Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2007, 17:14
Meadow
Meadow is offline
Geachte Dames ende Heren,

Ik mag mij gelukkig prijzen met een iPod nano V3, eindelijk eentje met videocapaciteit. Echter alleen de mogelijkheid om .mp4 af te spelen, en zelfs deze files krijg ik na mijn laatste reinstall mijn mediabibliotheek niet meer in. Ook geeft iTunes elke keer bij opstarten de fout dat hij verkeerd geinstalleert is, maar herinstalleren heeft geen enkele zin (dat zal wel een incompatibiliteit met Vista zijn denk ik zo). Kan iemand mij helpen de videofunctionaliteit van mijn iPod, waar ik hem speciaal voor gekocht heb, functioneel te krijgen?

Dank u!

Ohja: direct van Norton Commander => iPod kopieren geeft hij de foutmelding dat iTunes deze file niet kan afspelen. Heel gek, aagezien hij de eerste twee films die ik heb omgezet met hetzelfde programma naar .mp4 wel gewoon pakt... Vervolgens gaat hij de nummervollumes van mijn hele iPod bepalen...

Laatst gewijzigd op 18-12-2007 om 17:31. Reden: toevoeging
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2007, 17:39
Verwijderd
Je hebt al de nieuwste versie van iTunes gedownload van Apple?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 18:10
Meadow
Meadow is offline
Uiteraard... Het meest stomme is: bij de vorige versie had ik geen enkel probleem onder vista...
Oud 18-12-2007, 18:47
Verwijderd
Kijk eens op oldversion.com of die versie van iTunes er bij staat en installeer die, dat zou het probleem wel op moeten lossen lijkt me
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 19:06
Meadow
Meadow is offline
Het probleem met de foutmelding bij het opstarten, ja, maar de andere lijkt me sterk. Ik zal het des al niet te min proberen en rapporteer hier terug.
Oud 18-12-2007, 19:11
Verwijderd
Overigens, heb je Vista wel volledig geupdate? Volgens dit bericht is het een bekend probleem dat gepatcht wordt/is. Enkel de 64 bits versies zouden er nog last van hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 19:15
Meadow
Meadow is offline
Okee, fantastische uitkomst: had alles eraf etc, herstart, krijg ik alsnog de melding: het bestand library.itl is onleesbaar omdat het met een nieuwere versie van iTunes is aangemaakt... Schijnbaar moet ik toch nog ergens handamatig iets weghalen dat niet in de iTunes map stond... Ik ga er nog even mee kloten...

Edit: okay, gelukt... Nu de rest nog...

Edit II: Zoals ik verwachtte: Geen foutmelding over verkeerde installatie meer in het begin (dank je daarvoor) maar ik kan nog altijd niet meer dan de eerste 2 .mp4s die ik heb omgezet in mijn mediabibliotheek krijgen.

Edit III: Okee, het blijkt nog maffer, ik kan aflevering 13 en 16 niet toevoegen, maar 14 en 15 wel... Ook als ik ze opnieuw convert is er geen verbetering. Iets in de originele files dan misschien?

Laatst gewijzigd op 18-12-2007 om 19:27.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 19:27
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Overigens, heb je Vista wel volledig geupdate? Volgens dit bericht is het een bekend probleem dat gepatcht wordt/is. Enkel de 64 bits versies zouden er nog last van hebben.
Vista is geheel geupdate, en een 64-bits-OS . Is het probleem dat bekend is de foutmelding bij opstarten, of dit ludacris gedoe dat ik sommige .mp4 wel en anderen niet kan toevoegen?

Edit: Zojuist nog een probleem ontdekt: Ik kan mijn iPod niet aansluiten op welke versie van iTunes dan ook onder de 7.4....
Oud 18-12-2007, 19:34
Verwijderd
Voor zover ik heb begrepen enkel het mp4 gebeuren. Heb nergens iets gevonden over die foutmelding icm Vista x64.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 21:25
Meadow
Meadow is offline
Hmm, dan moet ik maar gewoon afwachten denk ik zooo.....
Oud 19-12-2007, 21:43
Verwijderd
Vista SP1 is niet zo heel ver weg meer. Zou in Februari uit moeten komen. Hopen dat dat het oplost
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten