nou, vet gezellig was het daar. En nu moet ik mn tentamenstof voor morgen nog eens doorkijken maar er zijn genoeg andere leuke dingen die mijn aandacht verdienen.
||
Citaat:
en ik heb vandaag een stom artikel geschreven en college gehad en dingen gekopieerd en meer van dat soort gedoe. en gewerkt en nu nog even eten en straks dus bingoën (?) in de kult maar vooral blowen, biertjes en leuke mensen jaaa.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Nee maar zonder dollen, het is een mooie film en het deed mijn gepassioneerde Zuid-Amerikaanse hart sneller kloppen. Ik geef het een 8 ![]() |
![]() |
|
wuuuh ik ga mijn pony verkopen en nu had ik gereageerd op een natural horsemanship-project die probleemgevallen zoeken maar nu had ik een emailtje terug en ik moest mezelf echt pushen om een email terug te sturen in plaats van terug te krabbelen onder het mom van 'muuuh mijn peunie'. nou hoop ik dus stiekem dat ze geen groot genoeg probleemgeval is. maarja dan moet ik 'r toch verkopen.
en verder heb ik vandaag kersenbloesem geschilder en een lucky cat geplakt en ik kreeg een hele mooie kleurenwaaier van Sikkens die eigenlijk 50 euro was maar voor mij en mijn klasgenoten gratiesj.
|
Verwijderd
|
ik wil jullie allemaaaaaaaal wel knippen, er komen vast creatieve dingen uit voort
![]() mn vriendje was doodziek en toen gingen we naar de huisartsenpost met zn ouders en daarna naar het ziekenhuis omdat ze dachten dat hij een blinde darm ontsteking had. aldaar voelde hij zich ineens stukken beter. nu morgen weer terug. en ik maar denken dat hij gewoon buikgriep had ![]() |
![]() |
|
ik was vandaag ook in het ziekenhuis, op bezoek bij m'n nichtje met hersenvliesontsteking. beetje internetten op die kinderafdeling hehe. gelukkig gaat 't wel een stuk beter met d'r
![]() oh en ik wil ook naar de kapperrrrr. misschien morgen maar
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en uuuf, ik vind alles wel best zolang het nog in een staartje kan (voor het geval dat het grandioos lelijk wordt), veel stommer dan nu kan toch niet denk ik. kan je ook echt knippen? of misschien moet ik het gewoon weer langer. hmm. |
![]() |
|
Ik hD COLlefge terwijl ik brak was en toen dacht ik ik ga om 11 uur slpeen mar dat kont niet want mijn halve studievereningen was hier en nu ben ik te lam voor woorden dus ik ajm maar naar bed. Morgen ehb ik een date in leiden en daarna in amsterddamn dus odllle boel. weltrsuten,
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Chrisje Angeles | 17 | 29-01-2003 19:29 |