Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
In iedere sport proberen mensen de regels te buigen, te rekken, ze ongemerkt te overtreden. Dat zal je altijd houden, sommige mensen willen nu eenmaal ten koste van alles winnen. Rasmussen even als voorbeeld (al is hij niet daadwerkelijk op doping betrapt, dit even voor de zekerheid gezegd) is een extreme perfectionist die alles wil beheersen en werkelijk alles eraan wil doen om zo goed mogelijk voor de dag te komen. Als zou blijken dat Rasmussen door één of ander foefje stiekem op een fiets reed die 100 gram lichter was dan toegestaan, zouden de meeste mensen daarom gelachen hebben "die Rasmussen toch weer".
Nu is dat ook heel wat minder erg dan dopingcontroles ontwijken en keihard liegen tegen je baas, maar het is wél dezelfde mentaliteit, dezelfde insteek. Ik wil het niet goedpraten, maar ik heb er begrip voor. Doping uit sport (en dus uit wielrennen) houden zal je pas lukken als er alleen maar deelnemers aan de start staan die het oprecht niets uitmaakt als ze laatste worden, overdreven gezegd. Hopeloze strijd. Waarmee ik niet wil zeggen dat doping maar toegestaan moet worden, maar heb alsjeblieft niet de illusie dat doping ooit zal verdwijnen. En nachtelijke hotelinvallen door de politie (om maar een voorbeeld te noemen) vind ik om eerlijk te zijn echt schandalig. ![]() Zo, nu heb ik mijn standpunt tenmisnte nog uitgelegd ook ![]() en Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben het voor een groot gedeelte wel met je standpunten eens, maar blijf wel goede argumenten gebruiken aub ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|