Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2007, 09:40
Iza
Iza is offline
Hey allemaal,

Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring heeft met het Epilar System? Ik ben hier namelijk nu mee begonnen voor mijn armen, en heb net 1 behandeling gehad maar ik moet zeggen dat ik erg nerveus ben over het resultaat. Ik hoop heel erg dat ik geen echte kale plekken krijg op mijn armen, want als ik hiermee klaar ben ga ik de haartjes wel gewoon laten staan natuurlijk.

Momenteel hars ik het dus ook gewoon 1 keer per maand, waarbij daarna het Epilar System wordt aangebracht. Ik begin nu een beetje een serieuze relatie te krijgen met iemand die ik erg leuk vind, maar nu ben ik ook een beetje bang dat hij hier misschien op af zal knappen? Het feit dat ik mn armen hars, en dat er dan dus voor een paar dagen misschien stoppeltjes zijn en daarna korte haartjes krijgt etc. en het dus telkens wat langer wordt. Nou is het niet zo dat ik erg donkere haren heb en ook niet persee erg veel, maar ik zit er toch wel mee. Een beetje een raar topic om zo te beginnen met het Epilar System en te eindigen met mijn onzekerheid maar ik zou het op prijs stellen als jullie serieus zouden reageren! Ervaringen met het Epilar System of verhalen gehoord, en of jullie denken dat die jongen erop af gaat knappen? Alvast bedankt!

Groetjes Iza
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 10:33
Verwijderd
Ik denk dat een jongen eerder zou afknappen op het feit dat je een paar armhaartjes zo dramatiseert, dan op de haartjes zelf. Wat betreft het 'Epilar System', dat klinkt nogal Tell Sell. Ik heb er geen ervaring mee, maar over het algemeen werken middeltjes die beloven permanent te ontharen voor geen meter.

Je zegt dat de haartjes niet donker zijn, en dat het er ook niet veel zijn. Ik zou zeggen laat ze lekker staan en maak je niet zo druk.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 14:42
Verwijderd
Hars ze dan in godsnaam niet Zoals Katje zegt, denk ik eerder dat een jongen afknapt op overdreven onzekerheid (en, ja, stoppels) dan op een gewoon armhaar (want je zegt zelf al dat het niet extreem donker of veel is). Sterker nog, ik moet nog de eerste jongen tegenkomen die "Getver, armhaar" zei. Ik denk dat je jezelf onnodig een complex loopt aan te praten.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 15:46
vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
Ik hoop heel erg dat ik geen echte kale plekken krijg op mijn armen, want als ik hiermee klaar ben ga ik de haartjes wel gewoon laten staan natuurlijk.
Ik snap je verhaal niet goed denk ik...Je zit nu je armharen te harsen en Epilar System (wat is dit trouwens? crème?) op aan te brengen om daarna je haartjes wel gewoon opnieuw te laten staan?

Waarom doe je dat dan? Je hoopt dat het er nog minder worden ofzo? Als je er sowieso al niet veel hebt, zou ik mij er in ieder geval ook niet druk om maken...Ik ben nog nooit een jongen tegen gekomen die op armharen afknapt...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 00:58
SimonP
SimonP is offline
Citaat:
Ik begin nu een beetje een serieuze relatie te krijgen met iemand die ik erg leuk vind, maar nu ben ik ook een beetje bang dat hij hier misschien op af zal knappen?
als diegene dáárop afknapt dan weet ik het ook niet meer

Regels voor berichten