Advertentie | |
|
![]() |
|
iets beginnen, met iemand die bezet is, tuurlijk niet, daar heb ik al nare ervaringen mee gehad, maar toch onze band is nogal speciaal, ik ken hem ook al 1,5 jaar en van dat playen, das mss wel een beetje waar, maar ik vind hem wel echt leuk maar ik ga nu mss wel wat afstand nemen, kwestie van te kijken wat hij nu gaat doen, pff, vind het nogal een vervelende situatie hoor
|
![]() |
|
Weet je, op de een of andere manier ben je altijd de lul als je voor iemand gaat die bezet is. 't Gebeurt maar heel weinig dat diegene z'n vriendin laat schieten voor jou. Daarbij is hij retefout bezig door met jou te zoenen enzo terwijl hij bezet is en ben jij niet handig bezig als je dat gewoon laat gebeuren terwijl hij een vriendin heeft. Ik zeg, laten gaan totdat hij weer vrijgezel is.
Hm, zo net zoiets zijn als wanneer ik zou zoenen met een vriendje van m'n broertje. Aardige jongens, maar nee. Brr.
||
Citaat:
Allebei in de tienerjaren. Maarja mijn ma (48) heeft een vriend van dertig. Doe maar niet alsof je dat niet knap van haar vind ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Toen ik dertien was probeerde een meid van zestien me te versieren op de middelbare. En weetje ik was echt gewoon te jong, maar als ze het had gedaan toen ik zestien was.. hmm dan was er misschien een andere uitkomst geweest. Anyways, het moet opzich gewoon kunnen. Wel afhankelijk van de persoon. Sommige mannetjes van zestien zijn gewoon echt nog kutpubertjes.
||
Citaat:
![]() Maar om even OT te gaan: je kan mij niet wijsmaken dat het voor TS goed gaat voelen om hiermee door te gaan en dan uiteindelijk te horen 'ik ga voor m'n vriendin' oid. Die kans is aanwezig en redelijk groot. De leeftijd is daarbij niet belangrijk ![]() Je kan natuurlijk wel met 'm praten erover. Of er hoop is enzo. Maar dan nog: de kans dat je teleurgesteld wordt is mijns inziens erg groot.
||
Citaat:
Besides je wordt er sterker van.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
njaah, ik ben er bijna zeker van dat er gevoelens in het spel zijn, hij heeft al zo'n tienduizend keer gezegd hoe leuk ie me wel vind en toen we allebei vrijgezel waren heeft ie wel es wat geprobeerd, maarja, daar was ik toen niet op ingegaan wegens andere jongensperikelen. wrong time, en nu alweer aangezien ik mss wel wil, maar hij dus een vriendin heeft. achja, that's life zeker en idd, mss word ik er wel weer sterker van
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Het is een probleem van die vriendin als ze niet interessant genoeg is om hem voor zichzelf te houden.
Je daar zorgen over maken.. als het om mensen gaat moet je de vriendschap en liefde pakken die je kan. (uitzonderingen daargelaten.. zoals partner van beste vriend(in)) We leven maar één keer.
||
Citaat:
![]() Also, waar maak je je druk om met dat hele vriendinnetjes-gedoe? Ignore it.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Waarom blijf je niet gewoon genieten van wat je nu hebt? Blijkbaar zoent hij goed, dan maak je gebruik van die eigenschap. Waarom wil je per se zijn vriendin worden? Lijkt me helemaal niet slim, vooral niet met dat hele vreemdgaan gedoe.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
k snap echt niet waarom je hem zo nodig in een zwart daglicht moet zetten.. en k heb geen reactie op de pm die ik je stuurde?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En OT: dilemma? Je bedoelt dat hij aan de ene kant 17 en lekker is, maar aan de andere kant wel bezet en een player? Volgens mij kun je daar niet echt tussen kiezen, want hij is t blijkbaar allebei. Ik zou er sowieso mee kappen tot 't uit is met die vriendin, anders kom je nergens.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
alleen hebben de meesten wel één kuteigenschap 'stoer doen over hun zogenaamde prestaties'
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
dilemma ~*kar*~ | 24 | 12-04-2008 12:33 | |
Muziek |
Gitaar kopen-dilemma's Porcelain | 22 | 09-04-2008 17:28 | |
Lifestyle |
Dilemma's binnen je lifestyle :) Verwijderd | 66 | 24-10-2006 20:01 | |
Studeren |