Advertentie | |
|
![]() |
|
IK heb het een jaar geleden meegemaakt... Toen was er iemand uit m'n vermoord toen hij op vakantie in Brazilië was (zie: http://tmb.exodus.ie/exodus/news.asp?id=59749). Het was wel even een schok, maar ik kende hem niet zo goed dat ik er echt meezat. Uiteindelijk ken je zo iemand alleen maar van nickname als het ware.
|
Ik heb ooit iemand op een forum ontmoet.. hij was 18, woonde in Australie en had een hersentumor. We hadden niet veel contact, maar soms een kerstkaart of zo. Het was een heel erg optimistische jongen die het leven maar gewoon nam zoals het kwam. 2 jaar later sprak een vriend van hem mij op msn aan om me te laten weten dat deze jongen stervende was, en 2 weken later dat hij dus overleden was. Verdrietig is niet het goeie woord voor wat ik voelde want ik kende hem nauwelijks, maar het stak wel. Nog steeds af en toe. Hij was gelovig, ik niet. Maar voor deze jongen wens ik gewoon dat er een hemel bestaat.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik weet enkel van een jongen hier met nickname iets van "Broekie" ofzo, het was voor mijn tijd hier maar iedereen was er wel van onder de indruk. En achteraf bleek het dus idd fake te zijn, hij mocht hier niet meer komen van zijn vriendin dus fakete dan maar zijn dood...
![]()
||
Zelf geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat het me wel iets zal doen. Stel dat je bijna dagelijks met iemand chat, dan valt er wel degelijk iets weg uit je leven. Maar of zoiets mij echt emotioneel zou kunnen raken kan ik niet zeggen.
Citaat:
|
Ik kende ook een meisje via MSN. Nog best wel veel mee 'ge-chat', maar ook weer niet heel veel.
Ze was iets ouder als ik, en had botkanker. Paar jaar geleden is ze daar ook aan overleden. Dan kan je wel gevoelloos antwoorden, maar het doet toch wat met je. (maar idd toch ook niet dat het je hele leven verandert) Dit jaar dacht ik er weer aan, en zoch een profiel van haar op. Kwam terrecht op haar CU2: "laatst gewijzigd: 27-5-2004" Toen zat ik toch wel weer (onverklaarbaar) met tranen in m'n ogen. Wat wil je dat jou nooit overkomt: Dat ik dood ga door m'n kanker ![]() Rotziekte... |
![]() |
||
Citaat:
En die Onzinner waar N00dles het over heeft is denk ik GeritoDM. Dat is in januari 3 jaar geleden. Er zaten maar een paar dagen tussen zijn dood en die van EmilioFCG. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Een meisje op een forum waar ik al jaren kom, is nog niet zolang overleden aan leukemie. Ik kende haar niet, maar volgde wel haar topic tegen de strijd tegen kanker die ze verloren heeft.
Dat was best heftig, vooral omdat ze zo jong was. Ook al kende ik haar niet in het echt.
Laatst gewijzigd op 08-12-2007 om 00:15. Reden: spelfout |
![]() |
|
"hij is relatief boos, dat valt goed aan hem op te merken"
klinkt meetbaar als je t mij vraagt. "hij hangt op het randje van de dood," je weet dat het weinig scheelt dus het valt goed af te meten aan zijn lichaamsactiviteit, houding, hartritme blablabla. maar je kunt geen absolute meting maken, in verhouding tot andere mensen die op het randje hangen of dat in het verleden deden. zo van nja hij hangt 15.2573 % bij het randje van de dood vandaan. (ruwe schatting)
|
![]() |
|
|