Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2007, 20:22
palindrome
palindrome is offline
Zit er één bij jullie in de buurt?
Komen jullie vaak in deze 'pauper'/eurowinkel?
Ooit leuke dingen aangeschaft of viel het tegen toen je thuis kwam?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2007, 20:58
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
een legging maar die ging heel snel kapot
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 21:04
idontcare
idontcare is offline
nooit van gehoord
Oud 23-11-2007, 21:14
Carn
Carn is offline
ik haal er wel eens CD/DVD-Rs, en grabbel wel eens in de filmbak.
Oud 23-11-2007, 21:19
Luna
Luna is offline
ik heb er laatst geshopt met mn huisgenoot voor schoonmaakspullen en ik kwam thuis met een was-droogrekje, heel veel schoonmaakshit, een zak pepernoten en kaarsen.
hij zit om de hoek dus handig voor dit soort dingen.
Oud 23-11-2007, 21:19
Verwijderd
ik heb er een keer sokken gekocht toen ik van half 9 tot 5 college had en m'n sokken doorweekt waren door de regen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 21:41
Vice
Vice is offline
Ik heb er wel eens gesso gekocht.
Oud 23-11-2007, 21:49
Broeder
Broeder is offline
De Action, Digros en Aldi liggen achtereenvolgens op één van de routes vanaf het station naar m'n huis, dus dan is het niet altijd even gemakkelijk om jezelf te bedwingen.
Oud 23-11-2007, 21:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
Collegeblokken. Niet allemaal even fijn, maar er is één soort met een beetje dikke blaadjes en die zijn goedkoop en prima te doen. Verder nooit iets.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 22:17
Verwijderd
ik durf daar niet naar binnen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 22:19
Verwijderd
hij zit iets te ver fietsen vanaf mijn huis maar ik vind het wel een handige winkel. heb er wel eens snelhechters, een dvd, een groeiei en een haarband gekocht.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 23:26
Bonga
Bonga is offline
ik loop er wel eens binnen.. maar koop er praktisch nooit wat..
Oud 24-11-2007, 09:44
EvilConduct
EvilConduct is offline
Een vriend van me heeft er eens een onnoemelijk grote, rubber hamer gekocht.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 09:54
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik koop er weleens hele goedkope schildersdoeken. maar meestal bij xenos, die zijn net effe wat beter. verder ga ik regelmatig met klasgenoten ff scoren bij de action, hebben ze altijd wel leuke prullaria en handige schooldingetjes. en action is ontzettend populair bij de interieur en styling-dames bij me op school. goedkope vazen en rozen en zo.
Oud 24-11-2007, 10:36
Verwijderd
ik heb er wel eens school prullaria gekocht, zoals van die lelijke felgekleurde markers, insteek hoezen, mapjes, papier voor in map en dergelijke.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 10:36
vixen
vixen is offline
Een dekbed overtrek met panterprint. Hij was heel goedkoop en is lekker zacht.
Oud 24-11-2007, 10:40
Verwijderd
meestal ga ik er naar binnen om één dingetje te halen en kom ik thuis met honderd pauperdingen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 10:43
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ze hebben in boxtel alleen maar dora kindersurprise eieren bij de action en ik moet nog 4 poppetjes uit de shrek serie
Oud 24-11-2007, 12:30
Verwijderd
Citaat:
ze hebben in boxtel alleen maar dora kindersurprise eieren bij de action en ik moet nog 4 poppetjes uit de shrek serie
offtopic:

Mijn vriendje en ik eten correctie aten aaaaaaaaaltijd kindersurprises en nu hadden we laatst een kindersurprise met de helft van het ei geel en de andere helft doorzichtig en er zat een draakje in wat licht kan geven, .

Nu moeten we een nieuwe verslaving zoeken.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 13:35
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
het is zo'n dure verslaving. nog duurder dan roken als je zoveel eieren koopt als ik maarja, ik stop pas als ik mijn shrek serie compleet heb...
Oud 24-11-2007, 13:45
palindrome
palindrome is offline
Ze hebben bij het Kruidvat ook Hello Kitty eieren, zijn best schattig
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 13:51
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja maar hello kitty is meer iets voor gothics en sceners enzo er zitten nu ook poppetjes bij de eieren met spastische hoofden en armen, die zijn ook tof.
Oud 24-11-2007, 14:01
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik heb er een kikker gekocht en als je er water overheen giet dan veranderd ie in een prins.
Oud 24-11-2007, 15:40
STP
STP is offline
Heerlijk dat soort winkels! Ik trek 't goed! Action, Maxx, Restant-shop!
Oud 25-11-2007, 11:42
*bleep*
*bleep* is offline
Ik heb er een paar weken gewerkt in de zomervakantie, maar ik kom er verder weinig. Af en toe voor schriften/collegeblok en pennen, want dat is daar lekker goedkoop.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2007, 14:19
capibara
capibara is offline
Citaat:
Heerlijk dat soort winkels! Ik trek 't goed! Action, Maxx, Restant-shop!
Oud 25-11-2007, 15:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben echt nog nooit een Action tegen gekomen. Maar ik denk dat dat alleen maar goed is, want ik hou nogal van goedkope prullaria en m'n kamer puilt uit.
Oud 25-11-2007, 20:57
blurred
blurred is offline
Er zat er altijd 1 bij mijn ouders in het dorp en daar liep ik altijd even naar binnen. Om weer naar buiten te komen met dingen als:

- afwasmiddel
- mooie notitieboekjes
- afwasborstels
- theedoeken
- sokken
- doucheschuim/bodylotion ed
- soms zelfs haarverf
- kerstkaarten
- bureautroep zoals perforator/nietmachine/plakbandautomaat
- wasmiddel

Allemaal ontzettend goedkoop! En nu hebben ze die Action weggehaald, omdat filiaal te klein was volgens de standaard-normen van de Action oid. Ik vind het doodzonde. De dichtsbijzijnde Action zit nu veel te ver weg, hoewel ik af en toe een vriendin die daar tegenover woont zo ver krijg een cool notitieblok voor me mee te nemen...
Oud 26-11-2007, 12:43
polysix
polysix is offline
Van de week liep ik door de stad en vroegen 2 jongens van het type stoer of ik wist waar de action zat?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 19:33
trophus
trophus is offline
Pauperwinkel? onzin
Omdat het goedkoop is is het gelijk pauper?
Ik koop graag veel practische dingen bij winkels als Xenos en Action zodat ik echte topkwaliteit kan aanschaffen bij artikelen waar het me wel uitmaakt.

Om maar een stom voorbeeld te noemen: waarom zou je een dure afwasborstel of afwasmiddel aanschaffen zodat "je het niet bij een pauperwinkel wil halen" en vervolgens maar voor middelmatige (smerige) synthetische wierook moeten gaan?
Ik koop dan liever een cheap ass afwasborstel en afwamiddel zodat ik goeie kwaliteit wierook kan inslaan.

Ik koop vaak zaken als schoonmaakspullen en schilderspullen (de schilderverf die ze er hebben is van een best goed merk en alsnog erg goedkoop. En gezien ik geen proffessioneel schilder ben goed genoeg voor mij. Tevens zijn de doeken goedkoop)

Oh en ze hebben best degelijke kussens. Wilde even 2 kussens inslaan voor als er bezoek is wat niet meer op de banken kan zitten (slechts 7 zitplaatsen hier, 9 met de kussens er bij). 5 euro 99 voor een degelijk kussen (excl. hoes maar die maak je er makkelijk bij) dat is best goedkoop.

Ten slotte heb ik vij recent van die staande opslagdozen gekocht., 10 stuks. 1 euro 19 per stuk. Sluiten perfect af. Voor zaken als pasta, meel, suiker etc. scheelt dat gezeik met open zakken
Oud 27-11-2007, 16:30
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Om maar een stom voorbeeld te noemen: waarom zou je een dure afwasborstel of afwasmiddel aanschaffen zodat "je het niet bij een pauperwinkel wil halen" en vervolgens maar voor middelmatige (smerige) synthetische wierook moeten gaan?
Ik koop dan liever een cheap ass afwasborstel en afwamiddel zodat ik goeie kwaliteit wierook kan inslaan.
Ik mis het verband tussen wierook en afwasmiddel?

Anyway, er zit een Action naast mijn AH maar ik ben er toch maar, euh, een keer geweest denk ik. Het is er rommelig en onoverzichtelijk en ik schilder niet dus aan goedkoop linnen heb ik ook niks.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 17:03
xxChange
xxChange is offline
Wel eens deo, douchegel en shampoo, maar dan moet het ook maar net op mn route liggen, soms loop ik er ook wel gewoon voor de leuk doorheen. Uit verveling denk ik. vind het wel heeeeeeeeeel erg dat ze serieus in augustus al kerst spul hadden
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 17:49
Verwijderd
Citaat:
vind het wel heeeeeeeeeel erg dat ze serieus in augustus al kerst spul hadden
dan vind je vast bijna iedere winkel erg kut.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 17:51
botulismf
botulismf is offline
Aan haar andere posts te zien vindt ze alles behalve glitter-konijn-avatars kut.
Oud 27-11-2007, 18:43
*oma*
*oma* is offline
Bij mijn eerste woning (of hoe zeg je dat) zat wel een action in de buurt en toen ging ik er weleens heen om een beetje te kijken enzo. Maar eigenlijk doe ik niet aan die winkels. Niet omdat ik er iets optegen heb, maar gewoon. Kom er gewoon nooit.
Oud 28-11-2007, 05:48
trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik mis het verband tussen wierook en afwasmiddel?

Anyway, er zit een Action naast mijn AH maar ik ben er toch maar, euh, een keer geweest denk ik. Het is er rommelig en onoverzichtelijk en ik schilder niet dus aan goedkoop linnen heb ik ook niks.
Daarom staat er ook "voorbeeld" bij
Waar ik me op richtte was vnl. het Extreem goeie kwaliteit kopen "where it matters" zeg maar. En hiervoor besparen op zaken waar je niet zo veel om geeft (en dat dus halen bij bijvoorbeeld de Action)
Als is dat erg persoonlijk.
Oud 28-11-2007, 06:54
xxChange
xxChange is offline
Citaat:
Aan haar andere posts te zien vindt ze alles behalve glitter-konijn-avatars kut.
Klopt
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 22:31
marrel
marrel is offline
Zit heel ongunstig bij ons.
Heb er vorig jaar hele slechte collegeblokken gekocht
Dit jaar hele goede en mooie collegeblokken, ordners en tabbladen. Ow en heb er ooit een legging gekocht waar ik heel blij mee ben. T is goedkoop, een hoop is rotzooi, maar voor sommige dingen ach wat maakt het uit
Oud 30-11-2007, 11:58
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Ik ben echt nog nooit een Action tegen gekomen. Maar ik denk dat dat alleen maar goed is, want ik hou nogal van goedkope prullaria en m'n kamer puilt uit.
Langegracht.
Oud 30-11-2007, 13:39
Verwijderd
Ik kom er net vandaan.. Wat een mooie wanstaltige spullen hebben ze daar zeg Ik heb een vergiet, van die documentenmapjes en wanddecoratie (een aardewerken schilderij zeg maar) van maria met jezus gekocht en was maar 4.95 kwijt
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 15:19
ragdoll
ragdoll is offline
DE ACTION omgz luv it. ik haalde daar wel eens zwarte haarverf voor 3 euro en dan zag ik er ook wel als morticia uit maar dat is sowieso het effect van zwart haar dusss alleen denk ik dat het wel de reden is dat mijn dos met 50% verminderd is. maar ach. uh verder is het goed voor sponsjes en zo alleen zit hij hier ergens in west in de buitenwijk en daar kom ik niet dus mijn action tijd is voorbij
Oud 02-12-2007, 13:20
tastetherainbow
tastetherainbow is offline
Ik koop er bijna al mijn schoolspullen.
Oud 03-12-2007, 02:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Langegracht.
Thanks.
Ik ga eens kijken. Ik zie net dat ze pantoffels hebben met een rendier motiefje voor maar 1,99.
Oud 03-12-2007, 08:09
Verwijderd
Een keer handdoeken, omdat ik die vergeten was toen ik ging kamperen. Ze functioneerde afdoende, maar matig haha. Dat wil zeggen hun absorberend vermogen was een stuk minder dan wat ik van handdoeken gewend was.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Een keer handdoeken, omdat ik die vergeten was toen ik ging kamperen. Ze functioneerde afdoende, maar matig haha. Dat wil zeggen hun absorberend vermogen was een stuk minder dan wat ik van handdoeken gewend was.
maar is dat niet altijd met nieuwe handdoeken of had je ze wel eerst gewassen?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 11:41
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
Citaat:
wij hebben er ook van de action, allemaal zelfs
en na een half jaar gebruiken zien ze er nog steeds keurig uit
en nemen genoeg vocht op

als je ze niet eerst wast dan is een handdoek niet echt fijn om te gebruiken en misschien ligt daar jouw probleem met je absoberende vermogen wel
Oud 03-12-2007, 14:23
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahahaha dat heb ik ook altijd met nieuwe handdoeken, vergeet ze altijd eerst in de was te gooien.
Oud 06-12-2007, 01:50
Vice
Vice is offline
Mijn ouders hadden ook ooit ergens dingen gehaald die eruit zien als handdoeken en na 666 keer wassen absorbeerden zo nog steeds niet.
Oud 06-12-2007, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders hadden ook ooit ergens dingen gehaald die eruit zien als handdoeken en na 666 keer wassen absorbeerden zo nog steeds niet.
das echt naar

volgens mij doen ze t wel als je ze gewoon warm wast en zonder wasverzachter
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 11:04
*oma*
*oma* is offline
En beter niet in de droger
Reageren

Regels voor berichten