Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2007, 13:23
Verwijderd
Vanavond gaat het weer van start? Volgen jullie het ook? Wat vinden we van Dieuwertje Blok?

De vader van mijn oppaskindjes had vroeger verkering met Dieuwertje Blok! En toen twee jaar geleden de pieten niet in het pieten huis konden hadden wij een grote cirkel op het huis! En vorig jaar waren ze door de regenboog gevaren! Ik vind het kort gezegd echt een heldenprogramma maar moet het helaas missen vanavond i.v.m. een facultaire borrel.
Advertentie
Oud 14-11-2007, 13:33
drukknoopje
drukknoopje is offline
Het sinterklaasjournaal is echt heel gaaf, maar voor kinderen soms echt te eng. Mijn nichtje moest vorig jaar (of was het al dat jaar daarvoor?) helemaal huilen toen ze me zag, want sinterklaas was zijn paard kwijt en hoe moet dat nou!?!?!?!?!
Maar ik vind ook de club van sinterklaas gaaf.
Oud 14-11-2007, 13:35
Bruut
Bruut is offline
yay!!
Oud 14-11-2007, 14:05
flyaway
flyaway is offline
Geweldig initiatief. Die Dieuwertje doet me niet zoveel.
Oud 14-11-2007, 14:10
Missy
Missy is offline
Vroeger keek ik het echt altijd. Nu eigenlijk niet meer, alleen als ik de tv aan heb. Soms vond ik het echt heel eng en was altijd zo bang dat het niet goed kwam. Wel leuk voor de kleintjes. Mijn nichtje en neefje vinden het in ieder geval prachtig.
Oud 14-11-2007, 14:14
Hawahaai
Hawahaai is offline
Vorig jaar heb ik het gevolgd, omdat ik stageliep in een groep 3. De kinderen waren er helemaal vol van en misten als het even kon geen enkele aflevering.
Nu loop ik stage in groep 8, dus voor die groep hoef ik het niet te kijken. Het zal er wel op uitkomen dat ik af en toe, als ik niks anders te doen heb, eens kijk.
Oud 14-11-2007, 15:02
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ik viond het leuk. alleen niet geschikt voor alle kleine kinderen. En daar is het toch eigelijk wel voor bedoelt. Ze vinden het te spannend en kunnen dan niet meer slapen.

ik vind dan de club van sinterklaas leuker
Oud 16-11-2007, 02:59
trophus
trophus is offline
Citaat:
maar moet het helaas missen vanavond i.v.m. een facultaire borrel.
Jij hoeft helemaal niets te missen
klik

Alsjeblieft
Oud 16-11-2007, 03:46
Verwijderd
Ja leuk weer.
Oud 16-11-2007, 13:43
Verwijderd
Jaaa, Bert Visscher <3

Vind het alleen jammer dat er nu zoveel verschillende programma's en verhalen zijn. Vond het beetje lastig worden als ik Zwarte Piet moest zijn
Oud 21-11-2007, 22:13
Verwijderd
ik kijk! <33
Oud 21-11-2007, 22:21
Verwijderd
Heel leuk
Maar sommige kinderen vinden het te spannend; die denken echt dat er een mogelijkheid is dat sinterklaas niet aankomt of dat de cadeautjes niet zullen komen. Een beetje spanning is wel leuk, maar volgens mij hebben ze dat sowieso al wel en hoef je niet net te gaan doen alsof het mis gaat.

Toen ik nog in sinterklaas geloofde was dat sinterklaasjournaal er geloof ik nog niet, maar op 5 december kwam hij wel altijd bij Sesamstraat op bezoek, dat keek ik altijd en dat vond ik waanzinnig spannend en leuk Meteen daarna werd er meestal op het raam getikt of op de deur gebonkt
Oud 21-11-2007, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Heel leuk
Maar sommige kinderen vinden het te spannend; die denken echt dat er een mogelijkheid is dat sinterklaas niet aankomt of dat de cadeautjes niet zullen komen. Een beetje spanning is wel leuk, maar volgens mij hebben ze dat sowieso al wel en hoef je niet net te gaan doen alsof het mis gaat.

Toen ik nog in sinterklaas geloofde was dat sinterklaasjournaal er geloof ik nog niet, maar op 5 december kwam hij wel altijd bij Sesamstraat op bezoek, dat keek ik altijd en dat vond ik waanzinnig spannend en leuk Meteen daarna werd er meestal op het raam getikt of op de deur gebonkt
haaha inderdaad
'ohnee, een piratenboot, ohnee, het anker, ohnee, het huis is te klein voor de pieten!'
Oud 23-11-2007, 18:32
Verwijderd
Dieuwertje is cool, maar ik kijk het niet.
Oud 28-11-2007, 22:47
Verwijderd
omg, droog brood bij sinterklaasjournaal XD
Oud 03-12-2007, 11:39
Magican
Magican is offline
http://www.youtube.com/watch?v=u5clK3jc8l4

Ik wist niet waar ik dit anders kwijt moest.
Oud 08-12-2007, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Toen ik nog in sinterklaas geloofde was dat sinterklaasjournaal er geloof ik nog niet, maar op 5 december kwam hij wel altijd bij Sesamstraat op bezoek, dat keek ik altijd en dat vond ik waanzinnig spannend en leuk
Ja, inderdaad! Dat was ontzettend gaaf altijd
Oud 08-12-2007, 12:40
Uice
Uice is offline
Sinterklaas in Sesamstraat was fantastisch, vooral de aflevering waarin de Wegwijspiet van het dak valt en door Frank en de poppen in verzorging wordt genomen. Die aflevering belichaamt echt het Sinterklaasgevoel.

Het Sinterklaasjournaal maakt het een beetje moeilijk om Sinterklaas te vieren, met die complexe verhaallijnen die je allemaal als ouder moet bijhouden. Maar ja. De cameo's zijn altijd wel leuk.

Regels voor berichten