Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2007, 14:25
Pascallo
Pascallo is offline
Ik denk er over na om journalistiek te gaan studeren. Ik twijfel alleen nog tussen Utrecht en Tilburg. Ik weet dat het in Tilburg allemaal wat kleiner is, maar is er ook een reden voor dat Journalistiek in Utrecht groter is. Of heeft dit allemaal te maken met de centrale ligging van Utrecht? Voor mij is het allebei ongeveer even ver reizen en maakt dit dus niets uit. Zijn er verder nog grote verschillen tussen Journalistiek in Utrecht en Tilburg of hangt het allemaal af van je persoonlijke voorkeur?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2007, 21:12
Chimera
Chimera is offline
Ik ben niet helemaal objectief, maar Utrecht is de grootste studentenstad van Nederland, dus op zich is het wel logisch dat dat meer mensen trekt. Een ex van me heeft in Utrecht journalistiek gedaan, en destijds (7 jaar terug ofzo) was er een numerus fixus. Zelf vind ik Utrecht een geweldige stad en vind ik het jammer dat ik er zelf pas na m'n studie naartoe verhuisd ben.

Over de opleidingen inhoudelijk kan ik niks zeggen helaas.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 13:00
Drez
Drez is offline
Volgens mij staat Utrecht echt veel beter bekend. Ik ken iemand die in Tilburg journalistiek studeerde en het niveau is echt laaaaaag.
Oud 30-11-2007, 16:31
Verwijderd
Voorzover ik het heb begrepen (ben ook ooit uitgeloot voor Utrecht) scoort Utrecht helemaal niet zo goed, maar is het idd voornamelijk de stad die de meeste mensen trekt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten