Want ja, we kunnen wel allemaal uitleggen wat we maken, maar uiteindelijk is het toch het leukst om ze te bekijken!
Ts begint later met een surprise-in-wording, want die kan nu even geen foto's uploaden.
Oh, ik zie net dat rooster al een sint-fototopic heeft, laat maar dan.
Advertentie
29-11-2007, 17:11
Verwijderd
Maar dat zijn toch andere foto's?
Ik vind dat twee fototopics best kan, 't gaat toch over een heel ander onderwerp.
Als mijn surprise af is en ik op een computer zit waar ik foto's kan uploaden zal ik ook een foto posten.
Ik vind dit ook een leuk fototopic. Misschien ook foto's van die je misschien in het verleden gemaakt hebt?
Ik ga iig zoeken naar foto's van wat van mijn vorige werk. Nu heb ik er nog geen gemaakt en ga ik ook pas doen tegen de kerst (we vieren sinterklaas op kerstavond)
Dank je Het is gewoon krant, afvalzak, 2 van die stevige rollen en plakband. (En een beetje papier en touw voor ogen, nagels, slagtanden & staart) Met erin een kado (wat wel voor de stevigheid zorgt in dit geval) en wat tijd. Zo moeilijk is het opzich niet. Ik vind het ook gewoon super leuk om suprises te maken (een van de leukste dingen aan sinterklaas), dus doe ik ook wel een beetje mijn best.
05-12-2007, 13:16
Verwijderd
Zie mijn surprise-uitleg in het andere topic. Ik vind het niet erg mooi geworden, maar ach.. het idee is wel leuk. Dit is dus het spel voor mijn zusje: