Advertentie | |
|
![]() |
|
het is zo'n dure verslaving. nog duurder dan roken als je zoveel eieren koopt als ik
![]()
|
ja maar hello kitty is meer iets voor gothics en sceners enzo
![]()
|
Er zat er altijd 1 bij mijn ouders in het dorp en daar liep ik altijd even naar binnen. Om weer naar buiten te komen met dingen als:
- afwasmiddel - mooie notitieboekjes - afwasborstels - theedoeken - sokken - doucheschuim/bodylotion ed - soms zelfs haarverf - kerstkaarten - bureautroep zoals perforator/nietmachine/plakbandautomaat - wasmiddel Allemaal ontzettend goedkoop! En nu hebben ze die Action weggehaald, omdat filiaal te klein was volgens de standaard-normen van de Action oid. Ik vind het doodzonde. De dichtsbijzijnde Action zit nu veel te ver weg, hoewel ik af en toe een vriendin die daar tegenover woont zo ver krijg een cool notitieblok voor me mee te nemen...
|
Pauperwinkel?
![]() Omdat het goedkoop is is het gelijk pauper? Ik koop graag veel practische dingen bij winkels als Xenos en Action zodat ik echte topkwaliteit kan aanschaffen bij artikelen waar het me wel uitmaakt. Om maar een stom voorbeeld te noemen: waarom zou je een dure afwasborstel of afwasmiddel aanschaffen zodat "je het niet bij een pauperwinkel wil halen" en vervolgens maar voor middelmatige (smerige) synthetische wierook moeten gaan? Ik koop dan liever een cheap ass afwasborstel en afwamiddel zodat ik goeie kwaliteit wierook kan inslaan. Ik koop vaak zaken als schoonmaakspullen en schilderspullen (de schilderverf die ze er hebben is van een best goed merk en alsnog erg goedkoop. En gezien ik geen proffessioneel schilder ben goed genoeg voor mij. Tevens zijn de doeken goedkoop) Oh en ze hebben best degelijke kussens. Wilde even 2 kussens inslaan voor als er bezoek is wat niet meer op de banken kan zitten (slechts 7 zitplaatsen hier, 9 met de kussens er bij). 5 euro 99 voor een degelijk kussen (excl. hoes maar die maak je er makkelijk bij) dat is best goedkoop. Ten slotte heb ik vij recent van die staande opslagdozen gekocht., 10 stuks. 1 euro 19 per stuk. Sluiten perfect af. Voor zaken als pasta, meel, suiker etc. scheelt dat gezeik met open zakken ![]()
||
Citaat:
![]() Anyway, er zit een Action naast mijn AH maar ik ben er toch maar, euh, een keer geweest denk ik. Het is er rommelig en onoverzichtelijk en ik schilder niet dus aan goedkoop linnen heb ik ook niks. |
![]() |
|
Bij mijn eerste woning (of hoe zeg je dat) zat wel een action in de buurt en toen ging ik er weleens heen om een beetje te kijken enzo. Maar eigenlijk doe ik niet aan die winkels. Niet omdat ik er iets optegen heb, maar gewoon. Kom er gewoon nooit
![]()
||
Citaat:
![]() Waar ik me op richtte was vnl. het Extreem goeie kwaliteit kopen "where it matters" zeg maar. En hiervoor besparen op zaken waar je niet zo veel om geeft (en dat dus halen bij bijvoorbeeld de Action) Als is dat erg persoonlijk.
|
Zit heel ongunstig bij ons.
Heb er vorig jaar hele slechte collegeblokken gekocht Dit jaar hele goede en mooie collegeblokken, ordners en tabbladen. Ow en heb er ooit een legging gekocht waar ik heel blij mee ben. T is goedkoop, een hoop is rotzooi, maar voor sommige dingen ach wat maakt het uit
|
DE ACTION omgz luv it. ik haalde daar wel eens zwarte haarverf voor 3 euro en dan zag ik er ook wel als morticia uit maar dat is sowieso het effect van zwart haar dusss alleen denk ik dat het wel de reden is dat mijn dos met 50% verminderd is. maar ach. uh verder is het goed voor sponsjes en zo alleen zit hij hier ergens in west in de buitenwijk en daar kom ik niet dus mijn action tijd is voorbij
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en na een half jaar gebruiken zien ze er nog steeds keurig uit en nemen genoeg vocht op ![]() als je ze niet eerst wast dan is een handdoek niet echt fijn om te gebruiken en misschien ligt daar jouw probleem met je absoberende vermogen wel ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Afvalpil action hoppie100 | 16 | 04-03-2014 23:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Demonstraties in de Ukraine na geknoei met verkiezingen Joostje | 56 | 13-12-2004 12:29 | |
Software & Hardware |
[PHP] Hoe informatiebron opgeven Tuinkabouter !! | 9 | 06-12-2004 21:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Internationale Betrekkingen tussen landen zijn veranderd door de oorlog op Irak Gatara | 1 | 21-05-2003 16:25 | |
Muziek |
Voor de Soulseek gebruikers NERD | 5 | 09-02-2003 21:09 |