Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2002, 20:25
Roydeboy
Roydeboy is offline
Voor de bedplassers onder ons. Sinds enkele weken ligt drynites XL bij de grotere supermarkten. Voor tieners en pubers tot zo'n 60 kg.

Hebben jullie ze al geprobeerd en hoe werken ze bij jullie? Bij mij lekt het verschrikkelijk. Tena slips werken voor mij het beste. Hoe bij jullie?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 20:29
Obli
Obli is offline
Ik heb geen problemen met me zindelijkheid sorry
Oud 19-07-2002, 20:39
Roydeboy
Roydeboy is offline
Maar je vond de naam van de topic wel interresant genoeg om te bezoeken? Als je er geen last van hebt hoef je wat mij betreft niet te antwoorden. Wees maar blij dat je niet in je bed plast.

Nouja, je zal het wel vriendelijk bedoelen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 20:47
Obli
Obli is offline
Tuurlijk ik had geen flauw idee war drynited XL zijn
Oud 21-07-2002, 07:06
Anne
Anne is offline
Same here. Maar als ik goed gelezen had, was ik er wel achter gekomen wat drynites XL zijn. Ik heb er zelf trouwens geen last van. *weet niet waarom ze reageert*
Oud 21-07-2002, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef:
Same here. Maar als ik goed gelezen had, was ik er wel achter gekomen wat drynites XL zijn. Ik heb er zelf trouwens geen last van. *weet niet waarom ze reageert*
idd, nou je het zegt...
maar voor mij zouden ze al niet goed zijn
*is meer als 60 kilo*
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:26
vinbo15
vinbo15 is offline
Ze komen er te laat mee. Ik plas (gelukkig) al een half jaar niet meer in mijn bed.

Het topic staat volgens mij in de juiste rubriek. De naam zal wel verwarrend zijn dry nites zou net zo goed een merk condooms kunnen zijn (duh)
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:44
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
hmm ik weet het niet, ik plas al 4 jaar niet meer in mijn bed. Dat is zo gekomen door de puberteit. Ik gebruikte ervoor altijd minirin.
Oud 22-07-2002, 00:16
vinbo15
vinbo15 is offline
aan jniewelaar: werkte minrin bij jou voldoende? Bij mij werkte het heel even maar wat ik ook met de dosering deed uiteindelijk werkte het niet goed genoeg.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten