Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vond het leuk. Die Aaron, wat een sukkel. ![]() Maar wat had ie nou??? Ik vind Julia leuk. ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, maar de ambulance kwam voor Aaron die flauw gevallen was etc etc..
En wat was dat mens lomp zeg, met dr spaghetti uit de vuilnisbak vissen.. Ze kwam goed weg dat hij het daar niet gelijk gezien had, anders was ze ook weg gestuurd.. Maar goed, die fout met de krab was wel een stapje erger.. En omg, die Vinnie... Wat een eigenwijze drol is dat zeg! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
leuk!
vond het ook wel sneu voor melissa dat ze ineens heeeelemaal freak-te. dus vond het eigenlijk wel een toffe beslissing dat ze nog wel mocht blijven! moet ze zich volgende week dus wel even bewijzen he!! van vorige week vond ik trouwens wel een stomme beslissing! dat hij zei van you're overruled. dat ie ging zeggen dat ze niet de slechtste koks hadden genomineerd. maar dat hoeft toch ook helemaal niet ? ![]() en daarmee verdienen ze dus de kans om er iemand uit te sturen. en dat mogen ze dan gewoon zelf kiezen toch Dus dan kun je toch juist kiezen om alle goede weg te sturen.. bijv ik snap dat Chef ( ![]() (om ze dan dus ineens maar te veranderen) zooo. uitgebreide klaag-post.. whehe ![]()
|
Wat een muts is die holbewoonster zeg. tsjongejonge.. ik kon er zowat niet naar kijken zo ergerde ik me aan haar! Ben benieuwd hoe die meiden het doen zonder haar.
Dat gezicht van Rock toen Ramsay zei dat ze naar de heren moest, haha geweldig! Iedereen was super blij dat Ramsay haar selecteerde. En dat het bruidspaar de gerechten moesten kiezen. Haha ik dacht dat ik niet meer bij kwam. Hij hield zich trouwens wel kalm toen Melissa weigerde het gerecht te geven. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi ik wil ook wel falafel #1807 Macrador | 500 | 16-06-2015 09:24 | |
De Kantine |
Outer Saai Invaders #1828 Verwijderd | 500 | 19-05-2013 18:33 | |
Eten & Drinken |
Kookprogramma's en tv-koks Verwijderd | 17 | 18-03-2013 12:41 | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 |